Osłona termiczna końcowego tłumika

Palmeiras

Astro-maniak
Posty: 161
Rejestracja: 25 sty 2011, 8:44
Imię: Łukasz
Silnik: Z16XEP

Osłona termiczna końcowego tłumika

#1

Nieprzeczytany post autor: Palmeiras »

Witam kolegów, coś zaczęło trzaskać pod autem, okazało się osłona termiczna. Z tego co widzę ochrania ona kufer na zapasówkę oraz od góry bagażnik. Żadnych kabli tam nie widzę. Wyciągnąłem ją i olałem temat. Pytanie czy być musi? Swoją drogą, potężne dziury zostały w miejscach przykręcenia.

Awatar użytkownika
przemty

ex-Staff
Posty: 6093
Rejestracja: 24 lut 2011, 10:45
Imię: Przemek
Auto: była AF, jest AH
Silnik: był 17D, jest Z18XE
Województwo: podkarpackie
Lokalizacja: Sanok
Wdzięczny: 1 raz
Pomocny: 2 razy

#2

Nieprzeczytany post autor: przemty »

Jeżeli ktoś ją tam założył to nie po to by jej tam nie było!!!
Astra H była konstruowana pod względem ekonomicznym więc zastosowanie każdego elementu było kilkanaście razy analizowane...
[External Link Removed for Guests]

Palmeiras

Astro-maniak
Posty: 161
Rejestracja: 25 sty 2011, 8:44
Imię: Łukasz
Silnik: Z16XEP

#3

Nieprzeczytany post autor: Palmeiras »

"Astra H była konstruowana pod względem ekonomicznym więc zastosowanie każdego elementu było kilkanaście razy analizowane..."

Chyba masz auto od tygodnia? Powiedz to wszystkim tym, którym padła przekładnia, zatkały się kanały EGR, zgniła chłodnica klimatyzacji, przepalał się termik od nawiewu i zadowolonym z przepustnicy. Kilkanaście razy przeanalizować to oni mogli kokpit z miejscami na cokolwiek - dobrze, że schowek zastosowali :)

Awatar użytkownika
przemty

ex-Staff
Posty: 6093
Rejestracja: 24 lut 2011, 10:45
Imię: Przemek
Auto: była AF, jest AH
Silnik: był 17D, jest Z18XE
Województwo: podkarpackie
Lokalizacja: Sanok
Wdzięczny: 1 raz
Pomocny: 2 razy

#4

Nieprzeczytany post autor: przemty »

Czyli nie zrozumiałeś o czym napisałem.

Chodziło mi o to, że przy AH takie były oszczędności, że skoro jakaś część jest w aucie zamontowana to jest ona bezwzględnie konieczna. Inaczej z racji cięcia kosztów nie znalazła by się w pojeździe.
Nie chodziło mi o dopracowanie modelu a jedynie o oszczędności w usuwaniu tego co niepotrzebne lub stosowaniu tańszych zamienników.
[External Link Removed for Guests]

Palmeiras

Astro-maniak
Posty: 161
Rejestracja: 25 sty 2011, 8:44
Imię: Łukasz
Silnik: Z16XEP

#5

Nieprzeczytany post autor: Palmeiras »

OK :) Nie mam butli z gazem w tym miejscu więc bardzo się nie przejmuję. Kiedyś tam gdzieś podjadę z tym.

analyzer65

Klubowicz AKP
Posty: 5865
Rejestracja: 02 wrz 2009, 10:34
Imię: Adam
Auto: Opel Astra III
Silnik: Z14XEP
Rocznik: 2006
Województwo: mazowieckie
Lokalizacja: Warszawa
Wdzięczny: 63 razy
Pomocny: 147 razy

#6

Nieprzeczytany post autor: analyzer65 »

Skoro osłona termiczna zaczęła Ci brzęczeć to czemu ją wywalałeś zamiast przynitować?
Wystarczyłoby ~2cm obok oryginalnych mocowań wywiercić otwór, dać po nicie zrywalnym + podkładka i tyle.

Butli nie masz więc o tyle lepiej ale tak czy siak blachy będą się teraz dużo bardziej nagrzewały.

ODPOWIEDZ