aggrrrr Junor nie zrozumiemy sie chyba
:D
no wiec po pierwsze to nie o ten silnik mi chodzi (115KM) tylko o ten
1.8 16v 125KM
Silnik 16-zaworowy, z wielopunktowym wtryskiem paliwa Simtec, zapłonem bezpośrednim DIS i kolektorem dolotowym o zmiennej geometrii. Stosowany w okresie luty-sierpień 1994.
Pojemność 1799 cm3, maksymalna moc 125 KM (92 kW) przy 5600 obr./min., maksymalny moment obrotowy 168 Nm przy 4800 obr./min.
fotki też chce
bo oba silniki były ECOTEC
niski pisze:
ja dodam od siebie ze jak to w kazdym tescie astry gsi jak zwykle zapomnieli wspomniec o 3 silniku jaki wychodzil w tym modelu ktory byl produkowany zaledwie pol roku a mianowicie 1.8 16V mial 125 koni oznaczony symbolem c18xe po liftingu i wprowadzeniu norm spalin byl to juz silnik c18XEL ktory posiadal EGR i inny komputer przez co moc spadla do 115KM
może jeszcze raz przetocze zdanie niskiego
kazdym tescie astry gsi jak zwykle zapomnieli wspomniec o
3 silniku jaki wychodzil w tym modelu ktory byl produkowany zaledwie pol roku a mianowicie 1.8 16V mial 125 koni oznaczony symbolem c18xe po liftingu i wprowadzeniu norm spalin byl to juz silnik c18XEL ktory posiadal EGR i inny komputer przez co moc spadla do 115KM
JunioR pisze:zapytajcie się slowmana - on ma GSi 1.8 16v 115 konny... PRAWDZIWE GSI 1.8 a nie eco..coś a co do KM to pomyłka.. Gsi miały 115 najwyraźniej...
wiec napisze slowmanowi żeby wstawił fotke silnika a co do drugiego zdania to może masz i racje GSki w 1.8 16V od lutego 1994 do sierpnia 1994 miały 125 KM a po liftingu miały już 115 KM
kiedys napisałes
JunioR napisał
Gsi to 1.8 16v ale nie eco...
chodzi mi o tylko jedno
fotki silnika 1.8 16V nie ECO cos tam
bo nie rozumie ...
chyba róznicy
Silnik 1.8 16V C18XE w ECO 125KM
pomiedzy 1.8 16V C18XE nie ECO 125KM
JunioR pisze:on ma GSi 1.8 16v 115 konny... PRAWDZIWE GSI 1.8 a nie eco..coś
a jeżeli twierdzisz że GSki najwyrazniej wychodziły w 115 konnych wersjach to na poparcie tego co piszesz też chce foto silnika
1.8 16 nie ECO coś tam...............................