Astra GSI wady i zalety?
Astra GSI wady i zalety?
Witam wszytskich:)
Mam zamiar kupic Asterke GSI tylko mam dylemat bo nie wiem z jakim silnikiem szukac 8V czy 16V.mam nadzieje ze mi doradzicie i napiszecie o wadach i zaletach oby dwoch silniczkow(chodzi mi o spalanie,awaryjnosc itp,itd) aha na wydanie bedzie jakies 8 tys.
Z gory dzieki:) Pozdrawiam
Mam zamiar kupic Asterke GSI tylko mam dylemat bo nie wiem z jakim silnikiem szukac 8V czy 16V.mam nadzieje ze mi doradzicie i napiszecie o wadach i zaletach oby dwoch silniczkow(chodzi mi o spalanie,awaryjnosc itp,itd) aha na wydanie bedzie jakies 8 tys.
Z gory dzieki:) Pozdrawiam
-
- Posty: 134
- Rejestracja: 24 gru 2006, 18:24
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Działdowo
- Kontakt:
8V można ewentualnie zagazować, i powinna miej na benzynie palić od 16v. każde części do silnika 16V są droższe niż do 8v silnika(rozrządu, paski uszczelki, więcej czujników itd.). 16v (2.0) ma 150km i wiadomo że przyjemniej taką Gską pośmigać, ale dobry egzemplarz astry Gsi, czy to 16v czy 8V (tą prędzej bo te silniki są bardzo wytrzymałe i ponoć nie kolizyjne) dostały już w kość przez lata eksploatacji, bo wiadomo jak sie użytkuje taki samochód.
pozdrawiam mates
pozdrawiam mates
Opel jest bogiem, Astra nałogiem, tuning zabawą 2.0 podstawą
jakiego kolwiek autka byś nie znalazł z seri GSI, jedno jest pewne -musisz z pewnością włożyć kasę, by była "pewniejsza", a uwarunkowane jest to sporawym już wiekiem autka... jest to wada i zaletą - bo samo inwestowanie, by potem móc podziwiać efekty pracy jest przyjemne, no i wada też jest to iż jednak musimy wkładać..kasę...
-
- Posty: 542
- Rejestracja: 09 lip 2007, 19:12
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: ok.Płocka
- Kontakt:
-
- Posty: 4227
- Rejestracja: 22 gru 2006, 14:37
- Imię: Marek
- Auto: astra f, insignia, fiat 125P
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
-
- Posty: 355
- Rejestracja: 21 gru 2006, 19:52
- Imię: Piotrek
- Auto: astr 2
- Silnik: 1.4 16v
- Województwo: pomorskie
- Lokalizacja: Tczew
- Kontakt:
-
- Posty: 184
- Rejestracja: 24 wrz 2007, 19:38
- Imię: Krzysztof
- Auto: GsiT
- Silnik: 20LET by Emu Black
- Rocznik: 1994
- Województwo: małopolskie
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
16V jest kolizyjny , a podobno 8V nie , a co do czesci to jest róznie . Niby kazdy pisze ze ma miec serie ( a jak ma juz gaz to na pewno nie ma ) , poza tym sprawdz geometrie zawieszenia ( bo nie ma w polsce auta bezkolizyjnego , kazda GS-ka ma bogata historie (nawet moja)) . oczywiscie jesli sie juz decydujesz to pierwsze co , sprawdz czy nie kopci, czy nic nie stuka , najlepiej jest wjechac na hamownie , sprawdzic kompresje , zrobic probe olejowa ( aby nie wpakowac sie na mine , ze kupisz a tu 3ba sciagac glowice itp. ) , sprawdz stan sprzegla, czy dobrze bierze i nie slizga , biegi czy dobrze wchodza a nie z oporem lub zgrzytem ( na wyzszych obrotach ) , lewarek do biegów czy nie lata ( krzyzaki , poduszki sa wtedy wychustane ) , czy nie ma zadnych ( prawie ) wycieków , bo C20XE lubi sie pocic w okolicach miski olejowej . Oczywiscie sprawdz czy wszystko dziala ABS , i inne rzeczy ( bo kazda ma inne wyposazenie )
Co do czesci to stoja "prawie" na tym samym poziomie ( chodzi mi o elementy zawieszenia ) bo do tuningu to drozej wychodzi C20XE .Moje zdanie jest takie szukaj dobrego C20XE a spalanie miedzy 8V a 16V jest prawie identyczne.
