Jaka instalacja będzie najbardziej opłacalna do Astry

porady i pomoce
Graniasty

Użytkownik
Posty: 27
Rejestracja: 13 kwie 2015, 20:48
Imię: Marcin
Auto: Astra 2006
Silnik: 1.8
Województwo: mazowieckie

Jaka instalacja będzie najbardziej opłacalna do Astry

#1

Nieprzeczytany post autor: Graniasty »

Cześć tak jak w temacie jaka instalacja będzie najbardziej opłacalna do Astry z 2006 roku i silniku 1,8. Samochód prawie jak nówka ma przejechane dopiero 100 tysięcy i to nie cale. Więc prawie jak igła. Są jakieś uniwersalne instalacje do wszystkich samochodów ?

Awatar użytkownika
marwisn

ex-Staff
Posty: 4598
Rejestracja: 18 cze 2012, 19:46
Imię: Marcin
Auto: Seat Leon
Silnik: 1.4 TSI
Województwo: wielkopolskie
Lokalizacja: Poznań
Wdzięczny: 1 raz
Pomocny: 26 razy
Kontakt:

#2

Nieprzeczytany post autor: marwisn »

Ten silnik bardzo dobrze chodzi na gazie. Miałem taki z Zafirze A.

Na pewno sekwencyjna.

Ja miałem instalację BRC Sequent 24 i nie wiedziałem,że na gazie jeżdżę. O konkretne podzespoły instalacji czy polecany warsztat najlepiej popytać na forach "gaziarzy" np :[External Link Removed for Guests]
DO - AF - ZA - AH - AK - SL

[External Link Removed for Guests]

Tommyfun

Użytkownik
Posty: 21
Rejestracja: 22 kwie 2012, 12:46
Imię: Tomek
Auto: Astra H Kombi
Silnik: Z18XE
Województwo: lubelskie

#3

Nieprzeczytany post autor: Tommyfun »

Ale ale...Jeżeli to auto z 2006 to mogło mieć już 140 KM, a te silniki nie mają hydraulicznej kompensacji luzu zaworów. Niech autor się określi albo doczyta na forum.
Ja mam wersję 125KM i też BRC Sequent. Nie narzekam, spalanie średnie ok. 10L/100km, w mieście ok. 12L/100km.

Graniasty

Użytkownik
Posty: 27
Rejestracja: 13 kwie 2015, 20:48
Imię: Marcin
Auto: Astra 2006
Silnik: 1.8
Województwo: mazowieckie

#4

Nieprzeczytany post autor: Graniasty »

marwisn pisze:Ten silnik bardzo dobrze chodzi na gazie. Miałem taki z Zafirze A.

Na pewno sekwencyjna.

Ja miałem instalację BRC Sequent 24 i nie wiedziałem,że na gazie jeżdżę. O konkretne podzespoły instalacji czy polecany warsztat najlepiej popytać na forach "gaziarzy" np :[External Link Removed for Guests]
Jak tak czysto chodzi to musiałeś u bardzo dobrego mechanika zakładać. Albo to bardzo dobra instalacja jest. Tak czy siak, dobrze robota została wykonana :)

EDIT:
Tommyfun pisze:Ale ale...Jeżeli to auto z 2006 to mogło mieć już 140 KM, a te silniki nie mają hydraulicznej kompensacji luzu zaworów. Niech autor się określi albo doczyta na forum.
Ja mam wersję 125KM i też BRC Sequent. Nie narzekam, spalanie średnie ok. 10L/100km, w mieście ok. 12L/100km.
A to jest wielka różnica między rodzajami ?
Mechanik nie jest w stanie dobrać odpowiedniego sterownika do regulacji. Bo tak to jednym lepiej drugim gorzej. Musi być coś do korygowania. No chyba, że firma która produkuje gaz sama strzeliła sobie w stopę. Ale nie wierze, że nie ma możliwości jakieś wyregulowania tego. Bo to było by spadkiem zainteresowania dla producenta gazu albo / i osoby montującej gaz.

