Wymiana taśmy i kierownicy
-
- Posty: 373
- Rejestracja: 19 lut 2015, 12:54
- Imię: Marcin
- Auto: Astra J HB
- Silnik: 1,4 Turbo
- Województwo: śląskie
- Wdzięczny: 1 raz
- Pomocny: 5 razy
Re: Wymiana taśmy i kierownicy
Witam,
Sorki, że dopiero teraz ale musiałem wszystko raz jeszcze demontować by przełożyć ten p... czujnik skrętu.
Na tą chwilę wszystko już mi działa zarówno grzanie, ESP jak i poduszki. Wszystko jest gites. Grzanie mnie trochę rozczarowało - sądziłem, że kierownica będzie cieplejsza no ale trudno. Grzać grzeje - czuje się ciepło, ale nie gorąco - nie jest to samo co grzane siedzenia. Niestety. Nie wiem jak się to sprawdzi zimą... pozostaje czekać. Niemniej jednak przyjemne całkiem przyjemne
Asrs2 - dzięki za zdjęcie ale opis przeczytałem dopiero po przełożeniu czujnika - na szczęście zupełnie przez przypadek przełożyłem go poprawnie. Dlatego, że obie taśmy miałem po środku fuks.
slawekg - dzięki za opcoma i pomoc w analizie tego nieszczęsnego czujnika.
Sorki, że dopiero teraz ale musiałem wszystko raz jeszcze demontować by przełożyć ten p... czujnik skrętu.
Na tą chwilę wszystko już mi działa zarówno grzanie, ESP jak i poduszki. Wszystko jest gites. Grzanie mnie trochę rozczarowało - sądziłem, że kierownica będzie cieplejsza no ale trudno. Grzać grzeje - czuje się ciepło, ale nie gorąco - nie jest to samo co grzane siedzenia. Niestety. Nie wiem jak się to sprawdzi zimą... pozostaje czekać. Niemniej jednak przyjemne całkiem przyjemne
Asrs2 - dzięki za zdjęcie ale opis przeczytałem dopiero po przełożeniu czujnika - na szczęście zupełnie przez przypadek przełożyłem go poprawnie. Dlatego, że obie taśmy miałem po środku fuks.
slawekg - dzięki za opcoma i pomoc w analizie tego nieszczęsnego czujnika.
-
- Posty: 1258
- Rejestracja: 18 sty 2013, 20:02
- Imię: Arek
- Auto: Astra J Sedan
- Silnik: A14NET
- Województwo: wielkopolskie
- Pomocny: 10 razy
- Kontakt:
Najważniejsze że wszystko gra. Zastanawiam się dlaczego wywaliły błędy ? Czy czujnik skrętu był walnięty czy miał inny numer ?
Jeżeli chodzi o poduszki to przy odłączonym aku powinno być wszystko ok. Ja już chyba z 5 razy odpinałem wtyczkę i zero problemu.
Jeżeli chodzi o poduszki to przy odłączonym aku powinno być wszystko ok. Ja już chyba z 5 razy odpinałem wtyczkę i zero problemu.
Astra J Sedan Executive A14NET, AFL, NAVI 950 IntelliLink, Oryginalna kamera cofania, Dual Exhaust
[External Link Removed for Guests]
[External Link Removed for Guests]
-
- Posty: 373
- Rejestracja: 19 lut 2015, 12:54
- Imię: Marcin
- Auto: Astra J HB
- Silnik: 1,4 Turbo
- Województwo: śląskie
- Wdzięczny: 1 raz
- Pomocny: 5 razy
Podejrzewam, że inny numer ....bo nie przekładałem starego i pewnie dlatego. Gdy przełożyłem stary wszystko zaczęło hulać
Poduszki mi już działają wszystko jest ok
Powiedz mi mi mocno Ci ta kiera grzeje? Z tego co czytałem jesteś już po przekładce i zastanawia mnie jak się u Ciebie rozgrzewa
Poduszki mi już działają wszystko jest ok
Powiedz mi mi mocno Ci ta kiera grzeje? Z tego co czytałem jesteś już po przekładce i zastanawia mnie jak się u Ciebie rozgrzewa
-
- Posty: 1258
- Rejestracja: 18 sty 2013, 20:02
- Imię: Arek
- Auto: Astra J Sedan
- Silnik: A14NET
- Województwo: wielkopolskie
- Pomocny: 10 razy
- Kontakt:
Ja mam wszystko przełożone (instalacje miałem całą z wyjątkiem odcinka od F19 do złącza X200-87) dzisiaj albo jutro muszę tylko pociągnąć 12 V po zapłonie na złącze x200-87 i wtedy sprawdzę. Z tego co kolega Krzysztof mi pisał nagrzewa się szybciej niż siedzenia. Pamiętaj że w lecie nie będziesz tak odczuwał tej temperatury jak w zimie.
