Audi a4 VS Astra

testy i porównania
shotgun

Astro-maniak
Posty: 59
Rejestracja: 29 sty 2011, 4:10
Imię: Zen

Re: Audi a4 VS Astra

#11

Nieprzeczytany post autor: shotgun »

Jak już uprzejmie zauważyłeś - ja doczytałem, Ty nie..., proponuje przeczytać 3 zdanie z postu Tomka - TDI 150KM nie ma szans... ,dziwi mnie to, bo moje Z19DT nie jeden raz na takiej zasadzie zostawiało własnie ten silnik. Żeby było jasne, nie jestem mitomanem, nie wiem ile tam faktycznie jest koni, nie było na hamowni, było u pewnego tunera, podczas rozwiązywania pewnego problemu i tam było jego zdziwienie, że turbina otrzymywała żądania do 2,5 bara i normalnie je wykonywała, co ponoć nie jest normalne. Nie wiem, ciemny z tego jestem.Ostatnio miałem potężne problemy z Corsa GSI Turbo 150KM i tu powiem, do tej setki, trzeba uczciwie napisać była o jakieś 1/3 samochodu lepsza, potem bardzo równo do 150-160km/h , od tego momentu dopiero wyraznie zaczęła zostawać. Dobije - ja mam kombi cięższe bodajże o ponad 300kg i 2 osoby,tam była jedna.
Tę wersje wspomnianej Astry F, dokładnie z silnikiem 125KM w hutchbacku na benzynce ma mój kumpel w pracy na zmianie, wiec po nocce prawie zawsze jest fajnie :D
Pozdrawiam i kończę dyskusje, bo jak znam życie zaczną się gromy....

Awatar użytkownika
ilek8822

Przedstawiciel Regionu
Posty: 3066
Rejestracja: 15 sty 2011, 12:20
Imię: Kamil
Auto: Astra GSI
Silnik: c20xe
Województwo: dolnośląskie
Lokalizacja: Łagiewniki (koło Wrocławia)

#12

Nieprzeczytany post autor: ilek8822 »

shotgun pisze:Pozdrawiam i kończę dyskusje, bo jak znam życie zaczną się gromy....
Oj tam zaraz gromy ;) . Podyskutować można :) .

Ostatnio miałem testa z Leonem ARL ( 150KM) na autostradzie. Miałem 3 pasażerów gość jechał sam. I od 140 do 190 nie dał mi rady. Teraz zhamowałem to mam 122KM z grosikiem ;) . Sam się ździwiłem, aczkolwiek może mu nie trzyma seri, nie wiem.

A ogólnie to zawsze bierzcie pod uwagę mase auta bo przy takich mocach to bardzo ważne. Między Astrą a audi czy innym autem z tej samej płyty podłogowej jest od 250 do 350kg różnicy to sporo i są tego efekty uboczne u aut z grupy VW jak i pozytywne w Oplu, tak ?

Porównywałem ostatnio swojego Toledziaka 2.3 v5 150KM ze swoją Aśką i te prawie 300kg robi swoje bo seat dostaje, nie dużo, ale jednak. Czyli teoria że 100kg to 10KM mniej wydaje sie tutaj jak najbardziej prawdziwa :)

Jarek wlkp

ex-Staff
Posty: 634
Rejestracja: 06 sie 2011, 7:46
Imię: Jarek
Auto: calibra
Silnik: c20let
Województwo: wielkopolskie
Lokalizacja: Plewiska

#13

Nieprzeczytany post autor: Jarek wlkp »

temat zaczyna się od porównania tdi110 z astrą 1,8 16v i przeczytałem od początku nawet w katalogu sprawdziłem przyspieszenia :D co do sprintów pamiętajmy że ten który jest 2gi nie zawsze chce cię wyprzedzić :D czasem fajnie się za kimś po prostu jedzie (przynajmniej ja czasem siadam za kimś )

manio4567

Użytkownik
Posty: 33
Rejestracja: 09 lip 2009, 17:40
Imię: MariusZ
Auto: Astra Caravanik
Silnik: X14XE benzynka
Lokalizacja: Krakow
Kontakt:

#14

Nieprzeczytany post autor: manio4567 »

Ja: 1.4 16v w kombi..
Gosc: 1.9 tdi w sedanie..

