Astra H.Kupno pomoc.
- Wolf20
- Posty: 5
- Rejestracja: 30 kwie 2013, 20:43
- Imię: Mariusz
- Auto: Brak
- Silnik: Brak
- Województwo: śląskie
Astra H.Kupno pomoc.
Witam. Poszukuje nowego autka i w poszukiwaniach znajduje sie Astra III:)
Jako że jestem tu nowy i nie wiem za duzo na temat tego auta to liczę na waszą pomoc.
1.Tylko i wylacznie wchodzi w gre Astra H Hatchback 5D
2. Robie około 15 tys rocznie.
Jaki silnik byście panowie polecili?? robie krótkie trasy ale czasami tez długie. (100km minimum) i Raz do roku nad morze:)
Jak sie sprawują silniki 1.7 CDTi ?? co sie głównie psuje??
Jakie koszty naprawy?? Jak to w Turbodoładowanych jednostkach padaja turbiny i dwumasy. A jak to wyglada w astrze?? Jak to wytrzymuje??
Jeśli chodzi o silnik benzynowy to jaki by był najlepszy (najekonomiczniejszy w stosunku do mocy)
Interesował by mnie silnik o mocy około 100KM.
Dzieki za uwage
Pozdro (
Jako że jestem tu nowy i nie wiem za duzo na temat tego auta to liczę na waszą pomoc.
1.Tylko i wylacznie wchodzi w gre Astra H Hatchback 5D
2. Robie około 15 tys rocznie.
Jaki silnik byście panowie polecili?? robie krótkie trasy ale czasami tez długie. (100km minimum) i Raz do roku nad morze:)
Jak sie sprawują silniki 1.7 CDTi ?? co sie głównie psuje??
Jakie koszty naprawy?? Jak to w Turbodoładowanych jednostkach padaja turbiny i dwumasy. A jak to wyglada w astrze?? Jak to wytrzymuje??
Jeśli chodzi o silnik benzynowy to jaki by był najlepszy (najekonomiczniejszy w stosunku do mocy)
Interesował by mnie silnik o mocy około 100KM.
Dzieki za uwage
Pozdro (
- przemty
- Posty: 6093
- Rejestracja: 24 lut 2011, 10:45
- Imię: Przemek
- Auto: była AF, jest AH
- Silnik: był 17D, jest Z18XE
- Województwo: podkarpackie
- Lokalizacja: Sanok
- Wdzięczny: 1 raz
- Pomocny: 2 razy
W dieslach montowanych w Oplach jak we większości diesli padają wtryski, turbo, dwumasy, DPF. Naprawa tych części w każdej marce nie należy do tanich i tak jest w Astrze też. Jazda dieslem na pewno jest przyjemniejsza ale jeżeli większość tras pokonujesz w miejskich korkach lub na niewielkich dystansach to więcej może być strat z diesla niż zysku.
W benzynach masz trochę wyboru.
Jeżeli nie planujesz LPG to optymalnym będzie 1,6 105 KM ub 115 KM - stosunek mocy i momentu do zużycia paliwa. Dobrym też rozwiązaniem może być też 1,4 90 KM
Jeżeli planujesz LPG to najbardziej polecanym jest 1,8 125KM ( wersja 140 KM już nie jest zalecana).
Drugim silnikiem polecanym do LPG jest 1,4 90 KM - tu niestety masz trochę mniej kucyków
W benzynach masz trochę wyboru.
Jeżeli nie planujesz LPG to optymalnym będzie 1,6 105 KM ub 115 KM - stosunek mocy i momentu do zużycia paliwa. Dobrym też rozwiązaniem może być też 1,4 90 KM
Jeżeli planujesz LPG to najbardziej polecanym jest 1,8 125KM ( wersja 140 KM już nie jest zalecana).
Drugim silnikiem polecanym do LPG jest 1,4 90 KM - tu niestety masz trochę mniej kucyków
[External Link Removed for Guests]
- Wolf20
- Posty: 5
- Rejestracja: 30 kwie 2013, 20:43
- Imię: Mariusz
- Auto: Brak
- Silnik: Brak
- Województwo: śląskie
A jak w tych silnikach benzynowych +lpg wygalda spalanie?? bo wiadomo... fabryka mowi inaczej a w rzeczywistosci jest inaczej.przemty pisze:W dieslach montowanych w Oplach jak we większości diesli padają wtryski, turbo, dwumasy, DPF. Naprawa tych części w każdej marce nie należy do tanich i tak jest w Astrze też. Jazda dieslem na pewno jest przyjemniejsza ale jeżeli większość tras pokonujesz w miejskich korkach lub na niewielkich dystansach to więcej może być strat z diesla niż zysku.
