To zmien licznik na taki z mniejszym przebiegiem I bedziesz mogl z reka na sercu powiedziec ze nie kręconyLupo pisze:ale jak juz ktos widzi 300 tys to rezygnuje
Astra GSI wady i zalety?
-
- Posty: 3359
- Rejestracja: 20 wrz 2007, 21:09
- Imię: Wojtek
- Auto: F cabrio i G kombi
- Silnik: X16SZ i 22DTR
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Warszawa / Natolin
- Kontakt:
-
- Posty: 629
- Rejestracja: 05 lis 2007, 0:46
- Imię: Mateusz
- Auto: Alfa Romeo 156
- Silnik: 1.9 JTD 16v
- Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
- Kontakt:
Ja szukałem intensywnie GSI od maja do listopada 2007 roku i w Polsce nie znalazłem w stanie zdolnym do jazdy. Próbowałem sprowadzić z Niemiec ale okazało się że GSI na ich rynku jest gatunkiem na wyginięciu a za egzemplarz w stanie pozwalającym jeździć kosztują od 2.500 euro do 4.000 euro. Poniżej 2.500 euro znalazłem tylko 5 Aster... 2 były po wypadku (jedna po dachowaniu 900 euro a druga po dzwonie w tyłek 600 euro) i nie były dopuszczone do ruchu. Pierwszą z nich chciałem kupić (tą po dachowaniu) ale koszt naprawy wyniósł by mnie więcej była warta i odpuściłem. I reszta była w granicach 1.500 euro dopuszczone do ruchu ale tak zniszczone i skatowane że silniki prosiły o remont lub wymianę a wnętrze o nowe materiały. W dwóch wymienionych GSI z poprzedniego zdania była założone instalacje NOS co świadczy do czego były używane. Asia bez instalacji była sprzedawana przez Turków a od nich w Niemczech z daleka (chcieli wepchać mi auto które miało przebite numery). Niemcy którzy posiadają GSI i chcą je sprzedać robią to z powodu iż są już zakatowane i nie opłaca im sie ich remontować. Nie są to ludzie starsi którzy dbają o auta i przestrzegają ograniczeń tylko ludzie młodzi którzy szaleją jeszcze bardziej od rówieśników z Polski. Moja przygoda z GSI skończyła się gdy zrozumiałem ze za 8.000 złotych nie kupię dobrego GSI, a jeżeli kupił bym auto za 8 tysiaków to musiał bym włożyć w nie kolejne 5-6 tysięcy by doprowadzić je do super stanu. Po długim okresie rozważań i opinii zdecydowałem się na kupno Astry którą obecnie jeżdżę. A pozostałe oszczędności będę zbierał aż trafi mi się odpowiadające mi GSI.
A jeżeli chcesz koniecznie wydać 8 tysięcy i mieć super wózek kup Astre F Cabrio...Jest ich dużo w Niemczech a zwłaszcza z silnikami 2.0 i nie są koniecznie tak zniszczone i skatowane jak GSI.
A jeżeli chcesz koniecznie wydać 8 tysięcy i mieć super wózek kup Astre F Cabrio...Jest ich dużo w Niemczech a zwłaszcza z silnikami 2.0 i nie są koniecznie tak zniszczone i skatowane jak GSI.
GG: 9891042
-
- Posty: 25
- Rejestracja: 14 lut 2008, 13:30
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: :p
- Kontakt:
-
- Posty: 4227
- Rejestracja: 22 gru 2006, 14:37
- Imię: Marek
- Auto: astra f, insignia, fiat 125P
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
z tego co wiem to temat już nieaktualny bo haridawca zakupił już jakąś gsi
[ Dodano: 2008-02-15, 23:21 ]
[ Dodano: 2008-02-15, 23:21 ]
i tu się kolego mylisz bo można kupić za takie pieniądze i w takim stanie żeby nie wkładać ogromnych kwot w naprawy trzeba tylko dobrze szukacevergreen_1987 pisze:Moja przygoda z GSI skończyła się gdy zrozumiałem ze za 8.000 złotych nie kupię dobrego GSI, a jeżeli kupił bym auto za 8 tysiaków to musiał bym włożyć w nie kolejne 5-6 tysięcy by doprowadzić je do super stanu
-
- Posty: 629
- Rejestracja: 05 lis 2007, 0:46
- Imię: Mateusz
- Auto: Alfa Romeo 156
- Silnik: 1.9 JTD 16v
- Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
- Kontakt:
JOszi gdzie poszukać??? Na OTOMOTO??? I jechać 500 kilometrów spod zachodniej granicy pod którą mieszkam aż na kresy wschodnie żeby zobaczyć jedno auto którego właściciel zarzeka się że nie było bite a tak naprawdę miało więcej dzwonów niż wszystkie kościoły w Częstochowie. Dlatego że zdjęcia nie pokarzą ci powłoki lakierniczej i nierówności. Więc z powodu dużych kosztów będziesz szukał w obrębie do 150-200 km. od domu. W czasie swoich poszukiwań widziałem kilkanaście GSI. I w każde trzeba było władować na początek kasę. Zrobić rozrząd, wymienić filtry i olej, zmienić opony ponieważ na więcej niż na sezon nie starczyły by, zrobić blacharkę ponieważ młodszego auta niż 15 letniego nie kupisz w tej cenie. A dodatkowo jeszcze będziesz musiał jechać do tapicera aby zaszył dziury w fotelu ze strony kierowcy lub obszył całe boczki że było ekstra. Nie mówiąc już o