Opis sytuacji..przystawia sie na swiatlach..zielone,poszli..

1 rowno
2 juz mi lekko odchodzi ale dalej ogien
3 do odcinki i biore go o pol auta
4 juz prwaie o cale auto go zostawiam
5 gosc juz spasowal

Nastepne swiatla..juz usmiechu nie ma i pyta co tam u mnie jest i zdziwko ze to 1.4 :)
Jestem happy z każdego przejechanego kilometra moim Opelm :D
Polift z pomarańczowymi kierunkami..powrót do klasyki ^^

Awatar użytkownika
sylwesters7

Astro-maniak
Posty: 826
Rejestracja: 02 maja 2012, 19:26
Imię: Sylwester
Auto: Astra F sedan
Silnik: 2.0 16v
Województwo: lubelskie
Lokalizacja: Tarnogród

#15

Nieprzeczytany post autor: sylwesters7 »

ale w dieselu do 100km trzeba 3 biegi a w benzynce 2, więc i tak od 0-100 zazwyczaj benzynka jest lepsza, zmiana troszkę trwa

Awatar użytkownika
zaki1989

Astro-maniak
Posty: 717
Rejestracja: 10 gru 2011, 14:21
Imię: Łukasz
Auto: Astra GTC
Silnik: 1.9 150KM IDS+
Województwo: mazowieckie

#16

Nieprzeczytany post autor: zaki1989 »

tak, ale diesel ma o wiele większy moment, i na tym 3 biegu rwie ciagle asfalt, gdzie benzynka juz ma słaby 3 bieg.. ja własnie na 3 dopadam większość teoretycznie mocniejszych aut.. minus to to ze na mokrej dordze nawet na tym 3 biegu zrywa przyczepność, wiec trzeba ostrożnie startować, bo na 1 mozna zostac na miejscu i tylko zaorac sobie opony :P

Moja aśka np. leci równo z Type-Rem, gtc tylko 2.0t 200KM- do 100 łeb w łeb, powyżej zaczynam powoli odpadać



plus benzyny to to ze można żyłowac w zasadzie do odcięcia.. lanosem kolegi w 1.5 robilismy już wiele rzeczy, i tylko brakuje tam gleby i utwardzenia co by sie tak nie gibał na zakrętach, ale czasami przemieszcza sie nim jeszcze dziadek, więc na razie ta opcja odpada :P

Edyta: żeby nie było, uważam zaden diesel nie bedzie sportowym autem, kolega uważał swoje 335d za szybki wóz, ale w zeszyłm tygodniu przejechał sie najnowszą "Mką" nie ma porównania :P

a takie porównania mają średni sens, za wiele zmiennych, nie tylko masa auta, ale i kierowca, jak kierowca jest słaby to może miec i 500KM.. ja trzepnęłem raz na swiatłach nowego Genesis Coupe, wszytsko fajnie tyle ze to ma 240KM, jak nic zawinił kierowca, który nie potrafił dobrze tego wykorzystać..
Astra GTC, 1.9 DTH, IDS+, DPF off, customowy kolektor dolotowy ~ 170KM :)

Awatar użytkownika
radek_n1

Astro-maniak
Posty: 760
Rejestracja: 19 maja 2012, 17:58
Imię: Radek
Auto: Astra h kombi
Silnik: 1.6 105KM + LPG
Województwo: podlaskie
Lokalizacja: Czyżew

#17

Nieprzeczytany post autor: radek_n1 »

No bo kiedy można auto 500KM wykorzystać jak cię zaraz "rycerze jedi" zgarną i zapłacisz 500 a w gratisie 10 punktów? W niemcowni może tak, lub ciągniesz przyczepę 4 tony z dołożonym dociążeniem na przedni zderzak ażeby koła nie buksowały w miejscu np w czasie startu :lol:

ODPOWIEDZ