Koenigsegg deescribes Freevalve - camless engine
[External Link Removed for Guests]
[External Link Removed for Guests]
EDIT:
Ciekawe
Jeszcze na wiki fajne info
"Firma MAN B&W Diesel AG obecnie produkuje silniki do statków, które wykorzystują system elektromagnetycznego sterowania zaworami."
[External Link Removed for Guests]
Czyli może nie będzie jednak tej strachliwej nagłej przepaści między motorami spalinowymi a elektrykami.
Widać że jeszcze sporo można zrobić przy tradycyjnym silniku...
Silnik bez wałków rozrządu, czy taka będzie przyszłość?
- FalconTech
- Posty: 5506
- Rejestracja: 29 paź 2007, 19:30
- Imię: Paweł
- Auto: NaN
- Województwo: dolnośląskie
- Wdzięczny: 14 razy
- Pomocny: 28 razy
- Kontakt:
Z pewnością jest to przyszłość. Silnik nie jest zdany na jedno ustawienie i można zmieniać parametry w czasie rzeczywistym.
Generalnie w Oplu zasada jest taka:
czerwony kabel stały plus, czarny plus po zapłonie, brązowy masa.
Moja wyobraźnia mi kreuje taki motyw że tego typu silnik może być zasilany dowolnym paliwem...
Benzyna, Ropa, LPG, CNG, Spirytus
Dynamiczne dostosowywanie się do rodzaju paliwa...
Kosmos...
Naprawdę,może się mylę ale tak rozumując to jest to możliwe, czy motor ma osprzęt do zapłonu iskrowego, niech ma, zaleje ropę, silnik sam kuma co ma i odłącza układ zapłonowy na poczet zapłonu samoczynnego...
To mnie wzrusza...to ciekawe...
Multi fuel engine...
Na pewno korporacje i rynek stoją za tymi podziałami, segmentami...
Silnik tłokowy jakby miał dobry inteligenty osprzęt to się ogarnie...
Wojsko ma takie rozwiązania...są od lat...
EDIT:
USA marines mają zmodyfikowany motocykl Kawasaki KLR650 na uniwersalne paliwo (ropa, kerozyna czy coś)
[External Link Removed for Guests]
JP-8 zupa dla armii USA
[External Link Removed for Guests]
Czyli można...ale co innego armia co innego Kowalsky
Off top trochę ale mi się przypomniało bo kiedyś to czytałem.
Cross na dieslu...kle kle kle
Benzyna, Ropa, LPG, CNG, Spirytus
Dynamiczne dostosowywanie się do rodzaju paliwa...
Kosmos...
Naprawdę,może się mylę ale tak rozumując to jest to możliwe, czy motor ma osprzęt do zapłonu iskrowego, niech ma, zaleje ropę, silnik sam kuma co ma i odłącza układ zapłonowy na poczet zapłonu samoczynnego...
To mnie wzrusza...to ciekawe...
Multi fuel engine...
Na pewno korporacje i rynek stoją za tymi podziałami, segmentami...
Silnik tłokowy jakby miał dobry inteligenty osprzęt to się ogarnie...
Wojsko ma takie rozwiązania...są od lat...
EDIT:
USA marines mają zmodyfikowany motocykl Kawasaki KLR650 na uniwersalne paliwo (ropa, kerozyna czy coś)
[External Link Removed for Guests]
JP-8 zupa dla armii USA
[External Link Removed for Guests]
Czyli można...ale co innego armia co innego Kowalsky
Off top trochę ale mi się przypomniało bo kiedyś to czytałem.
Cross na dieslu...kle kle kle