Osłona termiczna końcowego tłumika
-
- Posty: 161
- Rejestracja: 25 sty 2011, 8:44
- Imię: Łukasz
- Silnik: Z16XEP
Osłona termiczna końcowego tłumika
Witam kolegów, coś zaczęło trzaskać pod autem, okazało się osłona termiczna. Z tego co widzę ochrania ona kufer na zapasówkę oraz od góry bagażnik. Żadnych kabli tam nie widzę. Wyciągnąłem ją i olałem temat. Pytanie czy być musi? Swoją drogą, potężne dziury zostały w miejscach przykręcenia.
- przemty
- Posty: 6093
- Rejestracja: 24 lut 2011, 10:45
- Imię: Przemek
- Auto: była AF, jest AH
- Silnik: był 17D, jest Z18XE
- Województwo: podkarpackie
- Lokalizacja: Sanok
- Wdzięczny: 1 raz
- Pomocny: 2 razy
Jeżeli ktoś ją tam założył to nie po to by jej tam nie było!!!
Astra H była konstruowana pod względem ekonomicznym więc zastosowanie każdego elementu było kilkanaście razy analizowane...
Astra H była konstruowana pod względem ekonomicznym więc zastosowanie każdego elementu było kilkanaście razy analizowane...
[External Link Removed for Guests]
-
- Posty: 161
- Rejestracja: 25 sty 2011, 8:44
- Imię: Łukasz
- Silnik: Z16XEP
"Astra H była konstruowana pod względem ekonomicznym więc zastosowanie każdego elementu było kilkanaście razy analizowane..."
Chyba masz auto od tygodnia? Powiedz to wszystkim tym, którym padła przekładnia, zatkały się kanały EGR, zgniła chłodnica klimatyzacji, przepalał się termik od nawiewu i zadowolonym z przepustnicy. Kilkanaście razy przeanalizować to oni mogli kokpit z miejscami na cokolwiek - dobrze, że schowek zastosowali
Chyba masz auto od tygodnia? Powiedz to wszystkim tym, którym padła przekładnia, zatkały się kanały EGR, zgniła chłodnica klimatyzacji, przepalał się termik od nawiewu i zadowolonym z przepustnicy. Kilkanaście razy przeanalizować to oni mogli kokpit z miejscami na cokolwiek - dobrze, że schowek zastosowali
- przemty
- Posty: 6093
- Rejestracja: 24 lut 2011, 10:45
- Imię: Przemek
- Auto: była AF, jest AH
- Silnik: był 17D, jest Z18XE
- Województwo: podkarpackie
- Lokalizacja: Sanok
- Wdzięczny: 1 raz
- Pomocny: 2 razy
Czyli nie zrozumiałeś o czym napisałem.
Chodziło mi o to, że przy AH takie były oszczędności, że skoro jakaś część jest w aucie zamontowana to jest ona bezwzględnie konieczna. Inaczej z racji cięcia kosztów nie znalazła by się w pojeździe.
Nie chodziło mi o dopracowanie modelu a jedynie o oszczędności w usuwaniu tego co niepotrzebne lub stosowaniu tańszych zamienników.
Chodziło mi o to, że przy AH takie były oszczędności, że skoro jakaś część jest w aucie zamontowana to jest ona bezwzględnie konieczna. Inaczej z racji cięcia kosztów nie znalazła by się w pojeździe.
Nie chodziło mi o dopracowanie modelu a jedynie o oszczędności w usuwaniu tego co niepotrzebne lub stosowaniu tańszych zamienników.
[External Link Removed for Guests]
-
- Posty: 161
- Rejestracja: 25 sty 2011, 8:44
- Imię: Łukasz
- Silnik: Z16XEP
OK Nie mam butli z gazem w tym miejscu więc bardzo się nie przejmuję. Kiedyś tam gdzieś podjadę z tym.
-
- Posty: 5865
- Rejestracja: 02 wrz 2009, 10:34
- Imię: Adam
- Auto: Opel Astra III
- Silnik: Z14XEP
- Rocznik: 2006
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Warszawa
- Wdzięczny: 63 razy
- Pomocny: 147 razy
Skoro osłona termiczna zaczęła Ci brzęczeć to czemu ją wywalałeś zamiast przynitować?
Wystarczyłoby ~2cm obok oryginalnych mocowań wywiercić otwór, dać po nicie zrywalnym + podkładka i tyle.
Butli nie masz więc o tyle lepiej ale tak czy siak blachy będą się teraz dużo bardziej nagrzewały.
Wystarczyłoby ~2cm obok oryginalnych mocowań wywiercić otwór, dać po nicie zrywalnym + podkładka i tyle.
Butli nie masz więc o tyle lepiej ale tak czy siak blachy będą się teraz dużo bardziej nagrzewały.