[Opel Astra F Hatchback] 1.6 8v czy 1.6 16v ecotec
-
- Posty: 80
- Rejestracja: 01 lis 2008, 22:43
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: <SGL>
- Kontakt:
- asia1994
- Posty: 6
- Rejestracja: 14 mar 2009, 11:22
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Grodzisk
- Kontakt:
to może ja sie tutaj wtrace piszecie że tylko 16V boli mnie że tak żle opisujecie silniki 8V ja miałem dwie Astry jedna to była z silnikiem 1.4 8V z 92 roku z LPG a druga która mam teraz i która byl za zadne skarby jej nie oddał to Astra z silnikiem 1...6 8v cabrio i powiem wam szczerze nie boje się ta swoja drugą Astra brac tiry a na na autostradzie to mnie oczarowała bo na liczniku oczom mi sie ukazał 190 km/h a w dodatku jest ekonomiczna tą pierwsza miał bym wielkie obawy więc proszę was nie krzywdzie silniki 8V
[External Link Removed for Guests] Opel astra 1994
-
- Posty: 51
- Rejestracja: 06 kwie 2008, 16:05
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: OSTROŁĘKA
- Kontakt:
Powiem tak: 1,6 8v to trwała i niezawodna jednostka silnikowa,jeśli była dbana przez poprzednich włascicieli lub właściciela. Ten silnik nie jest przeznaczony do ruszania spod świateł itp.To tzw. muł roboczy- Ja tak go nazywam Mało pali,nie jest olejożerny :> Polecam.Poza tym tani jeśli chodzi o zrobienie remontu silnika(wymiana pierścieni,itp.)Kupując auto z tym silnikiem zwracałbym raczej bardziej uwagę na stan blacharki auta. A co do przyśpieszeń auta to dużą rolę odgrywa tu model skrzyni biegów.
- Sqizzy
- Posty: 12
- Rejestracja: 11 lis 2008, 10:10
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: WGM
- Kontakt:
-
- Posty: 300
- Rejestracja: 16 sie 2008, 11:41
- Imię: Łukasz
- Auto: Linea Blu Coupe
- Silnik: Z22SE
- Województwo: lubelskie
- Lokalizacja: Lublin / Warszawa
- Pomocny: 1 raz
- Kontakt:
Dobry tok myślenia... Na Twoim miejscu ja bym się wstrzymał z zakupem i pomyślał już jednak o Astrze G... Przyzwoity egzemplarz znajdziesz już za 11 - 12 tys. Może nie będzie miał takiego wyposażenia jak napisałeś wcześniej, ale odpadnie Ci trochę problemów blacharskich, bo jednak w G jest lepszy ocynk niż w F z końcowych lat produkcji. W autoświecie na teście po 100kkm nie znaleźli śladu rdzy! A mówię to z własnego doświadczenia, bo też z braku kasy zainwestowałem w "F". Nie mogę powiedzieć, że jestem niezadowolony. Ale korozja w tych autach zawsze będzie nieodłącznym towarzyszem. Nawet w tych najbardziej zadbanych...
Od 20.01.2009r. nie wdaję się w polemiki z idiotami. Dlaczego?
Bo sprowadzają do swojego poziomu i pokonują doświadczeniem...
Bo sprowadzają do swojego poziomu i pokonują doświadczeniem...
- Franc
- Posty: 125
- Rejestracja: 16 sty 2009, 14:56
- Imię: Seweryn
- Auto: Astra G
- Silnik: 1.6 8V Z16SE
- Województwo: łódzkie
- Lokalizacja: Łódź
- maxik69
- Posty: 5
- Rejestracja: 29 cze 2014, 14:00
- Imię: paulo
- Auto: Astra F
- Silnik: X16SZ
- Województwo: mazowieckie
sto lat po tych postach tylko jedno mnie zastanawia : kto stwierdził,ze 8v są bezkolizyjne. ..
-
- Posty: 14
- Rejestracja: 02 lis 2014, 21:32
- Auto: astra f
- Silnik: x16xel
- Województwo: mazowieckie
dodam po latach, ze jak uszczelniacze wymienilem to zaczal brac jeszcze wiecej, dopiero wymiana pierscieni pomoglaDJ Turn pisze:wymien uszczelniacze zaworow to nie powinien wogole brac lub znikome ilosci