Astra GSi vs. Escort RS2000
-
- Posty: 121
- Rejestracja: 06 lis 2007, 20:09
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Zamość
- Kontakt:
-
- Posty: 184
- Rejestracja: 24 wrz 2007, 19:38
- Imię: Krzysztof
- Auto: GsiT
- Silnik: 20LET by Emu Black
- Rocznik: 1994
- Województwo: małopolskie
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
-
- Posty: 121
- Rejestracja: 06 lis 2007, 20:09
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Zamość
- Kontakt:
-
- Posty: 184
- Rejestracja: 24 wrz 2007, 19:38
- Imię: Krzysztof
- Auto: GsiT
- Silnik: 20LET by Emu Black
- Rocznik: 1994
- Województwo: małopolskie
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
niski a teraz tak wyglada braciaka escort ( ten z bandazami na wydechu )
doszly walki pipercams, zrobniona glowica , droga skrzynia ( ogólnie to silnik byl wyciagniety ) teraz fajnie ciagnie od 5000 ( na dniach strojenie tego ) . aha to sa ostatnie walki do RS2000 na hydraulike ( podobno +15 koni )
[External Link Removed for Guests]
doszly walki pipercams, zrobniona glowica , droga skrzynia ( ogólnie to silnik byl wyciagniety ) teraz fajnie ciagnie od 5000 ( na dniach strojenie tego ) . aha to sa ostatnie walki do RS2000 na hydraulike ( podobno +15 koni )
[External Link Removed for Guests]
-
- Posty: 2153
- Rejestracja: 05 cze 2007, 21:08
- Imię: Kacperek
- Auto: Astra F
- Silnik: Ce20eNE
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Lokalizacja: Drzycim / Bydgoszcz
-
- Posty: 184
- Rejestracja: 24 wrz 2007, 19:38
- Imię: Krzysztof
- Auto: GsiT
- Silnik: 20LET by Emu Black
- Rocznik: 1994
- Województwo: małopolskie
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
-
- Posty: 72
- Rejestracja: 28 paź 2007, 20:12
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontakt:
- Rurzowy_Rzufff
- Posty: 10
- Rejestracja: 15 sie 2008, 11:44
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Szegi Essi gaRbuSek w budzie modelu Mk V jest duzo ładniejszy od kazdej Asi
Taki jak ten srebrny na fotkach z garbami na masce :m
chociaż teraz juz nie wiadomo w jakiej budzie siedzi silnik 2.0 DOHC z RSa bo przekladki sa bardzo popularne i mozna trafic tez na kombi i lekkie zdziwko bedzie jak zrobi reduction
Taki jak ten srebrny na fotkach z garbami na masce :m
chociaż teraz juz nie wiadomo w jakiej budzie siedzi silnik 2.0 DOHC z RSa bo przekladki sa bardzo popularne i mozna trafic tez na kombi i lekkie zdziwko bedzie jak zrobi reduction
Silnik jest bogiem, prędkość nałogiem, turbo podstawą, a nitro zabawą :]
-
- Posty: 70
- Rejestracja: 23 maja 2008, 11:27
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Ostrowiec Św.
- Kontakt:
-
- Posty: 60
- Rejestracja: 17 lut 2008, 22:30
- Imię: bartek
- Auto: astra G
- Silnik: x18xe po remoncie
- Województwo: wielkopolskie
- Lokalizacja: kobylnica k/poznania
sam kiedys takim latalem w takiej budzie (jak na foto) z pakietem RS (kubelki, twardszy zawias, 2 airbagi itp pierdolki )ale z silniczkiem 1.6 16V 90KM pod 200km/h sie krecil... tylko to spalanieRurzowy_Rzufff pisze:Szegi Essi gaRbuSek w budzie modelu Mk V jest duzo ładniejszy od kazdej Asi
Taki jak ten srebrny na fotkach z garbami na masce :m
chociaż teraz juz nie wiadomo w jakiej budzie siedzi silnik 2.0 DOHC z RSa bo przekladki sa bardzo popularne i mozna trafic tez na kombi i lekkie zdziwko bedzie jak zrobi reduction
mozna to jest malo powiedziane eRSy siedza juz w kazdej budzie od hatchbaka po cabrio i kombi [External Link Removed for Guests]
rarytasy to autka w wersji 4x4 znam jednego kolesia ktory w ENG ma 5 sztuk kazdy w innej wersji nadwozia, wersje silnikowe od 1.4 do 2.0 4x4 :d taki maly maniak
rzadko ktory z RS trzyma po kilkunastu latach serie przewaznie miedzy 130 a 140KM
escortow wyszlo 7 modeli od MK I do MKVII pozniej byly juz focusy...
a astry ??? niedawno dopiero 4 generacja
Sorki za odkop ale tam mnie naszlo... wrocil sentyment czasem nawet ogladam sie za essem, wlasnie w budzie MKV
Używaj CB-Radio i nie daj sie złapać !!!