zapełnieniu dziur po sprzęcie grającym. Ponieważ stary właściciel na pewno go wymontuje z powodu iż było z górnej półki. Uwierz jak było by tak kolorowo jak napisałeś że nie trzeba wkładowa dużych kwot na początek w stare GSI. To bym takie miał. Minimum musisz włożyć 3-4 tysiące a najpewniej więcej jak napisałem w moim ostatnim poście. Sam lakiernik weźmie z 1 tysiąc za to by auto nie miało rdzy zwłaszcza jeżeli nie masz znajomego który sie tym zajmuje. Opony drugi tysiąc. Rozrząd, olej, filtry, płyny chłodnicze i drobne naprawy trzeci tysiąc. Całe Audio około 1-1,5 tyś złotych by dobrze grało chyba ze ktoś może jeździć bez. Ubezpieczenie, rejestracja przegląd minimum kolejny tysiąc zwłaszcza dla młodego kierowcy. A jeżeli ktoś jest perfekcjonistą to za każdy mały brakujący szczegół w aucie będzie płacił potężną kasę by to mieć. Takie jest moje zdanie w tym temacie
GG: 9891042
-
- Posty: 1399
- Rejestracja: 05 sty 2007, 22:48
- Imię: Marcin
- Auto: Vectra C
- Silnik: Z18XE
- Rocznik: 2004
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
Na wstepie powiem, ze ten temat juz byl. Wiem bo sam go zakladalem
Z tego co udalo mi sie dowiedziec. Astry f GSI do 1994 wychodzily z 3 silnikami C20NE (115KM), C18XE (125KM) i C20XE (150KM). Z opini jakie zebralem, wychodzi jednoznacznie, ze najlepiej jest kupic Astre z silnikiem C20XE, gdyz ma najlepszy stosunek mocy, osiagow do spalania. Natomiast jezeli chodzi o awaryjnos to jest kwestia 2 rzeczy.
1. Zyciorysu samochodu. Wiadomo, ze samochody tego typu nigdy nie byly kupowane zeby jezdzic 50km/h do marketu i spowrotem
2. Głowicy!!! Silnik C20XE wychodzil z 3 roznymi typami glowic. KS400 (najgorszy typ glowic stosowany na poczatku produkcji. Bardzo latwo pekaja) KS700 (lepsze, bardzo twarde glowice, jednak mimo to nie zadko zdarzaja sie pekniecia, ponad to mozna znalezc duzo skarg na temat wydmuchiwania uszczelek z pod glowicy przy ostrej jezdzie.) COSSI (Najlepsze glowice stosowane w C20XE nie slyszalem, zadnych skarg na silniki z ta glowica oraz o zadnych wiekszych awariach tej jednostki.)
Z tego co udalo mi sie dowiedziec. Astry f GSI do 1994 wychodzily z 3 silnikami C20NE (115KM), C18XE (125KM) i C20XE (150KM). Z opini jakie zebralem, wychodzi jednoznacznie, ze najlepiej jest kupic Astre z silnikiem C20XE, gdyz ma najlepszy stosunek mocy, osiagow do spalania. Natomiast jezeli chodzi o awaryjnos to jest kwestia 2 rzeczy.
1. Zyciorysu samochodu. Wiadomo, ze samochody tego typu nigdy nie byly kupowane zeby jezdzic 50km/h do marketu i spowrotem
2. Głowicy!!! Silnik C20XE wychodzil z 3 roznymi typami glowic. KS400 (najgorszy typ glowic stosowany na poczatku produkcji. Bardzo latwo pekaja) KS700 (lepsze, bardzo twarde glowice, jednak mimo to nie zadko zdarzaja sie pekniecia, ponad to mozna znalezc duzo skarg na temat wydmuchiwania uszczelek z pod glowicy przy ostrej jezdzie.) COSSI (Najlepsze glowice stosowane w C20XE nie slyszalem, zadnych skarg na silniki z ta glowica oraz o zadnych wiekszych awariach tej jednostki.)
JADĄ, JADĄ, JADĄ ŚWIRY JADĄ!!!
-
- Posty: 121
- Rejestracja: 06 lis 2007, 20:09
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Zamość
- Kontakt:
jak chcecie gsi warto zaglądać do nas na forum, czasem klubowicze sprzedają swoje auta z rożnych przyczyn i idzie dorwac za 8tys naprawde ladne auto... pozdrawiam!
[ Dodano: 2008-02-16, 13:34 ]
Kostek, z tymi glowicami cossi to tez jest mit ze niby nie pekaja fakt sa mocne u nas na forum byla dyskusja wiec zapraszam do nas [External Link Removed for Guests]
[ Dodano: 2008-02-16, 13:34 ]
Kostek, z tymi glowicami cossi to tez jest mit ze niby nie pekaja fakt sa mocne u nas na forum byla dyskusja wiec zapraszam do nas [External Link Removed for Guests]
-
- Posty: 4227
- Rejestracja: 22 gru 2006, 14:37
- Imię: Marek
- Auto: astra f, insignia, fiat 125P
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
-
- Posty: 121
- Rejestracja: 06 lis 2007, 20:09
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Zamość
- Kontakt:
- Piotrek
- Posty: 5
- Rejestracja: 13 lut 2007, 23:38
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
evergreen_1987-Powiem ci ze masz racje.sam szukalem takiego autka jak gsi i naprawde u nas w kraju sa to cuda aby trafic na dobry stan.podobnie jak ty kupilem astre z silnikiem 1,6 z czego jestem zadowolony.wiadomo z czasem chodzi cos po glowie aby zwiekszyc moc.ale to juz kwestia pieniedzy.Pozdrawiam