Kto pomoze z falujacymi obrotami
-
- Posty: 104
- Rejestracja: 28 lis 2012, 14:23
- Imię: Zygmunt
- Auto: była Astra F , G i jest H
- Silnik: 1,4
- Województwo: łódzkie
Kto pomoze z falujacymi obrotami
witam , przesiadlem sie z Fki na G i co ten sam problem - w Fce wymienilem silnik krokowy a tu lipa - nie ma takowego ! Wyczyscilem przepustnice i nadal lipa - falowanie od 500 do 1000 na biegu jalowym - kto ma dobra rade ? Stawiam flaszke nie zartuje
Ostatnio zmieniony 20 maja 2013, 10:40 przez Zygmund, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Posty: 156
- Rejestracja: 12 paź 2012, 12:06
- Imię: trebuH
- Auto: Każdy,byle OPEL;)
- Silnik: CDTI/BENZYNA
- Województwo: dolnośląskie
masz na M AP sensorze czy na przepływomierzu asterixa??podaj chociaz typ silnika i rok auta.
-
- Posty: 104
- Rejestracja: 28 lis 2012, 14:23
- Imię: Zygmunt
- Auto: była Astra F , G i jest H
- Silnik: 1,4
- Województwo: łódzkie
rok 98 silnik 1,6 16v 101 koni , benzyna + gaz sekwencja (stosunkowo nowy bo ma 9 mcy) typ silnika Z16XE
- andrzej m
- Posty: 808
- Rejestracja: 31 maja 2008, 18:47
- Imię: Dziadzia Andrzej
- Auto: Astra G
- Silnik: X18XE1
- Województwo: pomorskie
- Lokalizacja: Gdynia
- Kontakt:
No przecie należy podłączyć pod kompa i wyjdzie co jest nie teges.
Inaczej możesz wymieniać wszystko aż trafisz w ciemno.
A tak na marginesie. W tytule nie powinno być coś takiego jak '' Stawiam flaszkę''
To nic nie ma do rzeczy z problemem.
Inaczej możesz wymieniać wszystko aż trafisz w ciemno.
A tak na marginesie. W tytule nie powinno być coś takiego jak '' Stawiam flaszkę''
To nic nie ma do rzeczy z problemem.
Dziadzia Andrzej mówi. Jestem jaki jestem.
-
- Posty: 30
- Rejestracja: 05 maja 2013, 19:23
- Imię: Krzych
- Auto: Astra G
- Silnik: 1.4 Twinport
- Województwo: mazowieckie
Kolego miałem to samo w Fce 1.6 8V, okazało się że to wina alternatora, zawieszały się szczotki i alternator raz stawiał opór a po chwili nie i stąd brało się falowanie. Co ciekawe kontrolka ładowania nie zaświecała się. Spróbuj zdjąć pasek klinowy i zapal go na chwile, jak będzie równo chodził to masz to samo.
- silverstone
- Posty: 1
- Rejestracja: 23 maja 2013, 8:56
- Imię: Robert
- Auto: opel astra g
- Silnik: 1.8 16v 116KM
- Województwo: śląskie
witam...mam problem...falujące obroty na luzie. Na zimnym silniku po dojeździe np. do świateł spadają i autko gaśnie.Nieraz jest tak że utrzymują się na 1000 obr. Wydaje się że to silnik krokowy...szukałem na allegro ale tam są tylko same silniczki...nie całe moduły...chyba skracam życie silnikowi..silnik 1.8 16V 116 KM...1998 rok..X18xe1...zdobyć go z niewiadomego pochodzenia to trudność i ryzyko...nowy jest bardzo drogi...jakieś sugestie?
-
- Posty: 19
- Rejestracja: 07 lis 2012, 19:33
- Imię: Andrzej
- Auto: Astra G
- Silnik: x18xe1
- Województwo: śląskie
- Lokalizacja: Sosnowiec
W xe1 silnik krokowy jest pod blaszaną osłona przy przepustnicy praktycznie nie do rozebrania a co do falujących obrotów to spróbuj wyczyścić przepustnice a w szczególności taki mały otworek u mnie to pomogło , ale jeżeli padł krokowy to czeka cię wymiana przepustnicy , ja kupiłem używke i śmigam już drugi rok bez problemu.