Zegary z 1.7isuzu do 1.7 opel

Awatar użytkownika
MarYjusZq92

Użytkownik
Posty: 8
Rejestracja: 02 gru 2011, 8:19
Imię: Mariusz
Auto: Astra Caravan f
Silnik: 1.7dr
Województwo: podkarpackie

Zegary z 1.7isuzu do 1.7 opel

#1

Nieprzeczytany post autor: MarYjusZq92 »

Witam mam zegary z opla astry isuzu 1.7 zamontowane w astrze 1.7d oplowski silnik. wszystko dziala lecz obrotomierz swiruje na jałowym ma kolo 1100 a odcinke mam ponad 7000obr na oko 7500obr. Da sie to jakos przerobic kombinowal ktos cos takiego juz ?

houserr_1994

Użytkownik
Posty: 18
Rejestracja: 15 lis 2011, 19:37
Imię: Łukasz
Auto: Astra F sedan '96
Silnik: X16SZ
Województwo: kujawsko-pomorskie

#2

Nieprzeczytany post autor: houserr_1994 »

Hmm, zasadę zliczania impulsów masz tą samą, teoretycznie wszystko powinno pasować, aczkolwiek może się to różnić wtedy, kiedy będziesz miał inne przełożenie na kołach pasowych altka i wału. Nie pamiętam, czy przełożenia na kołach pasowych były takie same czy nie... Btw - 7tys?? Mam rozumieć, że wychodzi poza skalę? Diesel zarówno oplowski jak i Isuzu skalowane były tylko do 6. Więc jeśli masz obrotek do 7tys rpm licz się z tym, że obrotek jest od auta z silnikiem benzynowym, który można sobie postawić na półeczkę(inna zasada zliczania obrotów, benzyniak bierze sygnał z zapłonu, a diesel z alternatora), akurat 1100rpm to obroty jak najbardziej osiągalne na biegu jałowym, zawsze ktoś mógł sobie trochę linkę podkręcić.
Mam nadzieję, że chociaż trochę pomogłem. Pozdro ;)

Awatar użytkownika
MarYjusZq92

Użytkownik
Posty: 8
Rejestracja: 02 gru 2011, 8:19
Imię: Mariusz
Auto: Astra Caravan f
Silnik: 1.7dr
Województwo: podkarpackie

#3

Nieprzeczytany post autor: MarYjusZq92 »

Obrotek mam od diesla. 1.7 isuzu do 6 tys obrotow. ale wychodza poza skale przy odcince a na jalowym powinienem miec okolo 800-900. Zapewne isuzu i opel posiadaly inne przelozenia na alternatorze tak jak mowisz lub obrotomierz mam wadliwy

ODPOWIEDZ