Astra J Sedan Executive A14NET, AFL, NAVI 950 IntelliLink, Oryginalna kamera cofania, Dual Exhaust
[External Link Removed for Guests]
[External Link Removed for Guests]
-
- Posty: 373
- Rejestracja: 19 lut 2015, 12:54
- Imię: Marcin
- Auto: Astra J HB
- Silnik: 1,4 Turbo
- Województwo: śląskie
- Wdzięczny: 1 raz
- Pomocny: 5 razy
To prawda - nagrzewa się szybciej niż siedzenia różnica jest - faktaras2 pisze:Z tego co kolega Krzysztof mi pisał nagrzewa się szybciej niż siedzenia.
Pewnie tu masz rację - jednak robiłem chwilę temu testy i co mogę powiedzieć. Temperatura siedzeń - robią się gorące. Kierownica jest ciepła (nie lenia) ale ciepła. Brakuje mi tego by była gorąca ...aras2 pisze: Pamiętaj że w lecie nie będziesz tak odczuwał tej temperatury jak w zimie.
Dla mnie założeniem grzanej kierownicy powinno być możliwe najszybsze nagrzanie jej zimą do możliwie wysokiej temperatury tak by była gorąca - potem i tak się w samochodzie robi ciepło i nie ma sensu mieć włączonego grzania cały czas. Tutaj jest to bardziej skierowane jakby na to by grzała cały rok. Można mieć grzanie włączone cały czas - kierownica jest przyjemnie ciepła - nawet rano i aż się nie chce tego wyłączać.
Ciekawe jak będzie u Ciebie?
Może ktoś kto posiada grzaną kierownicę napisze - jaka jest jej temperatura i jak mocno się rozgrzewa?
- KaMYk
- Posty: 5372
- Rejestracja: 21 paź 2014, 21:29
- Imię: Krzysztof
- Auto: Dodge Charger R/T
- Silnik: 5,7 V8 HEMI
- Rocznik: 2014
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Mazowieckie
- Wdzięczny: 12 razy
- Pomocny: 131 razy
- Kontakt:
Tak, jak Ci napisałem na PW, przyjemne ciepło, ale nie gorąco. Im zimniej, tym temperatura odczuwalnie większa, ale na pewno niższa niż siedzeń. Za to szybciej się grzeje. Z czasem wraz ze wzrostem temp. w środku oraz samej kierownicy grzanie jest mniej intensywne. Przynajmniej tak to odczuwam.
Jest moim zdaniem czujnik w kierownicy, który steruje intensywnością grzania. No i boki kierownicy grzeją bardziej, tu, gdzie z reguły trzyma się ręce (tak wg wskazówek 14:50).
Już się tak przyzwyczaiłem, że miałem teraz na 3 dni auto zastępcze to nie wiedziałem jak trzymać z raną tę zimną kierownicę
Jest moim zdaniem czujnik w kierownicy, który steruje intensywnością grzania. No i boki kierownicy grzeją bardziej, tu, gdzie z reguły trzyma się ręce (tak wg wskazówek 14:50).
