dawtow pisze:Mam c14se z instalacją II gen i daje radę, koszt założenia 1600 zł
Można i I generację. Tylko trzeba montować jakieś dziwne klapki, uważać na stan kabli, a jak dobrze jebnie to szukać nowej obudowy filtra. Po co? Dołożyłbyś 300zł i miałbyś sekwencję, zero stresu i znikomy spadek mocy. Wiem, na II generacji też dobrze ciągnie, ale za cenę 2l/100km większego spalania. Na sekwencji spokojnie da się spalić 7.5 na trasie z dobrą dynamiką, na II generacji niemożliwe.
Tylko po co wydawać 300 zł jak i tak dobrze jedzie i nic się nie dzieje, moc 82km d...y nie urywa ale jedzie, a spalanie mam 8 l i
jeżdżę tak do holandii
Obecne auta
Ascona b coupe 1,3 N 80r
Omega bfl 2,2 16v 99r lpg kombi automat
Astra F HB 1,8 92r lpg
Papieju mniałem C16SE i instalke bingo m ale I generacji i w trasie paliła mi 7gazu ale jak trzeba było dobrze pognać było i 12,oczywiście miałem bezpiecznik w obudowie filtra ale dosłownie zero problemów wiadomo sekwencja była by lepsza!!!