wersje astry G
- nattkaa16
- Posty: 4
- Rejestracja: 01 wrz 2012, 11:16
- Imię: Natalia
- Auto: Astra F
- Silnik: 1.4
- Województwo: dolnośląskie
wersje astry G
witam jestem nowa i mam już astrę ale "F". Chciałabym się dowiedzieć jakie były wersje astry G. Chodzi o wyposażenie wewnętrzne. Ponieważ chcę kupić astrę G kombi 1.6 16V. Pomożecie??? Z góry dziękuje.
- Dario153
- Posty: 11
- Rejestracja: 11 maja 2015, 12:23
- Imię: Dariusz
- Auto: Astra G 2.0di 60kw kombi
- Województwo: wielkopolskie
Podpinam się troszkę pod temat jeśli chodzi o wersje.
Mam kombi 2.0DI X20DTL 60kw/82KM Bardzo dziwny wynalazek. Czy ktoś ma taki model bo gdzie bym nie czytał to mi się nie zgadza.
Klima jest ABS nie ma nawet kontrolki grzania świec nie ma. Turbina jakaś niby jest ale po odłączeniu nie ma żadnej różnicy. Powiedział bym nawet że jak odłączona to mniej pali. prosze o info co ten model ma normalnie na wypos. Bo ten to zaczynam podejrzewać ze to składak. Kraj pochodzenia Holandia.
Mam kombi 2.0DI X20DTL 60kw/82KM Bardzo dziwny wynalazek. Czy ktoś ma taki model bo gdzie bym nie czytał to mi się nie zgadza.
Klima jest ABS nie ma nawet kontrolki grzania świec nie ma. Turbina jakaś niby jest ale po odłączeniu nie ma żadnej różnicy. Powiedział bym nawet że jak odłączona to mniej pali. prosze o info co ten model ma normalnie na wypos. Bo ten to zaczynam podejrzewać ze to składak. Kraj pochodzenia Holandia.
- Dario153
- Posty: 11
- Rejestracja: 11 maja 2015, 12:23
- Imię: Dariusz
- Auto: Astra G 2.0di 60kw kombi
- Województwo: wielkopolskie
- przemty
- Posty: 6093
- Rejestracja: 24 lut 2011, 10:45
- Imię: Przemek
- Auto: była AF, jest AH
- Silnik: był 17D, jest Z18XE
- Województwo: podkarpackie
- Lokalizacja: Sanok
- Wdzięczny: 1 raz
- Pomocny: 2 razy
Poniżej masz wszystkie dane na temat auta jakie wyjechało z fabryki, możesz sobie porównać co masz mieć a czego nie masz...
Data produkcji: 1999.04.07
Typ Silnika: X20DTL
Numer Seryjny Silnika: 17374034
W0L:General Motors
0:Pojazd Nie Specjalny
T:Astra
G:Astra
F35:5 Drzwiowy Kombi
X:1999
2:Bochum
218925:SERIAL NUMBER
2J1 = POKRYCIE,WNĘTRZE PODŁOGI,STANDARDOWE
80I = WNĘTRZE-CZARNY
80X = WYKOŃCZENIE WNĘTRZA NADWOZIA-CZARNY
82L = FARBA ZEWNĘTRZNA,PATRZ TABELA FARB W PRZEDMOWIE DO KATALOGU MODELU
A01 = SZYBA,ZABARWIONA
AG4 = SIEDZENIE PRZEDNIE,LEWE,REGULATOR WYSOKOŚCI,RĘCZNY
AJ3 = DLA PODUSZKI POWIETRZNEJ KIEROWCY
AJ4 = DLA PRZYPADKU Z PODUSZKĄ POWIETRZNĄ PASAŻERA
AQ6 = SIEDZENIE PRZEDNIE,OPARCIE REGULOWANE
AR6 = PAS,SIEDZENIE TYLNE,ŚRODKOWY,TRÓJPUNKTOWY
AU0 = ZAMEK DRZWI,ZE ZDALNYM STEROWANIEM
AY3 = ZAGŁÓWEK,PRZEDNI,TKANINA,PEŁNY
B75 = POKRYCIE BAGAŻY,ZESP.
