"Test 300" tvn turbo Fiat Linea vs. Astra III seda
-
- Posty: 47
- Rejestracja: 14 lip 2008, 21:28
- Imię: Bart
- Auto: ASTRA H Sedan
- Silnik: 1.3 CDTI
- Województwo: opolskie
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
"Test 300" tvn turbo Fiat Linea vs. Astra III seda
Czesc,
Kto ogladal ?
Nie wiem jak fiat bo nie jezdzilem ale do opla moge sie odniesc.
Nie zebym swoje chwalil ale:
Uczepil sie tych kierunkowskazow ze niby glosne ... tym czasem w programie bardziej bylo slychac te z Linei niz te w Astrze ... zreszta wcale nie sa glosne. Maja specyficzny dzwiek i dla mnie raczej przytlumiony. Jedyne co moglo zwrocic uwage to to ze kierunki sa "na styki" i to na poczatku moze sprawiac pewne problemy jednak szybko mozna sie przyzwyczaic.
Fakt nie ma za co zlapac zamykajac klape bagaznika. I tu od razu sprostowanie (zreszta temat chyba tu poruszany) otoz redaktor nie doczytal bo klape mozna otworzyc z kluczyka przytrzymujac dluzej przycisk otwierania.
Zgodze sie tez ze nie ma uchwytow na napoje. Wada ? Czy tak naprawde tyle piijemy podczas jazdy ?
Na uwage zasluguje tez minus zwiazany z podlokietnikiem. Gdy jest on polozony trudno zaciagnac reczny... mozna sie przyzwyczaic i po jakims czasie nie trzeba juz sie tak gimnastykowac zeby go zaciagnac.
Powiedzial ze brak 6 biegu ( w benzynie) , diesel ma juz 6.
Obsluga klimatyzacji - pokretla za nisko i zeby przelaczyc temperature nalezy oderwac wzrok od drogi ... za to w fiacie na wyswietlaczu moze sobie poogladac prace turbiny ( bzdura). kazdy wie ze po zapoznaniu sie z samochodem pewne czynnosci wykonuje sie autoamtycznie ( krecenie galka) ponad to wszystkie parametry wyswietlane sa na wyswietlaczu ktory jest jednak wyzej niz same pokretla. Wiec jezeli Pan redaktor zeby pokrecis ktoras z galek musi na to popatrzec to ciekawe czy jak zmienia biegi to czy tez patrzy na drazek. Uwaga. Zamykamo oczy. Prawa reke przesuwamy z drazka zmiany biegow w przod. Pierwsze napotkany "plastiki" to galka od klimy i nawiewow, po lewej galka z temp. po prawej sila wiatraka. Proste i nawet nie trzeba zerkac
Zawiesznie tu sie zgodze troche czuc na dziurach ze jest twardo a z drugiej strony troche buja samochodem. Mi osobiscie to nujanie sie podoba ... niektorzy moi pasazerowie twierdzili ze robi im sie nie dobrze.
Miejsca z tylu jest sporo. Maly schowek na gazety ... moze i maly ale tony makulury tym samochodem nie woze poza tym latwiej zadbac o porzadek.
Podsumowujac: Gadal bo gadal niby cos tam pokazal, powynajdywal jakies pierdy i wyszlo mu porownanie. Spodziewalem sie czegos lepszego.
Kto ogladal ?
Nie wiem jak fiat bo nie jezdzilem ale do opla moge sie odniesc.
Nie zebym swoje chwalil ale:
Uczepil sie tych kierunkowskazow ze niby glosne ... tym czasem w programie bardziej bylo slychac te z Linei niz te w Astrze ... zreszta wcale nie sa glosne. Maja specyficzny dzwiek i dla mnie raczej przytlumiony. Jedyne co moglo zwrocic uwage to to ze kierunki sa "na styki" i to na poczatku moze sprawiac pewne problemy jednak szybko mozna sie przyzwyczaic.
Fakt nie ma za co zlapac zamykajac klape bagaznika. I tu od razu sprostowanie (zreszta temat chyba tu poruszany) otoz redaktor nie doczytal bo klape mozna otworzyc z kluczyka przytrzymujac dluzej przycisk otwierania.
Zgodze sie tez ze nie ma uchwytow na napoje. Wada ? Czy tak naprawde tyle piijemy podczas jazdy ?
Na uwage zasluguje tez minus zwiazany z podlokietnikiem. Gdy jest on polozony trudno zaciagnac reczny... mozna sie przyzwyczaic i po jakims czasie nie trzeba juz sie tak gimnastykowac zeby go zaciagnac.
Powiedzial ze brak 6 biegu ( w benzynie) , diesel ma juz 6.
Obsluga klimatyzacji - pokretla za nisko i zeby przelaczyc temperature nalezy oderwac wzrok od drogi ... za to w fiacie na wyswietlaczu moze sobie poogladac prace turbiny ( bzdura). kazdy wie ze po zapoznaniu sie z samochodem pewne czynnosci wykonuje sie autoamtycznie ( krecenie galka) ponad to wszystkie parametry wyswietlane sa na wyswietlaczu ktory jest jednak wyzej niz same pokretla. Wiec jezeli Pan redaktor zeby pokrecis ktoras z galek musi na to popatrzec to ciekawe czy jak zmienia biegi to czy tez patrzy na drazek. Uwaga. Zamykamo oczy. Prawa reke przesuwamy z drazka zmiany biegow w przod. Pierwsze napotkany "plastiki" to galka od klimy i nawiewow, po lewej galka z temp. po prawej sila wiatraka. Proste i nawet nie trzeba zerkac
Zawiesznie tu sie zgodze troche czuc na dziurach ze jest twardo a z drugiej strony troche buja samochodem. Mi osobiscie to nujanie sie podoba ... niektorzy moi pasazerowie twierdzili ze robi im sie nie dobrze.
