Zegary z 1.7isuzu do 1.7 opel
- MarYjusZq92
- Posty: 8
- Rejestracja: 02 gru 2011, 8:19
- Imię: Mariusz
- Auto: Astra Caravan f
- Silnik: 1.7dr
- Województwo: podkarpackie
Zegary z 1.7isuzu do 1.7 opel
Witam mam zegary z opla astry isuzu 1.7 zamontowane w astrze 1.7d oplowski silnik. wszystko dziala lecz obrotomierz swiruje na jałowym ma kolo 1100 a odcinke mam ponad 7000obr na oko 7500obr. Da sie to jakos przerobic kombinowal ktos cos takiego juz ?
-
- Posty: 18
- Rejestracja: 15 lis 2011, 19:37
- Imię: Łukasz
- Auto: Astra F sedan '96
- Silnik: X16SZ
- Województwo: kujawsko-pomorskie
Hmm, zasadę zliczania impulsów masz tą samą, teoretycznie wszystko powinno pasować, aczkolwiek może się to różnić wtedy, kiedy będziesz miał inne przełożenie na kołach pasowych altka i wału. Nie pamiętam, czy przełożenia na kołach pasowych były takie same czy nie... Btw - 7tys?? Mam rozumieć, że wychodzi poza skalę? Diesel zarówno oplowski jak i Isuzu skalowane były tylko do 6. Więc jeśli masz obrotek do 7tys rpm licz się z tym, że obrotek jest od auta z silnikiem benzynowym, który można sobie postawić na półeczkę(inna zasada zliczania obrotów, benzyniak bierze sygnał z zapłonu, a diesel z alternatora), akurat 1100rpm to obroty jak najbardziej osiągalne na biegu jałowym, zawsze ktoś mógł sobie trochę linkę podkręcić.
Mam nadzieję, że chociaż trochę pomogłem. Pozdro
Mam nadzieję, że chociaż trochę pomogłem. Pozdro
- MarYjusZq92
- Posty: 8
- Rejestracja: 02 gru 2011, 8:19
- Imię: Mariusz
- Auto: Astra Caravan f
- Silnik: 1.7dr
- Województwo: podkarpackie
Obrotek mam od diesla. 1.7 isuzu do 6 tys obrotow. ale wychodza poza skale przy odcince a na jalowym powinienem miec okolo 800-900. Zapewne isuzu i opel posiadaly inne przelozenia na alternatorze tak jak mowisz lub obrotomierz mam wadliwy