BB7 = UŻYWANE Z CHROMOWANYMI WEWNĘTRZNYMI KLAMKAMI DRZWI
BOC = WYPRODUKOWANO W BOCHUM
C35 = NAGRZEWNICA,PRZEDZIAŁ TYLNY
C60 = KLIMATYZACJA
C87 = LAMPKA CZYTANIA MAPY,TYLNA
CT5 = DLA HOLANDII
D44 = POKRYCIE,OBUDOWA LUSTERKA,NADWYMIAROWE,MALOWANE
DA5 = PODŁOKIETNIK,TYLNY,ŚRODKOWY
FR6 = PRZEŁOŻENIE PRZEKŁADNI GŁÓWNEJ 3.84(FRT)
G66 = URZĄDZENIE DO RĘCZNEGO POZIOMOWANIA ZAWIESZENIA
K60 = ALTERNATOR,100A
LD3 = SILNIK WYSOKOPRĘŻNY 20D
MG1 = RĘCZNA SKRZYNIA BIEGÓW,5 BIEGOWA,TYPU F23
N32 = KOŁO KIEROWNICY,DELUXE
N40 = WSPOMAGANIE MECHANIZMU KIEROWNICZEGO, NIEZMIENNY STOSUNEK WSPOMAGANIA
NC0 = WYPOSAŻENIE,UNIA EUROPEJSKA
NC8 = EMISJA SPALIN,WYSOKOPRĘŻNY,Z KATALIZATOREM,WARIANT 2
P34 = KOŁO I OPONA,ZAPAS
PG1 = KOŁO,JEZDNE,STALOWE,6JX15
QED = OPONY,195/60 R 15-88H
T5J = LITERNICTWO,DI 16V,TYŁ
T67 = AKUMULATOR,70AH
T6U = PŁYTA WYKOŃCZENIA,WEWNĘTRZNA,STANDARDOWA,WARIANT 2
U07 = KLAKSON,FANFARA
U16 = PRZYRZĄD,OBROTOMIERZ
U83 = GŁOŚNIK,6
V55 = BAGAŻNIK DACHOWY
VE6 = ZDERZAK,MALOWANY
VG2 = WOSK ZABEZPIECZAJĄCY,USUNĄĆ
W1A = ZAOPATRZENIE MONTAŻOWE,RADIO,BEZ TELEFONU SAMOCHODOWEGO
W2N = LITERNICTWO,BOCZNE,USUNĄĆ
W6U = WYKOŃCZENIE,TKANINA,STANDARD,WARIANT 2
W8X = CZĘŚCI DODATKOWE,INSTALACJA RADIA
XA3 = OPEL
XK5 = WYPOSAŻENIE,JEWEL
XQ5 = DLA HOLANDII
Z0G = DLA HOLANDII
Z1Y = FARBA,DWA POKRYCIA
Data produkcji: 1999.04.07
Typ Silnika: X20DTL
Numer Seryjny Silnika: 17374034
W0L:General Motors
0:Pojazd Nie Specjalny
T:Astra
G:Astra
F35:5 Drzwiowy Kombi
X:1999
2:Bochum
218925:SERIAL NUMBER
2J1 = POKRYCIE,WNĘTRZE PODŁOGI,STANDARDOWE
80I = WNĘTRZE-CZARNY
80X = WYKOŃCZENIE WNĘTRZA NADWOZIA-CZARNY
82L = FARBA ZEWNĘTRZNA,PATRZ TABELA FARB W PRZEDMOWIE DO KATALOGU MODELU
A01 = SZYBA,ZABARWIONA
AG4 = SIEDZENIE PRZEDNIE,LEWE,REGULATOR WYSOKOŚCI,RĘCZNY
AJ3 = DLA PODUSZKI POWIETRZNEJ KIEROWCY
AJ4 = DLA PRZYPADKU Z PODUSZKĄ POWIETRZNĄ PASAŻERA
AQ6 = SIEDZENIE PRZEDNIE,OPARCIE REGULOWANE
AR6 = PAS,SIEDZENIE TYLNE,ŚRODKOWY,TRÓJPUNKTOWY
AU0 = ZAMEK DRZWI,ZE ZDALNYM STEROWANIEM
AY3 = ZAGŁÓWEK,PRZEDNI,TKANINA,PEŁNY
B75 = POKRYCIE BAGAŻY,ZESP.