Awatar użytkownika
marwisn

ex-Staff
Posty: 4598
Rejestracja: 18 cze 2012, 19:46
Imię: Marcin
Auto: Seat Leon
Silnik: 1.4 TSI
Województwo: wielkopolskie
Lokalizacja: Poznań
Wdzięczny: 1 raz
Pomocny: 26 razy
Kontakt:

#5

Nieprzeczytany post autor: marwisn »

Tommyfun pisze:Ale ale...Jeżeli to auto z 2006 to mogło mieć już 140 KM, a te silniki nie mają hydraulicznej kompensacji luzu zaworów.
Facelifting był pod koniec 2006 roku. Więc jak auto z końca roku to może mieć już ten nowszy.
Graniasty pisze: A to jest wielka różnica między rodzajami ?
Różnica taka, że te 140 KM gorzej znoszą gaz, a niektórzy twierdzą, że wręcz jest dla nich szkodliwy. Mają miękkie głowice i następuje szybsze wypalanie gniazd zaworowych.

Ponieważ nie mają hydraulicznej regulacji luzu zaworowego trzeba to robić za pomocą tzw. szklanek. Kłopotliwe i dość kosztowne. Zalecane na LPG co 30.000 km.
DO - AF - ZA - AH - AK - SL

[External Link Removed for Guests]

Graniasty

Użytkownik
Posty: 27
Rejestracja: 13 kwie 2015, 20:48
Imię: Marcin
Auto: Astra 2006
Silnik: 1.8
Województwo: mazowieckie

#6

Nieprzeczytany post autor: Graniasty »

Różnica taka, że te 140 KM gorzej znoszą gaz, a niektórzy twierdzą, że wręcz jest dla nich szkodliwy. Mają miękkie głowice i następuje szybsze wypalanie gniazd zaworowych.

Ponieważ nie mają hydraulicznej regulacji luzu zaworowego trzeba to robić za pomocą tzw. szklanek. Kłopotliwe i dość kosztowne. Zalecane na LPG co 30.000 km.

A to bardzo kosztowne jest?

Ale powróćmy do pytania, jaka instalacja będzie najlepsza.
Brc ma na kilku forach bardzo złą opinie, z tego co piszą jest dla debili.
I jest tam najlepiej proponowany stag. Czemu ludzie tak nie znoszą brc.
Jest w tym trochę prawdy, czy po prostu instalacja jest tak dobra.

Elektronit

Astro-maniak
Posty: 515
Rejestracja: 30 mar 2014, 4:02
Auto: Astra F
Silnik: x16szr
Województwo: pomorskie

#7

Nieprzeczytany post autor: Elektronit »

Pierwsze co, to napisz jaki masz silnik.
Ludzie dzielą się na dwie grupy. Na tych co mają Z19DT i tych co maja 1.9CDTI EcoTec.

Graniasty

Użytkownik
Posty: 27
Rejestracja: 13 kwie 2015, 20:48
Imię: Marcin
Auto: Astra 2006
Silnik: 1.8
Województwo: mazowieckie

#8

Nieprzeczytany post autor: Graniasty »

Elektronit pisze:Pierwsze co, to napisz jaki masz silnik.
Z tego co mi się zdaje to 1,8 ecotec 140 Koni

Elektronit

Astro-maniak
Posty: 515
Rejestracja: 30 mar 2014, 4:02
Auto: Astra F
Silnik: x16szr
Województwo: pomorskie

#9

Nieprzeczytany post autor: Elektronit »

To jak ci się przestanie zdawać, to my ci napiszemy jaką powinieneś mieć instalację.
Ludzie dzielą się na dwie grupy. Na tych co mają Z19DT i tych co maja 1.9CDTI EcoTec.

Graniasty

Użytkownik
Posty: 27
Rejestracja: 13 kwie 2015, 20:48
Imię: Marcin
Auto: Astra 2006
Silnik: 1.8
Województwo: mazowieckie

#10

Nieprzeczytany post autor: Graniasty »

" z tego co mi się zdaję "

Użyłem tego tylko po to aby wypowiedź nabrała smaczku.

Przepraszam, że zostałem opacznie zrozumiany.

ODPOWIEDZ