Elektryczne Szyby Tylnie
- malpe1234
- Posty: 3
- Rejestracja: 03 maja 2013, 17:25
- Imię: Lukasz
- Województwo: pomorskie
Elektryczne Szyby Tylnie
ok trochę szukałem na forum ale nic nie znalazłem więc założyłem nowy temat
a mianowicie mam problem z tylnymi elektrycznymi szybami.. Problem polega na tym iż kiedy przy kierowcy chce opuścić szyby słyszę jak silniczek chodzi ale nie ma reakcji (prawe jak i lewe drzwi ) lecz gdy klikam na drzwiach z tyłu to nie ma reakcji złączka nie jest nawet podświetlona myślałem na początku że to przez kable ale żeby był ten sam problem przy 2 drzwiach ?
a mianowicie mam problem z tylnymi elektrycznymi szybami.. Problem polega na tym iż kiedy przy kierowcy chce opuścić szyby słyszę jak silniczek chodzi ale nie ma reakcji (prawe jak i lewe drzwi ) lecz gdy klikam na drzwiach z tyłu to nie ma reakcji złączka nie jest nawet podświetlona myślałem na początku że to przez kable ale żeby był ten sam problem przy 2 drzwiach ?
-
- Posty: 593
- Rejestracja: 10 sty 2009, 19:54
- Imię: Miłosz
- Auto: Była Astra G ... Jest Astra J
- Silnik: X18XE1...A16XER
- Rocznik: 2014
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Lokalizacja: G-D
- Pomocny: 5 razy
- Kontakt:
Pomiędzy górnymi (od przednich szyb) i dolnymi (od tyłu) klawiszami na drzwiach kierowcy jest taki wąski przełącznik, którym wyłącza się sterowanie tylnych szyb (klawisze na tylnych drzwiach), musisz prawdopodobnie go przełączyć i sterowanie z tylnych drzwi powinno działać. Tylne elektryczne podnośniki to niestety dość awaryjne urządzenie, często rozpadają się plastikowe elementy prowadnicy. Musisz zajrzeć pod tapicerkę i sprawdzić czy nie masz "podpartych" szyb. W sprzedaży są już dostępne same te plastiki.
- malpe1234
- Posty: 3
- Rejestracja: 03 maja 2013, 17:25
- Imię: Lukasz
- Województwo: pomorskie
to na pewno nie bo już to sprawdzałemGolmist70 pisze:Pomiędzy górnymi (od przednich szyb) i dolnymi (od tyłu) klawiszami na drzwiach kierowcy jest taki wąski przełącznik, którym wyłącza się sterowanie tylnych szyb (klawisze na tylnych drzwiach), musisz prawdopodobnie go przełączyć i sterowanie z tylnych drzwi powinno działać. .
Golmist70 pisze:Tylne elektryczne podnośniki to niestety dość awaryjne urządzenie, często rozpadają się plastikowe elementy prowadnicy. Musisz zajrzeć pod tapicerkę i sprawdzić czy nie masz "podpartych" szyb. W sprzedaży są już dostępne same te plastiki.
a jaki jest koszt tych pasków ?
-
- Posty: 593
- Rejestracja: 10 sty 2009, 19:54
- Imię: Miłosz
- Auto: Była Astra G ... Jest Astra J
- Silnik: X18XE1...A16XER
- Rocznik: 2014
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Lokalizacja: G-D
- Pomocny: 5 razy
- Kontakt:
Teraz nie mogę znaleźć samych elementów do prowadnicy, ale nie były drogie. Sporym problemem jest ich wymiana (musisz ocenić co jest konkretnie uszkodzone w podnośniku), więc jeśli nie masz cierpliwości to proponuję wymianę całej prowadnicy (bez elektryki), będzie o wiele prościej To numery katalogowe podnośników (90521878-prawy tył i 90521877-lewy tył) po tych numerach znajdziesz i same prowadnice, a koszt jest zależny od producenta ( od 60 zł do 350 zł)
- malpe1234
- Posty: 3
- Rejestracja: 03 maja 2013, 17:25
- Imię: Lukasz
- Województwo: pomorskie
-
- Posty: 593
- Rejestracja: 10 sty 2009, 19:54
- Imię: Miłosz
- Auto: Była Astra G ... Jest Astra J
- Silnik: X18XE1...A16XER
- Rocznik: 2014
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Lokalizacja: G-D
- Pomocny: 5 razy
- Kontakt:
Lepiej wymienić całe prowadnice, jeśli nie wiesz co konkretnie jest uszkodzone w podnośniku. Jest nawet gdzieś manual na forum jak "wyrwać" podnośnik z drzwi, pan google zapewne go znajdzie
- wesoł
- Posty: 4898
- Rejestracja: 28 lut 2007, 15:39
- Imię: Paweł
- Auto: VW
- Województwo: zachodniopomorskie
- Lokalizacja: Goleniow
- Pomocny: 34 razy
- Kontakt:
no i nie ma tm paskow tylko linki,rolki plastikowe itd. Uklad linkowy bywa zawodny dosc ale to tez zalezy od konstrukcji bo sa prostsze i bardziej skomplikowane. Najlepsze sa nozycowe na listwie zebatej- to dziala latami bez zagladania tam.
Touran BLS i 2xCAYC wszystko zawirusowane
Diagnostyka OPEL i VAG
Diagnostyka OPEL i VAG