Kontrolka emisji spalin.
- Asia23
- Posty: 3
- Rejestracja: 02 lis 2012, 21:01
- Imię: Asia
- Auto: Astra G
- Silnik: DTL 82KM
- Województwo: dolnośląskie
Kontrolka emisji spalin.
Cześć,
mam Astrę II G, 1999r 2.0 Di. Wczoraj jak jechałam przy 120 k/h zapaliła mi sie żółta kontrolka ( podobno emisja spalin, taka z piorunem), prędkość zaczęła gwałtowanie spadać, auto zgasło i nie moża go już odpalić. Kręci ale nie zaskakuje. Wiecie co może być tego przyczyną?
Pozdrawiam.
mam Astrę II G, 1999r 2.0 Di. Wczoraj jak jechałam przy 120 k/h zapaliła mi sie żółta kontrolka ( podobno emisja spalin, taka z piorunem), prędkość zaczęła gwałtowanie spadać, auto zgasło i nie moża go już odpalić. Kręci ale nie zaskakuje. Wiecie co może być tego przyczyną?
Pozdrawiam.
-
- Posty: 1422
- Rejestracja: 07 wrz 2011, 23:40
- Imię: Grzesiek
- Auto: Inne
- Silnik: Inny
- Województwo: dolnośląskie
- Lokalizacja: Ziębice
to nie jest kontrolka emisji spalin tylko kontrolka wskazująca błąd silnika, w takim wypadku błąd należy odczytać i podjąć odpowiednie działania naprawcze
-
- Posty: 67
- Rejestracja: 25 wrz 2012, 17:21
- Imię: Mateusz
- Auto: Ford Fusion 2.0 Turbo
- Silnik: Ecoboost
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Lokalizacja: Szczytno
Prawdopodobnie jest zapchany zawór recylkulacji spalin tzw. EGR.Znajomy miał to samo w swojej asi 2.2 DTI.Niestety pomogła tylko wymiana na nowy.Koszt 1500 pln
Jeździ trąbi hamuje
- Asia23
- Posty: 3
- Rejestracja: 02 lis 2012, 21:01
- Imię: Asia
- Auto: Astra G
- Silnik: DTL 82KM
- Województwo: dolnośląskie
Cześć,
pojawił się następny problem.
Podłączyliśmy auto do kompa. Pojawił się błąd -sterownik pompy wtryskowej-. Sterownik został zregenerowany. Po zamontowaniu auto odpaliło od razu, zresztą pali na dotyk do tej pory. Chodzi normalnie, ale nie ma mocy. Kontrolka pali sie nadal, i auto nie chce jechać więcej niż 20km/h. Znów zostało podłączone do komputera. Nie można usunąć tego błędu tej kontrolki. Mechanik powiedział, że trzeba ustawić jakiś kąt ciśnienia w pompie wtryskowej, żeby było ok. Co o tym myślicie? Nie chciałabym, żeby mnie naciągnęli, bo zaraz wyskoczą, że trzeba całą pompę za 2 tyś. wymieniać. Mieliście podobny przypadek?
Pozdrawiam.
pojawił się następny problem.
Podłączyliśmy auto do kompa. Pojawił się błąd -sterownik pompy wtryskowej-. Sterownik został zregenerowany. Po zamontowaniu auto odpaliło od razu, zresztą pali na dotyk do tej pory. Chodzi normalnie, ale nie ma mocy. Kontrolka pali sie nadal, i auto nie chce jechać więcej niż 20km/h. Znów zostało podłączone do komputera. Nie można usunąć tego błędu tej kontrolki. Mechanik powiedział, że trzeba ustawić jakiś kąt ciśnienia w pompie wtryskowej, żeby było ok. Co o tym myślicie? Nie chciałabym, żeby mnie naciągnęli, bo zaraz wyskoczą, że trzeba całą pompę za 2 tyś. wymieniać. Mieliście podobny przypadek?
Pozdrawiam.
-
- Posty: 78
- Rejestracja: 01 sty 2013, 20:28
- Imię: Mateusz
- Auto: Opel Astra F
- Silnik: 1.7td
- Województwo: małopolskie
- Lokalizacja: Trzebinia
Z tego co mi się wydaje to jeżeli pompa się zaciera przez co padł sterownik, to może ona dalej stawia jakiś opór i nie podaje paliwa. Według mnie jak ktoś regeneruje pompe to powinien po zregenerowaniu to ustawić. Ja po takiej samie przygodzie w Passacie z silnikiem 2.5 V6 TDI i regeneracji sterownika nic nie musiałem poza tym robić. Mechanik po podpięciu powiedział od razu, że jak jest sam sterownik to jest dobrze, a jak pompa to naprawa 1500zł i nic nie mówił o ustawianiu kąta ciśnienia, więc albo to zrobił, bo tak trzeba albo po prostu nie było to konieczne. Dalszych przygód samochodu nie mogę opisać, ponieważ tydzień po usterce został sprzedany.
Moja Asia ;D [External Link Removed for Guests]" onclick="window.open(this.href);return false;
- Asia23
- Posty: 3
- Rejestracja: 02 lis 2012, 21:01
- Imię: Asia
- Auto: Astra G
- Silnik: DTL 82KM
- Województwo: dolnośląskie
Wczoraj zawiozłam auto do mechanika. Jechało dobrze, nawet szybko, ale żeby się rozpędzić troszkę mu zajęło. Każdy mechanik rozkłada ręce nad tym moim samochodem. Wczoraj znowu usłyszałam, że trzeba wymieć pompę, ale nie dają 100% gwarancji, że to ona właśnie nawaliła. Już wymiękam z tym samochodem.
-
- Posty: 67
- Rejestracja: 25 wrz 2012, 17:21
- Imię: Mateusz
- Auto: Ford Fusion 2.0 Turbo
- Silnik: Ecoboost
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Lokalizacja: Szczytno
Zacznij od wyjęcia zaworu EGR bo to cholerstwo powoduje różne inne błedy.Przyklad u mnie.Uszkodzony EGR powodował wywalanie błędu sondy lambdy.Powoduje także błędy przepływomierza i jakieś inne jeszcze.
Jeździ trąbi hamuje