Nie chodzi LPG na ciepłym silniku
-
- Posty: 14
- Rejestracja: 07 maja 2013, 20:49
- Imię: Krzysiek
- Silnik: C16NZ
- Województwo: warmińsko-mazurskie
Nie chodzi LPG na ciepłym silniku
Witam was serdecznie
posiadam silnik c16nz ....na zimnym silniku auto poprawnie pracuje na pb i na lpg....niestety gdy auto dostanie temperatury 95 stopni przy jezdzie na gazie przy dojezdzaniu do skrzyżowania potrafi zgasnąć
Gdy je zgasze ciepłe i chce ponownie odpalić na pb nie ma problemu ale gdy przelącze na Lpg to slychać klikniecie i auto gaśnie...zeby jechac na gazie muszę poczekać jakieś 15 minut zeby ostygło i wtedy znowu wszystko jest ok znow do zlapania temp...
poradzcie od czego zacząć...
posiadam silnik c16nz ....na zimnym silniku auto poprawnie pracuje na pb i na lpg....niestety gdy auto dostanie temperatury 95 stopni przy jezdzie na gazie przy dojezdzaniu do skrzyżowania potrafi zgasnąć
Gdy je zgasze ciepłe i chce ponownie odpalić na pb nie ma problemu ale gdy przelącze na Lpg to slychać klikniecie i auto gaśnie...zeby jechac na gazie muszę poczekać jakieś 15 minut zeby ostygło i wtedy znowu wszystko jest ok znow do zlapania temp...
poradzcie od czego zacząć...
-
- Posty: 1547
- Rejestracja: 21 lut 2011, 11:23
- Ostrzeżenia: 1
- Imię: Marcin
- Auto: Astra F Caravan, Nubira III kombi
- Silnik: C16SE, T18SED
- Województwo: świętokrzyskie
- Lokalizacja: Włoszczowaa
-
- Posty: 14
- Rejestracja: 07 maja 2013, 20:49
- Imię: Krzysiek
- Silnik: C16NZ
- Województwo: warmińsko-mazurskie
tzn co rozebrac go ?? czy jest jakis inny sposob na sprawdzenie ??
-
- Posty: 1547
- Rejestracja: 21 lut 2011, 11:23
- Ostrzeżenia: 1
- Imię: Marcin
- Auto: Astra F Caravan, Nubira III kombi
- Silnik: C16SE, T18SED
- Województwo: świętokrzyskie
- Lokalizacja: Włoszczowaa
Ile ma przejechane? Średnio co 100tys powinno się regenerować.
Hybryda X16ZSR i C16SE inside
-
- Posty: 14
- Rejestracja: 07 maja 2013, 20:49
- Imię: Krzysiek
- Silnik: C16NZ
- Województwo: warmińsko-mazurskie
tak więc jestem dziś swieżo po regeneracji parownika...niestety problem dalej wystepuje....poradzicie co zbadać w dalszej kolejności ??
czytajac posty innych uzytkowników zatkałem szmatą wlot zimnego powietrza do filtra powietrza...a wlot ciepłego skierowałem tak aby nie łykał tego cieplego powietrza...objaw taki ze auto chodzi na gazie i na benzynie bez zarzutu...
teraz mam pytanie do fachwocow
co mozna z tego wywnioskowac i jakie beda skutki jazdy z tak zatkanymi i ułozonymi przewodami od powietrza
wyzsze spalanie ??
niestety usterka wróciła...czy ktoś może podrzucić jak sprawdzić działanie elektrozaworu ??
czytajac posty innych uzytkowników zatkałem szmatą wlot zimnego powietrza do filtra powietrza...a wlot ciepłego skierowałem tak aby nie łykał tego cieplego powietrza...objaw taki ze auto chodzi na gazie i na benzynie bez zarzutu...
teraz mam pytanie do fachwocow
co mozna z tego wywnioskowac i jakie beda skutki jazdy z tak zatkanymi i ułozonymi przewodami od powietrza
wyzsze spalanie ??
niestety usterka wróciła...czy ktoś może podrzucić jak sprawdzić działanie elektrozaworu ??
-
- Posty: 14
- Rejestracja: 07 maja 2013, 20:49
- Imię: Krzysiek
- Silnik: C16NZ
- Województwo: warmińsko-mazurskie
czytajac posty innych uzytkowników zatkałem szmatą wlot zimnego powietrza do filtra powietrza...a wlot ciepłego skierowałem tak aby nie łykał tego cieplego powietrza...objaw taki ze auto chodzi na gazie i na benzynie bez zarzutu...
teraz mam pytanie do fachwocow
co mozna z tego wywnioskowac i jakie beda skutki jazdy z tak zatkanymi i ułozonymi przewodami od powietrza
wyzsze spalanie ??
teraz mam pytanie do fachwocow
co mozna z tego wywnioskowac i jakie beda skutki jazdy z tak zatkanymi i ułozonymi przewodami od powietrza
wyzsze spalanie ??
-
- Posty: 14
- Rejestracja: 07 maja 2013, 20:49
- Imię: Krzysiek
- Silnik: C16NZ
- Województwo: warmińsko-mazurskie
niestety usterka wróciła...czy ktoś może podrzucić jak sprawdzić działanie elektrozaworu ??
- radek_n1
- Posty: 760
- Rejestracja: 19 maja 2012, 17:58
- Imię: Radek
- Auto: Astra h kombi
- Silnik: 1.6 105KM + LPG
- Województwo: podlaskie
- Lokalizacja: Czyżew
Na dobry początek weź go rozbierz i wyczyść, tylko pamiętej, żeby zakręcić gaz w butli . A sprawdzając jego działanie to przysuwasz ucho do tego elektozaworu a ktoś kluczyk przekręca i nasłuchujesz czy będzie stuknięcie słchać.opeael2 pisze:czy ktoś może podrzucić jak sprawdzić działanie elektrozaworu ??
-
- Posty: 14
- Rejestracja: 07 maja 2013, 20:49
- Imię: Krzysiek
- Silnik: C16NZ
- Województwo: warmińsko-mazurskie
stukniecie słychać az w kabinie....zdjąlem go z miedzianego trzpienia , wyczyscilem nagar ale niestety bez efektu
- radek_n1
- Posty: 760
- Rejestracja: 19 maja 2012, 17:58
- Imię: Radek
- Auto: Astra h kombi
- Silnik: 1.6 105KM + LPG
- Województwo: podlaskie
- Lokalizacja: Czyżew
a drugi elektrozawór przy silniku też czyściłeś? Oczywiście jeśli masz.