BB7 = UŻYWANE Z CHROMOWANYMI WEWNĘTRZNYMI KLAMKAMI DRZWI
BOC = WYPRODUKOWANO W BOCHUM
C35 = NAGRZEWNICA,PRZEDZIAŁ TYLNY
C60 = KLIMATYZACJA
C87 = LAMPKA CZYTANIA MAPY,TYLNA
CT5 = DLA HOLANDII
D44 = POKRYCIE,OBUDOWA LUSTERKA,NADWYMIAROWE,MALOWANE
DA5 = PODŁOKIETNIK,TYLNY,ŚRODKOWY
FR6 = PRZEŁOŻENIE PRZEKŁADNI GŁÓWNEJ 3.84(FRT)
G66 = URZĄDZENIE DO RĘCZNEGO POZIOMOWANIA ZAWIESZENIA
K60 = ALTERNATOR,100A
LD3 = SILNIK WYSOKOPRĘŻNY 20D
MG1 = RĘCZNA SKRZYNIA BIEGÓW,5 BIEGOWA,TYPU F23
N32 = KOŁO KIEROWNICY,DELUXE
N40 = WSPOMAGANIE MECHANIZMU KIEROWNICZEGO, NIEZMIENNY STOSUNEK WSPOMAGANIA
NC0 = WYPOSAŻENIE,UNIA EUROPEJSKA
NC8 = EMISJA SPALIN,WYSOKOPRĘŻNY,Z KATALIZATOREM,WARIANT 2
P34 = KOŁO I OPONA,ZAPAS
PG1 = KOŁO,JEZDNE,STALOWE,6JX15
QED = OPONY,195/60 R 15-88H
T5J = LITERNICTWO,DI 16V,TYŁ
T67 = AKUMULATOR,70AH
T6U = PŁYTA WYKOŃCZENIA,WEWNĘTRZNA,STANDARDOWA,WARIANT 2
U07 = KLAKSON,FANFARA
U16 = PRZYRZĄD,OBROTOMIERZ
U83 = GŁOŚNIK,6
V55 = BAGAŻNIK DACHOWY
VE6 = ZDERZAK,MALOWANY
VG2 = WOSK ZABEZPIECZAJĄCY,USUNĄĆ
W1A = ZAOPATRZENIE MONTAŻOWE,RADIO,BEZ TELEFONU SAMOCHODOWEGO
W2N = LITERNICTWO,BOCZNE,USUNĄĆ
W6U = WYKOŃCZENIE,TKANINA,STANDARD,WARIANT 2
W8X = CZĘŚCI DODATKOWE,INSTALACJA RADIA
XA3 = OPEL
XK5 = WYPOSAŻENIE,JEWEL
XQ5 = DLA HOLANDII
Z0G = DLA HOLANDII
Z1Y = FARBA,DWA POKRYCIA
[External Link Removed for Guests]
- Dario153
- Posty: 11
- Rejestracja: 11 maja 2015, 12:23
- Imię: Dariusz
- Auto: Astra G 2.0di 60kw kombi
- Województwo: wielkopolskie
G66 = URZĄDZENIE DO RĘCZNEGO POZIOMOWANIA ZAWIESZENIA - Od tego wentylka jest poprowadzony wężyk gdzieś do przodu. Nie mam pojęcia do kąd. No i mam grzałke bagaznika. Nic po za tym. Reszta się zgadza