Obniżenie i utwardzenie zawieszenia
-
- Posty: 26
- Rejestracja: 15 lip 2012, 16:21
- Imię: Dawid
- Auto: Opel Astra Classic
- Silnik: 1.6 16V
- Województwo: śląskie
Obniżenie i utwardzenie zawieszenia
Witam,
Chciałem zapytać o możliwość obniżenia zawieszenia w Atrze H z 2012 r. 1.6 benzyna wersja zawieszenia podstawowa.
Auto generalnie wygląda jak "koza" a na zakrętach jak w motorówce.
Chciałbym go trochę utwardzić ale z drugiej strony nie mówię tu o zawieszeniu gwintowanym.
Jakie zawieszenie alternatywnie mógłbym kupić ? Może same sprężyny do tych amortyzatorów dadzą radę nie wiem mniej więcej - 35 mm ?
Proszę o odpowiedzi najlepiej osób, które miały do czynienia z wymianami zawieszenia.
PS: Wcześniej miałem seata leona, ogólnie zawieszenie tam było twardsze ale seryjne amortyzatory na Eibach Pro Kit dawały radę z tym, że były twardsze.
Chciałem zapytać o możliwość obniżenia zawieszenia w Atrze H z 2012 r. 1.6 benzyna wersja zawieszenia podstawowa.
Auto generalnie wygląda jak "koza" a na zakrętach jak w motorówce.
Chciałbym go trochę utwardzić ale z drugiej strony nie mówię tu o zawieszeniu gwintowanym.
Jakie zawieszenie alternatywnie mógłbym kupić ? Może same sprężyny do tych amortyzatorów dadzą radę nie wiem mniej więcej - 35 mm ?
Proszę o odpowiedzi najlepiej osób, które miały do czynienia z wymianami zawieszenia.
PS: Wcześniej miałem seata leona, ogólnie zawieszenie tam było twardsze ale seryjne amortyzatory na Eibach Pro Kit dawały radę z tym, że były twardsze.
Tutaj też możesz założyć Eibach Pro Kit. Jeśli chcesz jednak bardziej utwardzić zawieszenie to amortyzatory trzeba wymienić. Bilstein B6 kosztuje trochę ale jest wart polecenia.
-
- Posty: 35
- Rejestracja: 03 cze 2012, 15:03
- Imię: Igor
- Auto: astra h
- Silnik: Z18XE
- Województwo: dolnośląskie
Jestem właśnie po wymianie sportowych sprężyn Irmscher -35mm na standardowe KYB. Miałem je założone na seryjne amortyzatory. Po równej drodze jeździło się całkiem nieźle. Jednak we Wrocławiu jest za dużo dziur i kostki brukowej. Autem strasznie trzęsło, zwłaszcza osoby z tyłu to dobitnie odczuwały. Ale wydaje mi się, że połączenie sportowych sprężyn i dobrych standardowych amortyzatorów to rozwiązanie optymalne dla kogoś kto chce lekko utwardzić autko i zachować minimum komfortu jazdy.
-
- Posty: 26
- Rejestracja: 15 lip 2012, 16:21
- Imię: Dawid
- Auto: Opel Astra Classic
- Silnik: 1.6 16V
- Województwo: śląskie
A czy tymi dobrymi standardowymi amortyzatorami są te z Astry 1.6 ? Zgrają się one z Eibachami Pro Kit ? Amortyzatory są nowe więc szkoda jakby szybko miały paść
-
- Posty: 15
- Rejestracja: 02 lis 2014, 20:44
- Auto: Astra J
- Województwo: Zagranica - UE
Sory ze sie wtrace ale taki zestaw bedzie pasowal p&p do astry j TAK ?
[External Link Removed for Guests]
[External Link Removed for Guests]
-
- Posty: 2406
- Rejestracja: 02 wrz 2008, 16:35
- Auto: Astra
- Województwo: Zagranica - Azja
Do bezyny 1,4 1,6 1,8 wg.katalogu eibach sa te same inne sa do disli.Eibach pro kit jest pod seryjne amorki