Astra 2.0 Turbo 170 i 200 KM
- radek_n1
- Posty: 760
- Rejestracja: 19 maja 2012, 17:58
- Imię: Radek
- Auto: Astra h kombi
- Silnik: 1.6 105KM + LPG
- Województwo: podlaskie
- Lokalizacja: Czyżew
Re: Astra 2.0 Turbo 170 i 200 KM
Podejrzewam, że chodziło o DMC (Dopuszczalną Masę Całkowitą) 1800 kg,
-
- Posty: 63
- Rejestracja: 10 cze 2013, 12:39
- Imię: Marcin
- Auto: Opel Astra H Kombi
- Silnik: Z 20 LEL
- Województwo: mazowieckie
To czym się różnią?Kupię wtryski do LEr'a i intercooler od niego i zrobię z LEL,a 230 KM?:P
-
- Posty: 30
- Rejestracja: 01 lip 2013, 20:29
- Imię: Radek
- Auto: OPEL ASTRA III H
- Silnik: Z20LEL
- Województwo: podkarpackie
- Lokalizacja: Bieszczady
Witam, jak wyżej było pisane różnica jest w mapach/ Nie pamiętam na jakiej stronie internetowej czytałem że silnik 200KM to udoskonalona wersja 170 konnego. Ja ma 170KM z instalacją gazową.Spalanie mam o litr - dwa większe od benzyny przy normalnej jeździe. Poza tym zero problemów z silnikiem. Olej bierze w niewielkich ilościach ale to ponoć norma w tych silnikach. Ale radość z jazdy jest nie do opisania, chociaż by sie przydało coś już mocniejszego.
-
- Posty: 63
- Rejestracja: 10 cze 2013, 12:39
- Imię: Marcin
- Auto: Opel Astra H Kombi
- Silnik: Z 20 LEL
- Województwo: mazowieckie
Odkopuje temat, podzielę się moim spojrzeniem na Z20LER. A więc mój egzemplarz póki co jest bezawaryjny, daje wiele frajdy z użytkowania. Trochę za bardzo podsterowny... Może dlatego że wcześniej śmigałem C-klasą. Jednak ma to swoje plusy, przy 200KM jest to bezpieczna opcja. Silnik ten w zakresie od 2,5 do 6 tys obrotów jest naprawdę mocny, pcha się bardzo solidnie.
Wynik o 0 do 100, oscyluje w granicach 8 sekund. Jednak to właśnie kopyto z 2 biegu przy prędkości powiedzmy 40 daje najwięcej frajdy. Skrzynia biegów jest stworzona na szybkie i dynamiczne pokonywanie dwupasmówek etc.
Co do wiru w baku. 10,3 L przy jeździe 50/50. Na samej trasie potrafi zejść spokojnie poniżej 8.
Wynik o 0 do 100, oscyluje w granicach 8 sekund. Jednak to właśnie kopyto z 2 biegu przy prędkości powiedzmy 40 daje najwięcej frajdy. Skrzynia biegów jest stworzona na szybkie i dynamiczne pokonywanie dwupasmówek etc.
Co do wiru w baku. 10,3 L przy jeździe 50/50. Na samej trasie potrafi zejść spokojnie poniżej 8.