Miejsca z tylu jest sporo. Maly schowek na gazety ... moze i maly ale tony makulury tym samochodem nie woze poza tym latwiej zadbac o porzadek.
Podsumowujac: Gadal bo gadal niby cos tam pokazal, powynajdywal jakies pierdy i wyszlo mu porownanie. Spodziewalem sie czegos lepszego.
-
- Posty: 1521
- Rejestracja: 25 maja 2008, 13:55
- Imię: Adrian
- Auto: Astra GSi '94
- Silnik: c20xe
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
Mi w AH sedan tył tylko nie za bardzo się podoba, ale reszta jest w porządku. Jeżeli chodzi o obsługę klimatyzacji to w Astrze te pokrętła są nisko ale bez przesady, poza tym wyświetlacz jest dużo wyżej niż w Linei i na nim wszystko się pokazuje co robimy: jaką mamy ustawioną temperaturę, siłę nawiewu itd. (tak jest na wyświetlaczu GID, nie wiem jak w tych mniejszych). Jeżeli ktoś będzie jeździł tym autem to po pewnym czasie będzie znał na pamięć ile razy ma przekręcić dane pokrętło albo przycisnąć jakiś przycisk i wcale nie będzie odrywał wzroku od drogi.
Wiele osób skarży się na te manetki przy kierownicy, że same wracają do wyjściowej pozycji, według mnie jest to fajna rzecz, pamiętam jak pierwszy raz wsiadłem do Astry z nastawieniem, że będzie to kłopotliwe, podczas pierwszej jazdy już nie miałem z tym problemów.
Uchwytów/schowków może i jest mało ale tak jak pisze bart, kto z nich tak często korzysta?
Wiele osób skarży się na te manetki przy kierownicy, że same wracają do wyjściowej pozycji, według mnie jest to fajna rzecz, pamiętam jak pierwszy raz wsiadłem do Astry z nastawieniem, że będzie to kłopotliwe, podczas pierwszej jazdy już nie miałem z tym problemów.
Uchwytów/schowków może i jest mało ale tak jak pisze bart, kto z nich tak często korzysta?
-
- Posty: 113
- Rejestracja: 15 cze 2008, 21:38
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Katowice
- Kontakt:
- brak regulacji częstotliwości wycieraczek na "1 biegu"
- brak schowków i wieszaczka na napój
- brak wskaźnika temperatury
- kratki wentylacyjne są trochę za nisko i czasami kierownica zasłania zimne powietrze
- brak wskaźnika głośności radia
- brak dwustopniowego otwierania szyb
+ łady dźwięk przy zamykaniu drzwi
+ wygląd zewnętrzny
+ ładne wstawki srebrne wewnątrz
To by było chyba na tyle
- brak schowków i wieszaczka na napój
- brak wskaźnika temperatury
- kratki wentylacyjne są trochę za nisko i czasami kierownica zasłania zimne powietrze
- brak wskaźnika głośności radia
- brak dwustopniowego otwierania szyb
+ łady dźwięk przy zamykaniu drzwi
+ wygląd zewnętrzny
+ ładne wstawki srebrne wewnątrz
To by było chyba na tyle
-
- Posty: 633
- Rejestracja: 25 gru 2006, 13:29
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: kujawsko-pomorskie
- Kontakt:
A poniżej link do artykułu z czasopisma Auto Świat.
Nowa Astra sedan kontra Fiat Linea - Pojedynek na trzy bryły
Porównanie dwóch kompaktowych sedanów
[External Link Removed for Guests]
Nowa Astra sedan kontra Fiat Linea - Pojedynek na trzy bryły
Porównanie dwóch kompaktowych sedanów
[External Link Removed for Guests]
>>> [External Link Removed for Guests] <<<
...............................................................................................................................
>>> [External Link Removed for Guests] <<<
...............................................................................................................................
>>> [External Link Removed for Guests] <<<
-
- Posty: 406
- Rejestracja: 29 sie 2008, 0:41
- Imię: Michał
- Auto: Astra
- Silnik: 1,6
- Województwo: śląskie
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Kontakt:
- Martilu
- Posty: 2
- Rejestracja: 16 sty 2011, 1:31
- Lokalizacja: Lublin
Dla mnie jedyną wadą która mi przeszkadza w Astrze to faktycznie mała ilość schowków. Co do reszty nie mam zastrzeżeń.
Mówić to mało, trzeba mówić do rzeczy.
-
- Posty: 72
- Rejestracja: 06 maja 2007, 11:16
- Imię: Paweł
- Auto: Insignia B GS
- Silnik: B15XFT
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Dla mnie wadą jest głośny silnik 1,7 CDTI, jezdzilem przez 3 lata roznymi dieslami, głównie peugeot i skoda i tam silniki byly lepiej wygluszone
Panowie ale Wy słodzicie Mojej Astrze aż się rumienię tyle pozytywów.