Koledzy, tydzień temu wymieniałem filtr Paliwa, nie pierwszy raz, oryginalny na oryginalny z aso, z nowymi zapinkami, stary filtr i stare zapinki wyrzuciłem.
Mój problem, nie przekręciłem po wstawieniu nowego pustego filtra kilka razy, tylko od razu odpaliłem i kręciłem ok 5 sekund, zanim odpalił, lekko się wystraszyłem, bo przy okazji świece wymieniałem na nowe oryginalne, ale to nie wina świec (wykręcałem ponownie żeby sprawdzić i wszystko ok).
Codziennie, gdy autko postoi hmm parę godzin to odpala z opóźnieniem, czego nigdy nie było, tzn. czasem 2 a czasem 3 sekundy kręcenia zanim odpali, czyli wygląda jakby hmm układ był zapowietrzony i przez czas stania kilka godzin ukł. paliwowy się zapowietrza, paliwo cofa, tak to chyba wygląda.
Kiedyś jak wymieniałem, tak samo wstawiałem suchy filtr, chwile pokręcił i normalnie potem odpalał przez rok (od strzała), a teraz mam problem z kręceniem z rana kilka sekund... HELP
Co mogę zrobić, by wróciło szybkie odpalanie, krok po kroku.
Drugie pytanie, jakim cudem przekręcenie na zapłon napełnia filtr paliwa, skoro podobno pompa paliwa pracuje gdy odpala się silnik, a nie na zapłonie, proszę o wytłumaczenie.
HELP, brakuje mi odpalania od strzała
P/S: Dodam, że nie mam pod filtrem kałuży paliwa, jak i w ogóle wszędzie sucho.
FILTR PALIWA - PO WYMIANIE odpala z opóźnieniem
- gezzini
- Posty: 4
- Rejestracja: 28 kwie 2012, 13:44
- Imię: Bogdan
- Auto: ASTRA G 1.6 16V 98r - elegance
- Silnik: 1.6 16v x16xel
- Województwo: śląskie
- Lokalizacja: Bytom - Centrum
- Kontakt:
- masterMUNGO
- Posty: 1498
- Rejestracja: 14 wrz 2009, 5:27
- Imię: Andrzej
- Auto: Astra G
- Silnik: X16XEL
- Województwo: opolskie
- Lokalizacja: Dobrzeń Wielki
- Kontakt:
Od końca...
Przekręcenie zapłonu automatycznie uruchamia pompę paliwa (na 2-3 sek.) by już było ono "nabite" w układzie. W jeszcze nowszych bardziej nafaszerowanych elektroniką autkach, otwarcie drzwi kierowcy powoduje już przekazanie impulsu do pompy paliwa.
A z kręceniem, raczej mi się wydaje że jest ok... mi chyba podobnie odpala...[/align][/i]
gezzini pisze:Drugie pytanie, jakim cudem przekręcenie na zapłon napełnia filtr paliwa, skoro podobno pompa paliwa pracuje gdy odpala się silnik, a nie na zapłonie, proszę o wytłumaczenie.
Przekręcenie zapłonu automatycznie uruchamia pompę paliwa (na 2-3 sek.) by już było ono "nabite" w układzie. W jeszcze nowszych bardziej nafaszerowanych elektroniką autkach, otwarcie drzwi kierowcy powoduje już przekazanie impulsu do pompy paliwa.
A z kręceniem, raczej mi się wydaje że jest ok... mi chyba podobnie odpala...[/align][/i]
[External Link Removed for Guests]
- grzechu86tonie
- Posty: 1284
- Rejestracja: 09 cze 2009, 19:17
- Imię: Grzegorz
- Auto: byla Astra F jest Astra G
- Silnik: 1,4 8v / 1,6 8v
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Okolice Ostroleki
- Kontakt:
to normalne ja tam zawsze pokrecic musze 2-3 sek czasem dluzej, we wczesniejszym oplu te tak bylo. Dziwi mnie fakt ze moze od strzala palic bez zadnego krecenia
kupie podłokietnik przód astra g
- gezzini
- Posty: 4
- Rejestracja: 28 kwie 2012, 13:44
- Imię: Bogdan
- Auto: ASTRA G 1.6 16V 98r - elegance
- Silnik: 1.6 16v x16xel
- Województwo: śląskie
- Lokalizacja: Bytom - Centrum
- Kontakt:
Winny był czujnik temperatury powietrza IAT oraz temp płynu, źle pokazywały ok 10 stopni z rana , wymiana i od strzała