"opózniony" gaz 1.7cdti
- kezy
- Posty: 4
- Rejestracja: 13 mar 2013, 12:29
- Imię: pawel
- Auto: astra H
- Województwo: mazowieckie
"opózniony" gaz 1.7cdti
Witam, mam pytanie czy to normalne w silniku 1.7cdti ze po wcisnieciu pedala gazu do konca i odpuszczeniu go nawet na biegu jalowym, obroty potrafia podrosnac jedynie o 200obr/min?, po wcisnieciu pedala reakcja jest tak jak by opozniona czy to normalne czy jakas usterka? 2007r
-
- Posty: 325
- Rejestracja: 25 lut 2008, 21:46
- Imię: Mateusz
- Auto: Focus MK2 FL
- Silnik: 1.8 TDCI
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Płońsk
- Kontakt:
W żadnym samochodzie opisany efekt nie jest normą. Przyczyn może być wiele, należałoby zacząć od podłączenia komputera diagnostycznego i podejrzeć parametry bieżące.
Zafira Z18XER
-
- Posty: 20
- Rejestracja: 29 mar 2013, 23:07
- Imię: Radosław
- Auto: ASTRA III STATION WAGON
- Silnik: 1.7 CDTI 110KM
- Województwo: warmińsko-mazurskie
kezy:
molbys przyblizyc problem...chodzi o ta mulowatosc auta na pierwszym biegu ( turbo dziura) mimo ze dajesz gazu to auto tak reaguje z opóznieniem? przy dwojce i wyzej jest juz w miare normalnie ?
molbys przyblizyc problem...chodzi o ta mulowatosc auta na pierwszym biegu ( turbo dziura) mimo ze dajesz gazu to auto tak reaguje z opóznieniem? przy dwojce i wyzej jest juz w miare normalnie ?
- kezy
- Posty: 4
- Rejestracja: 13 mar 2013, 12:29
- Imię: pawel
- Auto: astra H
- Województwo: mazowieckie
w "miare" jest normalnie z 1 musze przeciagnac na polsprzegle zeby ladnie plynnie, szybko ruszyl na 2,3 i dalszych biegach samochod rusza w sposob taki ze po wbiciu biegu po chwili "ciagnie" porzadnie poprostu zastanawiam sie czy to jest normalnie, zwlaszcza na pierwszym biegu ta mulowatosc bardzo latwo zauwazyc.
- wojtek08339
- Posty: 892
- Rejestracja: 02 sty 2012, 20:42
- Imię: Wojtek
- Auto: Astra H
- Silnik: Z17DTH
- Województwo: wielkopolskie
- Lokalizacja: PIŁA
To normalne.
Mam tak samo, a silnik zdrów jak ryba.
Ten typ tak ma.
Też to zauważyłem.
Ale to chyba w ogóle przypadłość diesli z turbiną.
A co do mułowatości na poszczególnych biegach to wina raczej małego momentu obrotowego.
Ja mam założonego boxa to trochę wyciąga ten dół.
Mam tak samo, a silnik zdrów jak ryba.
Ten typ tak ma.
Też to zauważyłem.
Ale to chyba w ogóle przypadłość diesli z turbiną.
A co do mułowatości na poszczególnych biegach to wina raczej małego momentu obrotowego.
Ja mam założonego boxa to trochę wyciąga ten dół.
A Ty kiedy ostatnio czytałeś KODEKS DROGOWY?
-
- Posty: 20
- Rejestracja: 29 mar 2013, 23:07
- Imię: Radosław
- Auto: ASTRA III STATION WAGON
- Silnik: 1.7 CDTI 110KM
- Województwo: warmińsko-mazurskie
wojtek08339
moze w astrach to normalne ale w mojej polo 1.9 TDI nie mialem takiego efektu... auto bylo zwawe od samego poczatku a w astrze fakt mul na poczatku.
moze w astrach to normalne ale w mojej polo 1.9 TDI nie mialem takiego efektu... auto bylo zwawe od samego poczatku a w astrze fakt mul na poczatku.
- wojtek08339
- Posty: 892
- Rejestracja: 02 sty 2012, 20:42
- Imię: Wojtek
- Auto: Astra H
- Silnik: Z17DTH
- Województwo: wielkopolskie
- Lokalizacja: PIŁA
No tak, w zależności od silnika.
1.7 to toporne Isuzu. Mówią, że nie do zarżnięcia.
Astrę F widziałem z tym silnikiem i miała prawie 400 tyś najechane.
W Kiach z tym gazem tak samo jest.
Na luzie jak dodasz energicznie gazu i szybko odpuścisz to obrotomierz prawie nie drgnie.
1.7 to toporne Isuzu. Mówią, że nie do zarżnięcia.
Astrę F widziałem z tym silnikiem i miała prawie 400 tyś najechane.
W Kiach z tym gazem tak samo jest.
Na luzie jak dodasz energicznie gazu i szybko odpuścisz to obrotomierz prawie nie drgnie.
A Ty kiedy ostatnio czytałeś KODEKS DROGOWY?