W benzynach masz trochę wyboru.
Jeżeli nie planujesz LPG to optymalnym będzie 1,6 105 KM ub 115 KM - stosunek mocy i momentu do zużycia paliwa. Dobrym też rozwiązaniem może być też 1,4 90 KM
Jeżeli planujesz LPG to najbardziej polecanym jest 1,8 125KM ( wersja 140 KM już nie jest zalecana).
Drugim silnikiem polecanym do LPG jest 1,4 90 KM - tu niestety masz trochę mniej kucyków
POZDRO i dzieki za zainteresowanie sie postem
- przemty
- Posty: 6093
- Rejestracja: 24 lut 2011, 10:45
- Imię: Przemek
- Auto: była AF, jest AH
- Silnik: był 17D, jest Z18XE
- Województwo: podkarpackie
- Lokalizacja: Sanok
- Wdzięczny: 1 raz
- Pomocny: 2 razy
O spalaniu jest taki jeden wielki temat, poszukaj w nim jak wygląda to dla poszczególnych silników,
bo jak ci wiadomo każdy ma inną nogę i róznice nie raz są znaczne
A o to temat http://astraklubpolska.pl/viewtopic.php ... &start=980
bo jak ci wiadomo każdy ma inną nogę i róznice nie raz są znaczne
A o to temat http://astraklubpolska.pl/viewtopic.php ... &start=980
[External Link Removed for Guests]
- Wolf20
- Posty: 5
- Rejestracja: 30 kwie 2013, 20:43
- Imię: Mariusz
- Auto: Brak
- Silnik: Brak
- Województwo: śląskie
Dzięki wielkie za zainteresowanie sie postem. Chyba tylko ty tu na tym forum żyjesz;] pozdro. Chyba sie zdecyduje na 1.8 Benz+lpg 125km.
- mk5
- Posty: 6254
- Rejestracja: 10 sty 2013, 21:21
- Imię: Marek
- Auto: Seat Leon
- Silnik: 1.9TDI
- Województwo: lubelskie
- Wdzięczny: 96 razy
- Pomocny: 114 razy
Silnik diesel 1.7km 80 km nie jest zły wada troche mało mocy ale brak dwumasy zwykła turbina i co wazne wtryski boscha.Ja na taka polowałem w koncu kupiłem astre g z tym silnikiem ale diesel na krótkie trasy nie jest.Jezeli bardzo krótkie to i na lpg tez bardzo tanio nie bedzie
- Wolf20
- Posty: 5
- Rejestracja: 30 kwie 2013, 20:43
- Imię: Mariusz
- Auto: Brak
- Silnik: Brak
- Województwo: śląskie
Obudziłeś nadzieje w 1.7 CDTi. jeśli nie ma dwumasy i boshowskie wtryski to super. jako że 80KM to pół bidy. zawsze można pewnie większe turbo lub Chipa zrobić. Pozdro;)mk5 pisze:Silnik diesel 1.7km 80 km nie jest zły wada troche mało mocy ale brak dwumasy zwykła turbina i co wazne wtryski boscha.Ja na taka polowałem w koncu kupiłem astre g z tym silnikiem ale diesel na krótkie trasy nie jest.Jezeli bardzo krótkie to i na lpg tez bardzo tanio nie bedzie
- mk5
- Posty: 6254
- Rejestracja: 10 sty 2013, 21:21
- Imię: Marek
- Auto: Seat Leon
- Silnik: 1.9TDI
- Województwo: lubelskie
- Wdzięczny: 96 razy
- Pomocny: 114 razy
Ciezko jest kupic diesla w dobrym stanie i w tym silniku,ja bym kierował stanem auta diesel czy benzyna.Wada tych silników Z17DTL jest alternator(przez rok zaliczyłem naprawe alternatora 180zl i wymiane termostatu 40zl)i to ze długo sie grzeja.Zaleta tak jak pisałem brak dwumasy wtryski boscha(nie trzeba programowac przy zmianie mozna tez regenerowac) zwykla turbina i brak dpf(ale w astrze h trzeba to sprawdzic).Przy zakupie warto zerknac w zbiorniczek plynu chłodzacego czy nie ma oleju.
Ps Kupowałbym to co jest w dobrym stanie nie wazne czy diesel czy benzyna bo wbrew pozorom ciezko jest kupic cos mozliwego.....
Ps Kupowałbym to co jest w dobrym stanie nie wazne czy diesel czy benzyna bo wbrew pozorom ciezko jest kupic cos mozliwego.....