Wiadomo co do czesci glowicy to tutaj masz 2 razy wiecej wydatków typu uszczelniacze, zawory.Rozrzady stoja w takiej samej grupie cenowej , sprzego ( zalezy jakie jest kolo zamachowe garnkowe ( ok 1000 zl kpl.) czy plaskie ( ok 600 kpl ) ) , poza tym skrzynie sa identyczne.
Co do czesci to stoja "prawie" na tym samym poziomie ( chodzi mi o elementy zawieszenia ) bo do tuningu to drozej wychodzi C20XE .Moje zdanie jest takie szukaj dobrego C20XE a spalanie miedzy 8V a 16V jest prawie identyczne.
Wiadomo co do czesci glowicy to tutaj masz 2 razy wiecej wydatków typu uszczelniacze, zawory.Rozrzady stoja w takiej samej grupie cenowej , sprzego ( zalezy jakie jest kolo zamachowe garnkowe ( ok 1000 zl kpl.) czy plaskie ( ok 600 kpl ) ) , poza tym skrzynie sa identyczne.
-
- Posty: 4227
- Rejestracja: 22 gru 2006, 14:37
- Imię: Marek
- Auto: astra f, insignia, fiat 125P
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
na pewno silniczek C20NE ma opinię bardzo trwałego i nie do zajechania z xe jest trochę gorzej.
Znaleźć dobrą gsi to trudna sztuka na forum gsiklub już parę osób szuka po kilka miesięcy i nie moga znaleźć niezajechanego egzemplarza za rozsądne pieniądze. Taki samochodzik to chyba najlepiej sprowadzić od niemców albo najlepiej ze szwajcarii bo tam mają na punkcie takich autek jeszcze większego hopla niż niemcy
Znaleźć dobrą gsi to trudna sztuka na forum gsiklub już parę osób szuka po kilka miesięcy i nie moga znaleźć niezajechanego egzemplarza za rozsądne pieniądze. Taki samochodzik to chyba najlepiej sprowadzić od niemców albo najlepiej ze szwajcarii bo tam mają na punkcie takich autek jeszcze większego hopla niż niemcy
-
- Posty: 128
- Rejestracja: 15 maja 2007, 1:11
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Wisła
- Kontakt:
Zdecydowanie potwierdzam, mam C20NE na karku ma 300 tys i nic kompletnie nic sie nie dzieje,pod względem technicznym jest nad podziw dobrze. Nic nie puka nie piszczy oliwy nie zrzera za bardzo, ale jak juz ktos widzi 300 tys to rezygnuje, a ja bede musiał sprzedac swoją i dostane na pewno jedynie jakiś procent jej wartości. Powodzenia.JOszi pisze:na pewno silniczek C20NE ma opinię bardzo trwałego i nie do zajechania z xe jest trochę gorzej.
-
- Posty: 313
- Rejestracja: 03 lut 2008, 17:10
- Imię: Łukasz
- Auto: Alfa 147
- Lokalizacja: CSW w PO
- Kontakt:
za 8 tys ciężko znaleźć ładną GSI... sam szukałem ... trzeba mieć pow 10 tys.
jeśli nie zależy Ci tak bardzo na osiągach , tylko na bezproblemowej jeździe to wg mnie c20ne... jest to jeden z lepszych silników, a na pewno najlepszy silnik Opla.. trwały, tani w naprawach i ekonomiczny... w XE ok 200 tys. trzeba robić remont ( ok 3000 zł...) a za 3000 w ne to masz remont i kilka ciekawych modów
jeśli nie zależy Ci tak bardzo na osiągach , tylko na bezproblemowej jeździe to wg mnie c20ne... jest to jeden z lepszych silników, a na pewno najlepszy silnik Opla.. trwały, tani w naprawach i ekonomiczny... w XE ok 200 tys. trzeba robić remont ( ok 3000 zł...) a za 3000 w ne to masz remont i kilka ciekawych modów
Ubezpieczenia OFE AXA Poznań