Astra GSi 1.8 16V
-
- Posty: 121
- Rejestracja: 06 lis 2007, 20:09
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Zamość
- Kontakt:
- MishelS
- Posty: 14
- Rejestracja: 05 sty 2008, 21:20
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Racibórz
- Kontakt:
Wiec wypowiem sie trochę w tym temacie a raczej to zadam Ci więcej pytań NiSki bo widzę lubisz wałkować ten temat i chyba bardzo w nim siedzisz wiec zacznę
silnik 1.8 125KM
jest to silnik 16-zaworowy, z wielopunktowym wtryskiem paliwa Simtec, zapłonem bezpośrednim DIS i kolektorem dolotowym o zmiennej geometrii. Stosowany w okresie luty-sierpień 1994.
Oznaczenie silnika: C18XE
W poście "pokaż swoja asterkę" [External Link Removed for Guests] napisałem żę
moja Astra to wersja GSI w odpowiedzi na to
3ndr1u wypowiedział sie
Wiec sam odpowiem na to pytanie iż Joszi sie mylił ponieważ wersje GT wychodziło DO 94 w wersjach silnikowych 1.8 8V przed wprowadzeniem jednostek napędowych typu ECOTEC od 93 roku wychodziły co najwyżej wersje Sport roku a moja astra wyjechała z fabryki pod koniec marca 94
a wersji GT nie było w 1.8 16V
przeczesujac posty znalazlem jeszcze to
drugie pytanie junior napisał że 1.8 16V to GSI ale nie w ECOTEC
wiec jak umiesz odpowiedzieć to powiedz jaka jest róznica pomiędzy tymi silnikami skoro każde szły na wtryskach miały ten sam stopień sprężania i podwójnych wałach rozrządu miały tylko inny komputer
1.8 litra C18XE 1794cm³ 92kW 5600rpm 168Nm 4800rpm MPi DOHC 10.8:1
1.8 litra C18XEL 1798cm³ 85kW 5400rpm 168Nm 4000rpm MPi DOHC 10.8:1
1.8 litra X18XE 1794cm³ 85kW 5400rpm 170Nm 3600rpm MPi DOHC 10.8:1
czy mając na myśli nie ECOTEC juniorowi chodziło tylko o czerwony plastik
może Ty pomożesz to wyjaśnić wspomnę jeszcze że oznaczenie mojego silnika to C18XE
i czy wersja GSI 1.8 16V wychodziła bez pełnego ospojlerowania tzn np tylko z felami i z daszkiem bez maski z wlotami grilla itd
silnik 1.8 125KM
jest to silnik 16-zaworowy, z wielopunktowym wtryskiem paliwa Simtec, zapłonem bezpośrednim DIS i kolektorem dolotowym o zmiennej geometrii. Stosowany w okresie luty-sierpień 1994.
Oznaczenie silnika: C18XE
W poście "pokaż swoja asterkę" [External Link Removed for Guests] napisałem żę
moja Astra to wersja GSI w odpowiedzi na to
3ndr1u wypowiedział sie
Junior napisał3ndr1u_GS pisze: na GieeSke mi to nie wyglada raczej na zwykla astre z daszkiem i lampami od GSi a silnik zwykla 16 o pojemnosci 1.8
JosziJunioR pisze: Gsi to 1.8 16v ale nie eco...
Gsi to 2.0 8v wielopunkt
Gsi to 2.0 16v ale nie eco...
pierwsze pytanie czy w połowie lutego 1994 roku wychodziły wersje GT ?JOszi pisze:na moje to wersja GT z założonym dodatkowo daszkiem, lampami i falgami z gsi
Wiec sam odpowiem na to pytanie iż Joszi sie mylił ponieważ wersje GT wychodziło DO 94 w wersjach silnikowych 1.8 8V przed wprowadzeniem jednostek napędowych typu ECOTEC od 93 roku wychodziły co najwyżej wersje Sport roku a moja astra wyjechała z fabryki pod koniec marca 94
a wersji GT nie było w 1.8 16V
przeczesujac posty znalazlem jeszcze to
Michaello84 pisze: Występowały jeszcze GSI 1.8 16V 125KM 1994 r.
