Astra H 2011 r . 2.0 8V 133 KM ( i nie tylko) czyli Brazylijskie Chevrolety na etanol

gry, prezentacje, teksty, dowcipy itp
Usunięty użytkownik 861235

Astra H 2011 r . 2.0 8V 133 KM ( i nie tylko) czyli Brazylijskie Chevrolety na etanol

#1

Nieprzeczytany post autor: Usunięty użytkownik 861235 »

Wchodzimy na tę stronę (można sobie przetłumaczyć przeglądarką) i wpisujemy Chevrolet plus jedno poniżej (ale sam model też często wystarczy) i przecieramy oczy ze zdumienia...

[External Link Removed for Guests]

- Astra SS
- Astra GSI
- Corsa SS
- Meriva SS
- Vectra
- Zafira
- Onix
- Onix Activ
- Spin
- Cruze
- Captiva

Niby nic że prawie wszystkie są 8V ale warto dokładniej się przyjrzeć na zdjęciach komory silnika jakie mają wspomaganie kierownicy, te nam z wyglądu podobne. ;) (zazwyczaj jest więcej fotek w słupku po lewej trza kliknąć + inaczej nie idą )

Brazylijska waluta to Real stoi tak 0,95 zł

No i ciekawostka chociaż pewnie sporo osób o tym wie.
Te auta jeżdżą na etanolu produkowanym z trzciny cukrowej...albo benzynie z dodatkiem alkoholu.

Którego Chevroleta Ty byś sobie kupił? 8-)

Fotkę wrzucę co by nie uciekło.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Ostatnio zmieniony 13 lip 2018, 2:01 przez Usunięty użytkownik 861235, łącznie zmieniany 3 razy.

Awatar użytkownika
mk5

Moderator Forum
Posty: 6264
Rejestracja: 10 sty 2013, 21:21
Imię: Marek
Auto: Seat Leon
Silnik: 1.9TDI
Województwo: lubelskie
Wdzięczny: 97 razy
Pomocny: 114 razy

#2

Nieprzeczytany post autor: mk5 »

Niesamowite.
Zafire chetnie bym kupił z tym silnikiem. :)

Usunięty użytkownik 861235

#3

Nieprzeczytany post autor: Usunięty użytkownik 861235 »

Niezła jazda, Astra G ma zwykły magiel i pompę na pasek, tak jak H i Meriva i Zafira chyba też.
Widać po zbiorniczkach płynu, do G sprawdzałem żeby się upewnić i jest zwykły magiel 100%

Widziałem tłoki do tych 2.0 8V mają dołki, czyli odprężone silniki?
Można domniemać że blok i głowica to zwykłe C20NE.

Ciekawe tylko na tym zdjęciu co to za wlew przy serwo z czerwonym korkiem? Cóż to może być?

Te najmniejsze pierdy mają silniki 1.0 8V i cudaczną głowicę z cewkami.
Jak przetłumaczy stronę i pokopie w częściach są nowe silniki, bloki, głowice, skrzynie, no wszystko.

Ogromny rynek no 200 mln ludzi :o
Ciekawe ile tego naklepali.

O tu jakiś silnik 2.0 8V nófka do Zafiry 2009
Pewnie się różni mimo wszystko.
Ale ten ma zwykłe tłoki, dziwne, może głowica potem inna

[External Link Removed for Guests]
Ostatnio zmieniony 15 lip 2018, 17:17 przez Usunięty użytkownik 861235, łącznie zmieniany 4 razy.

Awatar użytkownika
Dickies

Astro-maniak
Posty: 796
Rejestracja: 08 paź 2015, 20:53
Auto: Inne
Silnik: 2.0/2.2
Województwo: zachodniopomorskie
Pomocny: 1 raz

#4

Nieprzeczytany post autor: Dickies »

Na Brazylię zawsze szły uproszczone mega auta,nawet vw santana ponad 2000r... Ogórki,garbusy,corsy b , golfy 1, rabbity,itp....mnóstwo aut z lat 80' z EU tam szło mnóstwo czasu po pseudo liftingach....
Kiedyś Astra H 1.6 16v XER 2009' technical grey

Usunięty użytkownik 861235

#5

Nieprzeczytany post autor: Usunięty użytkownik 861235 »

Tłoki

[External Link Removed for Guests]

[External Link Removed for Guests]

wyglądaja tak samo [External Link Removed for Guests]

EDIT:
Niektóre rzeczy ciekawe, ale ściągać coś to spory koszt.

Tutaj taki wpis że niby jest import części, wcale bym się nie zdziwił jakby w ASO w PL trochę rzeczy było made in brasil
[External Link Removed for Guests]

[External Link Removed for Guests]

Nawet mają swoją Astre J z 1.4T na alkohol :mrgreen: (to zupełnie inne auto oczywiście )

[External Link Removed for Guests]

EDIT:
Ale jak widać globalizacja robi swoje i z niczym nie ma problemu.
Jakaś polska firma oferuje takie usługi.
[External Link Removed for Guests]
Ostatnio zmieniony 15 lip 2018, 17:42 przez Usunięty użytkownik 861235, łącznie zmieniany 1 raz.

ODPOWIEDZ