Już się tak przyzwyczaiłem, że miałem teraz na 3 dni auto zastępcze to nie wiedziałem jak trzymać z raną tę zimną kierownicę
-
- Posty: 373
- Rejestracja: 19 lut 2015, 12:54
- Imię: Marcin
- Auto: Astra J HB
- Silnik: 1,4 Turbo
- Województwo: śląskie
- Wdzięczny: 1 raz
- Pomocny: 5 razy
Też właśnie mi się to podoba - tak jak pisałem - ciepło jest przyjemne ale nie gorące - chodź się tego spodziewałem. Miejsce grzania jest dobrane idealnie - też się z tym zgadzam. Przyznam Ci się, że efekt po założeniu jest taki - że nawet teraz, gdy jest ciepło na dworze fajnie się z tym jeździ, a zimą to będzie już coś pięknego zważywszy, że nie noszę rękawiczek.
Dla mnie inwestycja warta 300zł - kierownica 200 + taśma 100.
To co mogę powiedzieć jeszcze - kierownicę otrzymałem praktycznie nową - chodź na allegro stan używany. Ciężko mi się przyzwyczaić do faktury (po 5 latach jazdy skóra się wygładziła) a ta jest bardziej chropowata. By umilić jej dotyk - zastosowałem preparat do .... kanapy skórzanej. I muszę powiedzieć, że jest super. Jadę dzisiaj kierownicę dokręcić a w sobotę wielkie sprzątanie bryki. Jadę po pannę ... i znowu będzie mi gadać, że mam fioła na puncie samochodu :):)
Dziękuje wszystkim za pomoc - teraz trzeba pomyśleć o nowym projekcie (mam nadzieję, że moja luba tego nie przeczyta:)
Może jakaś skóra na siedzeniach - znalazłem dobrego tapicera który za 1800zł zaproponował obszycie tapicerki skórą .... siedzeń i boczków :)
-
- Posty: 1258
- Rejestracja: 18 sty 2013, 20:02
- Imię: Arek
- Auto: Astra J Sedan
- Silnik: A14NET
- Województwo: wielkopolskie
- Pomocny: 10 razy
- Kontakt:
No to czekam na następne mody
Astra J Sedan Executive A14NET, AFL, NAVI 950 IntelliLink, Oryginalna kamera cofania, Dual Exhaust
[External Link Removed for Guests]
[External Link Removed for Guests]
-
- Posty: 412
- Rejestracja: 08 maja 2014, 15:19
- Imię: Maksik
- Auto: AJ ST Cosmo+ DeepSky
- Silnik: A14NET_6T40
- Województwo: pomorskie
- Lokalizacja: W-wo (GWE)
- Pomocny: 3 razy
Akurat podgrzewanej kierownicy w Mondku nie miałem tylko fotele, zresztą i tak z tego nie korzystałem. Ale grzałka w Astrze - fajna sprawa, chociaż jak już się ciepło w aucie robi to wyłączam bo nie lubię aż tak wygrzanej.
Może niedługo A V ST (o ile znajdzie się chętny na moją czwórkę)
- Misza
- Posty: 1491
- Rejestracja: 01 sty 2015, 19:32
- Imię: Michał
- Auto: ASTRA J COSMO AT; Forester SF 2.0
- Silnik: A16LET
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Lokalizacja: Ełk
- Wdzięczny: 4 razy
- Pomocny: 11 razy
- Kontakt:
Tak trochę nie na temat ale widzę, że Koledzy mają ogarnięty temat kierownicy - czy macie pomysł skąd wytrzasnąć moduł od tempomatu, ten na kierownicy, po lewej stronie? Całej kiery nie chcę wymieniać. Na Allegro nie udało mi się znaleźć. Może komuś wala się po domu? Chodzi o wersję przed liftem.
- Wydaje mi się, że nawet swoją Astrą bym przejechał tą drogę, bez większych problemów
- Zakopałbyś się. widać już zboczone myślenie użytkownika Subaru
- Zakopałbyś się. widać już zboczone myślenie użytkownika Subaru