astra III 1,4 16v

testy i porównania
Awatar użytkownika
karool

Użytkownik
Posty: 5
Rejestracja: 01 lis 2008, 20:45
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

astra III 1,4 16v

#1

Nieprzeczytany post autor: karool »

witam

Co sadzicie o astrze III z silnikiem 1,4 16v i czy jest to ten sam silnik co w astrze II ?

luksas

Użytkownik
Posty: 25
Rejestracja: 24 paź 2008, 11:45
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Olkusz
Kontakt:

#2

Nieprzeczytany post autor: luksas »

uważam ,że 1,4 do tego autka jest za słaby - 1300 kg masy, ja mam 1,6 i prawdziwa przyjemność zaczyna się dopiero od 4 tys obrotów - masa robi swoje i 105 kucyków przy nich to nie tak wiele jak sie wydaje.

Awatar użytkownika
karool

Użytkownik
Posty: 5
Rejestracja: 01 lis 2008, 20:45
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

#3

Nieprzeczytany post autor: karool »

a jak z awaryjnoscia i czy w II byl ten sam ?...moj tata ma astre II 1,6 8v (84km) wydaje sie ze malo ale jednak daje sobie rade z tym autem

xxromuss91xx

#4

Nieprzeczytany post autor: xxromuss91xx »

ile kilometrów traf okres docierania ?? astrze 3 1.4

[ Dodano: 2009-05-18, 14:13 ]
aa co do silnika 1.4 nawet daje rade i jest o wiele oszczędniejszy od 1.6 każdy kij ma 2 końce :D

Awatar użytkownika
mentos88

Astro-maniak
Posty: 589
Rejestracja: 27 maja 2011, 22:44
Imię: Karol
Auto: Astra III
Silnik: Z14XEP+LPG STAG 300+
Województwo: podlaskie
Lokalizacja: Białystok i akalice

#5

Nieprzeczytany post autor: mentos88 »

Od maja śmigam "Trójeczką" z 90-konnym silnikiem 1.4 16V.
Ferrari to to nie jest, ale spokojnie wystarczy do codziennej eksploatacji i sprawnego przemieszczania się.
Z instalacją STAG'a spala mi ok 9-10 litrów LPG na setkę(przy normalnej jeździe). :D
Żeby być #1 potrzebna jest pełna determinacja, żeby nie być #2
[External Link Removed for Guests]

Awatar użytkownika
KIT GTO

ex-Staff
Posty: 2287
Rejestracja: 20 mar 2007, 21:01
Imię: astra
Silnik: DESTRUKCJA
Województwo: lubelskie
Lokalizacja: lublin
Kontakt:

#6

Nieprzeczytany post autor: KIT GTO »

ale kotlet :lol:

james266

Użytkownik
Posty: 53
Rejestracja: 22 wrz 2014, 18:43
Imię: Piotr
Auto: Astra H
Silnik: Z14XEP+LPG
Województwo: lubelskie
Lokalizacja: Lublin

#7

Nieprzeczytany post autor: james266 »

Też mam Asterkę III z silnikiem 1.4 +Lpg
Po mieście spala mi w okolicach 10l
Co do jazdy nie jest to demon prędkości,ale daje radę
Do bardziej dynamicznej jazdy trzeba go trzymać na obrotach powyżej 3.5 tysi i jest wtedy OK.
Na trasie jest tylko mały problem przy wyprzedzaniu,bo sie za szybko nie zbiera (za mało kucyków).
Ogólnie da się jeżdzić dla osoby co sie już wyszalała w jeździe.

Awatar użytkownika
przemty

ex-Staff
Posty: 6093
Rejestracja: 24 lut 2011, 10:45
Imię: Przemek
Auto: była AF, jest AH
Silnik: był 17D, jest Z18XE
Województwo: podkarpackie
Lokalizacja: Sanok
Wdzięczny: 1 raz
Pomocny: 2 razy

#8

Nieprzeczytany post autor: przemty »

Masz medal za wykopalisko roku - ponad 3,5 roku od ostatniego postu ;)
[External Link Removed for Guests]

Awatar użytkownika
heinrich12

Astro-maniak
Posty: 5051
Rejestracja: 08 maja 2020, 22:59
Imię: Henryk
Auto: Astra H
Silnik: Z 14XeP
Rocznik: 2009
Województwo: dolnośląskie
Lokalizacja: Wrocław
Wdzięczny: 186 razy
Pomocny: 299 razy

#9

Nieprzeczytany post autor: heinrich12 »

Astrą h 1.4 kombi jeżdżę już, albo dopiero trzy lata. W mieście bez żadnych problemów przemieszcza się zgodnie z innymi pojazdami, które wyposażone są w porządne i mocne jednostki napędowe ( BMW, Audi... itp.).Nikt nie pędzi, nikt się nie ściga bo po przejechaniu trzystu metrów i tak trzeba zwalniać lub wręcz się zatrzymać. Powód - to brak synchronizacji świateł na skrzyżowaniach, lub przejścia dla pieszych. Natomiast jazda poza miastem to autostrada, droga szybkiego ruchu lub zwykła krajowa na której ustalam odpowiednią prędkość ( zależnie od drogi, warunków atmosferycznych lub mojego samopoczucia ) i jadę np. 140 km/h. lub 90 km/h. Podsumowanie: moim zdaniem Astra z silnikiem 1.4 benzyna eksploatowana w Polsce (miasto i trasa) jest optymalnie dobrą opcją (jest dość duży i oszczędny). Natomiast gdybym mieszkał w innym kraju i skazany byłbym na teren górzysty to z pewnością wybrałbym samochód z jednostką napędową o znacznie większej mocy, np: 130 km. Pozdrawiam.

ODPOWIEDZ