niski pisze:ja dodam od siebie ze jak to w kazdym tescie astry gsi jak zwykle zapomnieli wspomniec o 3 silniku jaki wychodzil w tym modelu ktory byl produkowany zaledwie pol roku a mianowicie 1.8 16V mial 125 koni oznaczony symbolem c18xe po liftingu i wprowadzeniu norm spalin byl to juz silnik c18XEL ktory posiadal EGR i inny komputer przez co moc spadla do 115KM
drugie pytanie junior napisał że 1.8 16V to GSI ale nie w ECOTEC
wiec jak umiesz odpowiedzieć to powiedz jaka jest róznica pomiędzy tymi silnikami skoro każde szły na wtryskach miały ten sam stopień sprężania i podwójnych wałach rozrządu miały tylko inny komputer
1.8 litra C18XE 1794cm³ 92kW 5600rpm 168Nm 4800rpm MPi DOHC 10.8:1
1.8 litra C18XEL 1798cm³ 85kW 5400rpm 168Nm 4000rpm MPi DOHC 10.8:1
1.8 litra X18XE 1794cm³ 85kW 5400rpm 170Nm 3600rpm MPi DOHC 10.8:1
czy mając na myśli nie ECOTEC juniorowi chodziło tylko o czerwony plastik
może Ty pomożesz to wyjaśnić wspomnę jeszcze że oznaczenie mojego silnika to C18XE
i czy wersja GSI 1.8 16V wychodziła bez pełnego ospojlerowania tzn np tylko z felami i z daszkiem bez maski z wlotami grilla itd
-
- Posty: 4227
- Rejestracja: 22 gru 2006, 14:37
- Imię: Marek
- Auto: astra f, insignia, fiat 125P
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
- MishelS
- Posty: 14
- Rejestracja: 05 sty 2008, 21:20
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Racibórz
- Kontakt:
napisałeś
a kolejne pytanie jakie mnie trapi to np jak wyglądała tylna klapa GSI z 92 albo 93 roku bo z tego co sie orientuje to plastikowy panel w tylnej klapie montowali dopiero we wrześniu 94 lub95r
teraz jak buszowałem troche po internecie to na trafiłem na stronę
[External Link Removed for Guests]
prawdopodobnie od niskiego
jeżeli Junior napisał ze wersja GSI 1.8 16V (125KM) ale tylko nie ECOTEC
to czemu produkowali Astry 18.16V w oryginalnym ospojlerowaniu GSI ,zawieszeniem .
mówisz że nie gsi to nie tylko silnik ale także całe spojlerowanie ale jaką masz pewność że ktoś kto kupował auto nie wybrał właśnie innaczej czyli na zamówił auta z takim silnikiem tylnym daszkiem felami i silnikiem zawsze jak kupujesz auto to masz jakiś wybór klima skóra felgi aluminiowe albo stalowe ,komputer ...etcJOszi pisze:Ja coś dopowiem napisałem że uważam że to wersja gt bo Twoja asterka nie ma pakietu gsi który był zakładany w astrach gsi w tych rocznikach, ale fakt faktem temat warty śledzenia, może coś z tego się dowiem . Dla nie gsi to nie tylko silnik ale i cały pakiet stylistyczny
a kolejne pytanie jakie mnie trapi to np jak wyglądała tylna klapa GSI z 92 albo 93 roku bo z tego co sie orientuje to plastikowy panel w tylnej klapie montowali dopiero we wrześniu 94 lub95r
teraz jak buszowałem troche po internecie to na trafiłem na stronę
[External Link Removed for Guests]
prawdopodobnie od niskiego
jeżeli Junior napisał ze wersja GSI 1.8 16V (125KM) ale tylko nie ECOTEC
to czemu produkowali Astry 18.16V w oryginalnym ospojlerowaniu GSI ,zawieszeniem .
formalnie może i to GSi bo miało "spojlery" ^^, ale co to za maszyna sportowa, skoro pozatykana jest filtrami róznymi ?MishelS pisze:jeżeli Junior napisał ze wersja GSI 1.8 16V (125KM) ale tylko nie ECOTEC
to czemu produkowali Astry 18.16V w oryginalnym ospojlerowaniu GSI ,zawieszeniem .
to tak jak byś chciał sobie "pierdnąć i poczuć się jak człowiek, ale nie możesz bo w dupie masz kawałek waty" ^^... przepraszam za porównanie ale taka sytuacja najlepiej obrazuje .. to co chciałem wytłumaczyć :m
-
- Posty: 204
- Rejestracja: 10 lis 2007, 22:08
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: słupsk
- Kontakt:
-
- Posty: 204
- Rejestracja: 10 lis 2007, 22:08
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: słupsk
- Kontakt:
- MishelS
- Posty: 14
- Rejestracja: 05 sty 2008, 21:20
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Racibórz
- Kontakt:
może sie nie będę kłócił ale nie wiem co miałeś na myśli z pozatykana jest filtrami silnik 2.0 16V też ma filtryJunioR pisze: formalnie może i to GSi bo miało "spojlery" ^^, ale co to za maszyna sportowa, skoro pozatykana jest filtrami róznymi ?
mogłeś odrazu napisać co to za GSI jak wcale tak nie wygląda ojeb... je na przedni i tylny zderzak maskę i grill ... możliwe żę wychodziły wersje SPORT 1.8 16V które tak właśnie wyglądały
Modele seryjne
* GLS (91–96)
* Club (91–96, tylko jako Caravan, GLS)
* Dream (od 96)
* CD (92–94)
* CDX (95–96)
* Style (od 96)
* GT (do 94)
* Sport (93–96)
* GSI (do 96)
* Motion (od 96)