Problem z szarpanie silnika Twinport
-
- Posty: 90
- Rejestracja: 09 kwie 2015, 22:15
- Imię: Jakub
- Auto: Astra J
- Silnik: Astra J ST 1.4 T LPG
- Województwo: mazowieckie
Problem z szarpanie silnika Twinport
Siema
Posiadam od niedawna Astre G 1.4 Twinport,no i wszystko ok auto bardzo dynamiczne jak na ta pojemnosc i moc,ale do rzeczy.
Przy wjezdzaniu w zakret na drugim biegu lub na trzecim po dodaniu gazu silnik szarpie kilka razy jakby przerywal na ulamek sekundy i po chwili przyspiesza normalnie.Sytuacja dziwna bo nie wyskakuje zaden check,brak wycieku plynu,pobierania oleju,itp..przeczytalem kilkanascie watkow ale do mojego problemu nie pasuja..
Wiec moze ktos mial taki problem albo spotkal sie z nim u kogos i zna przyczyne..
Ps;do kompa jeszcze nie podlaczalem bo nie swieci "check",z gory dzieki za pomysly i podpowiedzi.
Pozdrawiam
Posiadam od niedawna Astre G 1.4 Twinport,no i wszystko ok auto bardzo dynamiczne jak na ta pojemnosc i moc,ale do rzeczy.
Przy wjezdzaniu w zakret na drugim biegu lub na trzecim po dodaniu gazu silnik szarpie kilka razy jakby przerywal na ulamek sekundy i po chwili przyspiesza normalnie.Sytuacja dziwna bo nie wyskakuje zaden check,brak wycieku plynu,pobierania oleju,itp..przeczytalem kilkanascie watkow ale do mojego problemu nie pasuja..
Wiec moze ktos mial taki problem albo spotkal sie z nim u kogos i zna przyczyne..
Ps;do kompa jeszcze nie podlaczalem bo nie swieci "check",z gory dzieki za pomysly i podpowiedzi.
Pozdrawiam
-
- Posty: 217
- Rejestracja: 07 cze 2008, 9:16
- Imię: Michał
- Auto: Astra G
- Silnik: X18xe1/LPG
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Lokalizacja: Elbląg
- Kontakt:
Sprawdź cewkę zapłonowa czy co ty tam masz w tym silniku, świece, egr, u mnie problem był podobny winna była cewka zespolona czy jak to się tam nazywa, chcecka też nie wywalało ani błędów nie było, dobrze jak byś miał od kogoś na podmiankę cewkę bo koszt w moim wypadku był 450 zł za valeo , w tańsze i nieznanych firm się nie baw. Te objawy to na zimnym silniku czy na ciepłym czy bez różnicy ? u mnie na zimnym spoko było ale jak się rozgrzał to masakra była. Wymienić możesz samemu wystarczą torxy i jakiej 10-15 minut.
- marwisn
- Posty: 4598
- Rejestracja: 18 cze 2012, 19:46
- Imię: Marcin
- Auto: Seat Leon
- Silnik: 1.4 TSI
- Województwo: wielkopolskie
- Lokalizacja: Poznań
- Wdzięczny: 1 raz
- Pomocny: 26 razy
- Kontakt:
Miałem identyczne objawy w zafirze. Winna była cewka zapłonowa. Dla pewności sprawdź błędy. Obstawiam "wypadanie zapłonu' na którymś cylindrze.
DO - AF - ZA - AH - AK - SL
[External Link Removed for Guests]
[External Link Removed for Guests]
-
- Posty: 90
- Rejestracja: 09 kwie 2015, 22:15
- Imię: Jakub
- Auto: Astra J
- Silnik: Astra J ST 1.4 T LPG
- Województwo: mazowieckie
Zarowno na zimnym i na cieplym,zaczyna sie to coraz bardziej uciazliwe,tak cos obstawialem ale dla pewnosci podjade na komp bo widze ze tanio nie bedzie..
- marwisn
- Posty: 4598
- Rejestracja: 18 cze 2012, 19:46
- Imię: Marcin
- Auto: Seat Leon
- Silnik: 1.4 TSI
- Województwo: wielkopolskie
- Lokalizacja: Poznań
- Wdzięczny: 1 raz
- Pomocny: 26 razy
- Kontakt:
Nie kupuj najtańszych zamienników. Na części elektryczne, mało który sklep chce dać gwarancję.
DO - AF - ZA - AH - AK - SL
[External Link Removed for Guests]
[External Link Removed for Guests]
-
- Posty: 90
- Rejestracja: 09 kwie 2015, 22:15
- Imię: Jakub
- Auto: Astra J
- Silnik: Astra J ST 1.4 T LPG
- Województwo: mazowieckie
Nie no jasne,ale co proponujesz no bo marek jest kilka,i cen tez..
-
- Posty: 217
- Rejestracja: 07 cze 2008, 9:16
- Imię: Michał
- Auto: Astra G
- Silnik: X18xe1/LPG
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Lokalizacja: Elbląg
- Kontakt:
Valeo, Beru, Magnetti Marelli, Delphi, Bosh, cena raczej od 400 odpuść sobie coś co kosztuje 200-300 zł... gówno to polata z pół roku i następna. Ja wybrałem Valeo.
-
- Posty: 1050
- Rejestracja: 29 mar 2012, 21:02
- Imię: Przemek
- Auto: Golf VII
- Województwo: małopolskie
- Pomocny: 1 raz
Ja do XELa za oryginał Delphi płaciłem 380zł. Miałem wcześniej DISa od NGK, tańszego o 30zł i wyłożył się po 18 000km, nie polecam. Kupiłbym Delphi na Twoim miejscu.
Zapraszam do kontaktu: ppitek@tlen.pl
-
- Posty: 90
- Rejestracja: 09 kwie 2015, 22:15
- Imię: Jakub
- Auto: Astra J
- Silnik: Astra J ST 1.4 T LPG
- Województwo: mazowieckie
Ok,w poniedzialek jade pod komp podlaczyc,jak sie potwierdzi to zakupie oryginal z ASO bo mam znajomego wiec moze bedzie troche taniej,napewno opowiem co sie dzieje..dzieki za podpowiedzi.
Ps;a pod kompem bedzie blad cewki jak nie wyskakuje "check"?
Ps;a pod kompem bedzie blad cewki jak nie wyskakuje "check"?
-
- Posty: 217
- Rejestracja: 07 cze 2008, 9:16
- Imię: Michał
- Auto: Astra G
- Silnik: X18xe1/LPG
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Lokalizacja: Elbląg
- Kontakt:
Może Ci błąd nie wyskoczyć, mi nie wyskakiwał. A wszędzie diagnozują po błędzie... tak to każdy może diagnozować, sprawdziłem co się dało i zaryzykowałem, i jest ok. Bierz Delphi jak pisał Vector lub valeo albo Beru. Na Valeo dostałem rok gwarancji. Ostatecznie to Twoja decyzja, tylko w sklepie zwrotu za elektryczną część już nie przyjmą jeżeli założysz chyba że masz układy.
Za oryginał w aso chcieli prawie 1500 więc jak dostaniesz nawet 500 zl rabatu... to i tak dużo... a osobiście bym wolał coś z markowych zamienników.
Za oryginał w aso chcieli prawie 1500 więc jak dostaniesz nawet 500 zl rabatu... to i tak dużo... a osobiście bym wolał coś z markowych zamienników.