Odpalanie w ciepłe dni
-
- Posty: 43
- Rejestracja: 18 mar 2013, 23:23
- Imię: pawel
- Auto: astra h
- Silnik: 1.7 101km
- Województwo: świętokrzyskie
Odpalanie w ciepłe dni
1.7 dth 101 KM.
Przy minusowych temp. pali w 1sek. Przy +10 też.Jak postoi 8 godz. na +20 rozruch wygląda tak,że rozrusznik kręci 2sek. już załapuje i znowu rozrusznik i wreszcie zapala i pracuje idealnie.Wszystko trwa jakieś 5-6 sek. według mnie za długo tym bardziej, że jeżdżę kilkoma dieslami dziennie i nie mają takich objawów.Dodam,że po uruchomieniu mogę go zgasić i po kilku sek. odpala od razu.Tak po za tym wszystko jest: moc, obroty, przyspieszenie, nie kopci, błędów brak.Czy mam się martwić, czy ten typ tak ma.Auto u mnie od zimy 2012.Z góry dzięki za odp.
Przy minusowych temp. pali w 1sek. Przy +10 też.Jak postoi 8 godz. na +20 rozruch wygląda tak,że rozrusznik kręci 2sek. już załapuje i znowu rozrusznik i wreszcie zapala i pracuje idealnie.Wszystko trwa jakieś 5-6 sek. według mnie za długo tym bardziej, że jeżdżę kilkoma dieslami dziennie i nie mają takich objawów.Dodam,że po uruchomieniu mogę go zgasić i po kilku sek. odpala od razu.Tak po za tym wszystko jest: moc, obroty, przyspieszenie, nie kopci, błędów brak.Czy mam się martwić, czy ten typ tak ma.Auto u mnie od zimy 2012.Z góry dzięki za odp.
- wojtek08339
- Posty: 892
- Rejestracja: 02 sty 2012, 20:42
- Imię: Wojtek
- Auto: Astra H
- Silnik: Z17DTH
- Województwo: wielkopolskie
- Lokalizacja: PIŁA
Mi to wygląda na pompę paliwa
A Ty kiedy ostatnio czytałeś KODEKS DROGOWY?
-
- Posty: 81
- Rejestracja: 02 sie 2009, 20:01
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
- Kontakt:
W 1,7dth nie ma pompy paliwa w baku.wojtek08339 pisze:Mi to wygląda na pompę paliwa
Astra H 1.7DTH
[External Link Removed for Guests]
[External Link Removed for Guests]
-
- Posty: 205
- Rejestracja: 10 lis 2011, 10:35
- Imię: Marcin
- Auto: ASTRA H
- Silnik: Z17DTH
- Województwo: podlaskie
- Pomocny: 1 raz
-
- Posty: 81
- Rejestracja: 16 lip 2009, 11:05
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Ostrowiec św
- Kontakt:
[quote="pdasilva"]1.7 dth 101 KM.
Przy minusowych temp. pali w 1sek. Przy +10 też.Jak postoi 8 godz. na +20 rozruch wygląda tak,że rozrusznik kręci 2sek. już załapuje i znowu rozrusznik i wreszcie zapala i pracuje idealnie.Wszystko trwa jakieś 5-6 sek.
U mnie jak tak długo palił (ok 3sek) dokręciłem tą centralną śrube w filtrze paliwa i pomogo. Ale i tak zazdroszcze sasiadowi którego stary peugeot pali doslownie od tykniecia.
Przy minusowych temp. pali w 1sek. Przy +10 też.Jak postoi 8 godz. na +20 rozruch wygląda tak,że rozrusznik kręci 2sek. już załapuje i znowu rozrusznik i wreszcie zapala i pracuje idealnie.Wszystko trwa jakieś 5-6 sek.
U mnie jak tak długo palił (ok 3sek) dokręciłem tą centralną śrube w filtrze paliwa i pomogo. Ale i tak zazdroszcze sasiadowi którego stary peugeot pali doslownie od tykniecia.
_____________________________
Opel Astra F 1,4MPI 82Km HB 5D
Opel Astra H 1,7CDTI 101Km HB 5D
Opel Astra F 1,4MPI 82Km HB 5D
Opel Astra H 1,7CDTI 101Km HB 5D
-
- Posty: 43
- Rejestracja: 18 mar 2013, 23:23
- Imię: pawel
- Auto: astra h
- Silnik: 1.7 101km
- Województwo: świętokrzyskie
Koledzy, więc tak, jeśli chodzi o aku, to chyba pierwszy montaż bo data na nim się pokrywa z rocznikiem tj. 2004 XII.Jeśli chodzi o cofanie paliwa to nie wiem, ponieważ w temperaturach niższych niż 20st. pali z "półobrotu".A znowu jeśli idzie o baterię to miałbym problemy zimą gdyby padała.Dzięki za odpowiedzi.
p.s. Jak to się nie będzie pogarszać to nic nie ruszam; ale ciekawe co będzie przy +30 c. bo widzę że ma to związek z temperaturą zewnętrzną.
p.s. Jak to się nie będzie pogarszać to nic nie ruszam; ale ciekawe co będzie przy +30 c. bo widzę że ma to związek z temperaturą zewnętrzną.
- maniek19901
- Posty: 10
- Rejestracja: 01 lis 2013, 14:35
- Imię: Mariusz
- Auto: ASTRA H GTC
- Silnik: Z17DTH
- Województwo: śląskie
Witam. Czy problem dalej u Ciebie występuje? ponieważ u mnie to samo się dzieje jak temp poniżej 10 C pali praktycznie od strzała a jak powyżej 10C pali od 3 do 6 sek... Myślałem żeby podnieść temp grzania świec (podobno się da) i moje pytanie następne czy OPCOMem da się to zmienić ?
- kaalith
- Posty: 6
- Rejestracja: 06 sty 2012, 9:57
- Imię: Krzysztof
- Auto: OPEL ASTRA H
- Silnik: 1.7 DTH
- Województwo: warmińsko-mazurskie
U mnie podobnie, ciepły silnik pali gorzej a zimny z 1/2 obrotu. Pytałem w dobrym zakładzie naprawczym diesla to powiedzieli, że to objaw zużycia pompy paliwa CR.
- marootbg88
- Posty: 5
- Rejestracja: 03 lip 2015, 14:15
- Auto: Astra H
- Silnik: Z17DTL
- Województwo: podkarpackie
Mam identyczne objawy juz od 3 lat. W zimie pali od kopa, w lecie powzyej 10 st. pali wlasnie ok. 5 sek kreci rozrusznik. W ASO podpieli do kompa i u mnie powodem jest niskie cisnienie na listwie CR, a dokladniej gdzies jest nieszczelnosc i to cisnienie ucieka i zanim rozrusznik musi zrobic swoje (czyli ogarnąc cisnienie do pewnego momentu) i wowczas odpala. Nie potrafil mechanik wytlumaczyc tylko dlaczego dzieje sie to w tem powyzej 10 st. a ponizej jest wszystko ok.