Podłączam CB
-
- Posty: 26
- Rejestracja: 13 lip 2013, 15:57
- Imię: Wojtek
- Auto: Opel Astra II Bertone
- Silnik: 1.8 16v
- Województwo: śląskie
-
- Posty: 76
- Rejestracja: 25 gru 2008, 16:49
- Imię: Leszek
- Auto: astra G
- Silnik: X20XEV
- Województwo: wielkopolskie
- Lokalizacja: WLKP
[External Link Removed for Guests]
[External Link Removed for Guests]
Tu masz dwie fotki jak to u mnie wygląda. Do zapalniczki idą 3 kable. Interesują Cię tylko te z podwójnej wtyczki.
Do czarnego dajesz czerwony od radia.
Do brązowego dajesz czarny od radia.
Na czerwonym załóż sobie bezpiecznik.
Jak widać na drugim zdjęciu mam jeszcze wtyczkę dołożoną a to dlatego że jakbym zmieniał radio to tylko odpinam wtyczkę i jest odłączone.
[External Link Removed for Guests]
Tu masz dwie fotki jak to u mnie wygląda. Do zapalniczki idą 3 kable. Interesują Cię tylko te z podwójnej wtyczki.
Do czarnego dajesz czerwony od radia.
Do brązowego dajesz czarny od radia.
Na czerwonym załóż sobie bezpiecznik.
Jak widać na drugim zdjęciu mam jeszcze wtyczkę dołożoną a to dlatego że jakbym zmieniał radio to tylko odpinam wtyczkę i jest odłączone.
- aRtiDG
- Posty: 35
- Rejestracja: 06 gru 2013, 22:34
- Imię: Artur
- Auto: Astra F
- Silnik: 1.6 8V
- Województwo: śląskie
- Lokalizacja: Mysłowice / D.G.
Majes pisze: Jak widać na drugim zdjęciu mam jeszcze wtyczkę dołożoną a to dlatego że jakbym zmieniał radio to tylko odpinam wtyczkę i jest odłączone.
może również założyć złączkę LTF
- FalconTech
- Posty: 5508
- Rejestracja: 29 paź 2007, 19:30
- Imię: Paweł
- Auto: NaN
- Województwo: dolnośląskie
- Wdzięczny: 14 razy
- Pomocny: 29 razy
- Kontakt:
CB powinno mieć na czerwonym bezpiecznik.
Tez mam podpięte pod zapalniczkę a samo radio zamiast popielniczki. Nie szumi i nie trzeba pamiętać o wyłączeniu.
--
Wysłano z Xperia S przy użyciu Tapatalka
Tez mam podpięte pod zapalniczkę a samo radio zamiast popielniczki. Nie szumi i nie trzeba pamiętać o wyłączeniu.
--
Wysłano z Xperia S przy użyciu Tapatalka
Generalnie w Oplu zasada jest taka:
czerwony kabel stały plus, czarny plus po zapłonie, brązowy masa.
- waldekkasta
- Posty: 106
- Rejestracja: 15 sty 2012, 17:03
- Imię: KASTA
- Auto: OPEL ASTRA G KARAWAN
- Silnik: 1,6 16V
- Województwo: wielkopolskie
- Lokalizacja: Gostyń / Poznań
Postautor: FalconTech » pisze wczoraj, o 21:41
"Tez mam podpięte pod zapalniczkę a samo radio zamiast popielniczki. Nie szumi i nie trzeba pamiętać o wyłączeniu."
Też miałem kiedyś pod zapalniczkę, tylko, że moje zabytkowe radyjko nie pamięta kanałów i odpalało zawsze na 9-tym. Zdarzało się, że gadałem sam do siebie (chyba, że jakieś służby słuchały). Teraz mam pod aku (z bezpiekiem na plusie) i problem jest czasem tego typu, że wracam np. ze sklepu a w autku ktoś gada--- zapominam wyłączyć radyjka,
"Tez mam podpięte pod zapalniczkę a samo radio zamiast popielniczki. Nie szumi i nie trzeba pamiętać o wyłączeniu."
Też miałem kiedyś pod zapalniczkę, tylko, że moje zabytkowe radyjko nie pamięta kanałów i odpalało zawsze na 9-tym. Zdarzało się, że gadałem sam do siebie (chyba, że jakieś służby słuchały). Teraz mam pod aku (z bezpiekiem na plusie) i problem jest czasem tego typu, że wracam np. ze sklepu a w autku ktoś gada--- zapominam wyłączyć radyjka,
Ostatnio zmieniony 29 gru 2013, 15:40 przez waldekkasta, łącznie zmieniany 5 razy.
[External Link Removed for Guests]
- aRtiDG
- Posty: 35
- Rejestracja: 06 gru 2013, 22:34
- Imię: Artur
- Auto: Astra F
- Silnik: 1.6 8V
- Województwo: śląskie
- Lokalizacja: Mysłowice / D.G.
Dokładnie w wcześniejszym aucie miałem na zapalniczce podłączone i wtedy również często zdarzało mi się gadać na 9, teraz mam podłączone tak jak powinno być, jedyny minus to że czasem zostawię radio włączone ale ostatnio nie zaglądałem do auta a po 4 dniach się okazało że cały czas było włączone radio, po czym odpaliło bez żadnego problemu, Wniosek: radio bierze bardzo mało prądu więc spokowaldekkasta pisze:Też miałem kiedyś pod zapalniczkę, tylko, że moje zabytkowe radyjko nie pamięta kanałów i odpalało zawsze na 9-tym. Zdarzało się, że gadałem sam do siebie (chyba, że jakieś służby słuchały). Teraz mam pod aku (z bezpiekiem na plusie) i problem jest czasem tego typu, że wracam np. ze sklepu a w autku ktoś gada--- zapominam wyłączyć radyjka,
-
- Posty: 26
- Rejestracja: 13 lip 2013, 15:57
- Imię: Wojtek
- Auto: Opel Astra II Bertone
- Silnik: 1.8 16v
- Województwo: śląskie
dzieki panowie za kazda odpowiedz. nie obylo sie bez lekkich problemow. mianowicie w goracej wodzie kapany biorac to na chlopski rozum podlaczylem... czarny do czarnego czerwony do brazowego. naprawa kosztowala mnie 30 zl ale radyjko juz zamontowane i dziala. musze tylko jeszcze kosmetyke wkolko radia zrobic i wrzuce wyniki mojej pracy.
do uslyszenia na drodze.
do uslyszenia na drodze.
- waldekkasta
- Posty: 106
- Rejestracja: 15 sty 2012, 17:03
- Imię: KASTA
- Auto: OPEL ASTRA G KARAWAN
- Silnik: 1,6 16V
- Województwo: wielkopolskie
- Lokalizacja: Gostyń / Poznań
Czekamy na fotkibolus59 pisze:... i wrzuce wyniki mojej pracy.
do uslyszenia na drodze.
"szerokości" i "51 dla Ciebie"
[External Link Removed for Guests]
-
- Posty: 20
- Rejestracja: 25 sty 2011, 18:10
- Imię: Paweł
- Auto: Astra G
- Silnik: 2.0 DTI
- Województwo: mazowieckie
- Kontakt:
Ja również mam podpięte cb pod przewody od zapalniczki. Plusem jest to, że nie muszę pamiętać o wyłączaniu radia po skończonej jeździe. Ja jednak kupiłem dodatkowe gniazdo zapalniczki i umieściłem je w tunelu po stronie pasażera.
-
- Posty: 26
- Rejestracja: 13 lip 2013, 15:57
- Imię: Wojtek
- Auto: Opel Astra II Bertone
- Silnik: 1.8 16v
- Województwo: śląskie
opcja warta polecenia kazdemu uzytkownikowi cb radia. kable nie walaja sie po wnetrzu cala instalcja nie zajmuje zbyt wiele czau.. najwiecej czasu meczylem sie z przeciagnieciem kabla od anteny przez cale auto. slychac dobrze nie szumi nie zajmuje duzo miejsca.