Szczerze mówiąc nie ma się czym chwalić. Ja Renault 19-tką zrobiłem ponad 250 tys. i też nie miałem problemów... A podejrzewam, że koszt zakupu i obsługi VW i Renault był raczej korzystny dla Renault.regemen pisze:To były czasy jak się jeżdziło golfem... żadnych falujących obrotów,wycieków spod silnika czy podobnych rzeczy.
Zrobiłem golfem ponad 200 tys.km i nic nie padło prócz nagrzewnicy.
Astra GSi vs. Golf VR6
-
- Posty: 67
- Rejestracja: 20 sty 2008, 11:15
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: łódzkie
- Kontakt:
Astra 1.4 X14NZ
Power from Gliwice
LPG ZAVOLI
Power from Gliwice
LPG ZAVOLI
-
- Posty: 72
- Rejestracja: 28 paź 2007, 20:12
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontakt:
A czemu nie? To porównaj civica 1.6 Vti z Mietkiem 124 Coupe 3,2L. Nie można? Jadą podobniePd24 pisze:Niewiem jak mozna bylo dac takie porownanie 2.0 i 2.8??
No to nie jesteś skromny. Powinien, ale nie jedzie. Te całe 0,3s w sprincie to można uciąć jednym zgrzytem przy zmianie biegu...Pd24 pisze:Moim skromnym zdaniem to Vr6 powinien jechac duzo lepiej
A o Corrado wszyscy zapomnielimAuZeR pisze:dikser a w sharanie? chyba tez byl wkladany seryjnie no i w vento jeszcze raczej tez
Każdy z c20xe w Astrze się na nich czai... Bo wie, że z GTI nie ma co robić, a po równym bądź przegranym o centymetry sprincie z VR6 usłyszy pytanie "co masz porobione w tym GSi?"... a tu nicopc_snajper pisze:mamanek sie zawsze czai na takich golfiarzy z vr6
Dlaczego nie? Ledwo o pół auta odchodzi przed 2-litrową astrą na 3 biegu, to jak nie krytykować? Wiesz, co byś z nim zrobił mają c25xe w Astrze?regemen pisze:Ja bym tak bardzo nie krytykował golfa VR6.
GSi 16v ma 0,3-0,4 gorzej, kwestia ruszenia... A GTI16v odstaje prawie 1,5s od Aśkikondzio pisze:Astra GSi ma zawsze sekunde czy tam dwie setne wiecej niz golf ktory ma 2.8 pojemnosc
VR6 vs. GSi16v... temat zawsze żywy Proste... wiadomo, Golf szybszy o ułamki... ale kosztem czego? spalanie? prowadzenie (puść Golfa z Astrą na zakręty i wtedy się wyjaśni o co chodzi)? z całego tego motoru to tylko tego dźwięku pozazdrościć, reszta bez szału.
-
- Posty: 70
- Rejestracja: 23 maja 2008, 11:27
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Ostrowiec Św.
- Kontakt:
-
- Posty: 978
- Rejestracja: 12 mar 2008, 17:02
- Imię: Adam
- Auto: Opel Astra GSi
- Silnik: C20XE+
- Województwo: pomorskie
- Lokalizacja: Gdańsk
- Kontakt:
i masz racje, Matyjas to swoj chlop, pilem z nim nie jeden raz, wiec wiem, wiele samochodow pogonil i wiele pogonilo jego i niestety, albo nawet stety jestem tego samego zdania, dajcie mi seryjne GTi 16V a zapewniam Was, ze dostanie od mojej seryjnej Aśkilarryyy pisze:Matyjas: w pełni popieram Twoja wypowiedz
A jesli chodzi o VR-a to moze nie jest jakos mega latwo, ale jak sie dobrze ruszy, szybko biegi przepnie to tez da rade, a porownanie Matyjasa c25xe z 2.8 z VR-a to juz matrix, bo c25xe w Astrze to juz jest kosmos, tez potwierdzone z wiadomych przyczyn
GSi to odwzajemniona miłość , więc jeśli nie czujesz tej miłości, to błagam Cię!
Zmień samochód!!!
M&M Team
Zmień samochód!!!
M&M Team
-
- Posty: 159
- Rejestracja: 05 sie 2008, 19:03
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Katowice
- Kontakt:
Brednie piszesz kolego jak mało kto:) Golf 2 Gti i Astra GSI Buhahahaha Jeszcze pewnie 16V brałeś tym czymś?regemen pisze:Ja bym tak bardzo nie krytykował golfa VR6.Wystarczy się przejechać taką maszynką(tylko w dobrym stanie technicznym)-miałem okazję.Lepiej się nie czajcie bo może być lipa jak traficie na dobre vr6 vw.
A silniczki vw może nie są zbyt wyżyłowane ale za to trwałe jak cholera.Miałem golfa 2 GTI,poza wymianą płynów itp rąk pod maskę nie wkładałem.
W środku marne ale niezawodne.Chodż raz miałem przygodę że mnie zawiódł mój golfik tylko raz,ale o tym innym razem. To były czasy jak się jeżdziło golfem... żadnych falujących obrotów,wycieków spod silnika czy podobnych rzeczy.
Zrobiłem golfem ponad 200 tys.km i nic nie padło prócz nagrzewnicy.
I przewody wn jakos długo działały sprawnie bo ponad 70 tys.km.Dziwne bo teraz w oplu to jak w siadam i jadę to zastanawiam się co i za jaki czas padnie...
Swoją drogą to przypominam sobie jak startowałem(ja golfem) z oplem astrą gsi tylko nie pamiętam jaki model silnika miał kumpel w tej astrze i niestety kumpel wąchał spaliny.No ale moze to kwestia techniki jazdy.
-
- Posty: 959
- Rejestracja: 15 cze 2008, 10:31
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
-
- Posty: 72
- Rejestracja: 28 paź 2007, 20:12
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontakt:
Ja wiem...??Wasyl pisze:AndrewB, też brednie piszesz... Widziałeś? To po co gadasz?
Dla mnie c20xe wygrywa masą, tyle... A jeszcze moje odchudzone Kadecisko c20xe...
Zdrowe GTi 16v w dwójce jest niewiele wolniejsze do 100 czy 120 od trójki VR6... w końcu to 139KM i masa niższa niż w Astrze i duuużo niższa niż 2.8 w G III.
Aśkę c20ne to takie GTi zamiata, a od xe nie jest wiele wolniejsze o ile w ogóle...
Nie chwaląc VW, choć złe nie są, chwalę jedynie Golfa II GTi 16v - najlepszy bzyk z tym znaczkiem, jakim latałem.
-
- Posty: 959
- Rejestracja: 15 cze 2008, 10:31
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt: