szarpiące przerywające obroty w zakresie 2-2,5 tyś obr.
- leszekastrag
- Posty: 2
- Rejestracja: 26 kwie 2015, 14:02
- Imię: Leszek
- Auto: Astra G
- Województwo: małopolskie
szarpiące przerywające obroty w zakresie 2-2,5 tyś obr.
Opel Astra G 1.6 16v 101 KM ecotec, Witam mój problem to szarpiące falujące przerywające obroty wystepujące tylko na zagrzanym silniku w zakresie 2-2,5 tyś obrotów na zimnym problem nie wystepuje, na zagrzanym, poniżej 2 tys obrotów i powyzej 2.5 wszytko ok !, w samochodzie wyczyściłem już przepustnice, zawór EGR, czujnik przepływu powietrza, silniczek krokowy, tak samo wymieniony został już czujnik położenia wałka przepustnicy, czujnik map sensora, po podłączeniu do komputera nie wykazuje błędów, mechanik twierdzi, że może trzeba wymienić cewke zapłonową,
-
- Posty: 515
- Rejestracja: 30 mar 2014, 4:02
- Auto: Astra F
- Silnik: x16szr
- Województwo: pomorskie
Żadne awarie cewki nie zmieniają się wraz z obrotami. Temperatura może mieć wpływ na cewke ale nie obroty. Z kolei obroty mogą mieć wpływ na czujniki wałków. Sprawdź na komputerze. Bo to coś wygląda tak, jakby on zaczynał wariować wtedy gdy zaczynają pracować zmienne fazy rozrządu.
Ludzie dzielą się na dwie grupy. Na tych co mają Z19DT i tych co maja 1.9CDTI EcoTec.
- grzechu86tonie
- Posty: 1284
- Rejestracja: 09 cze 2009, 19:17
- Imię: Grzegorz
- Auto: byla Astra F jest Astra G
- Silnik: 1,4 8v / 1,6 8v
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Okolice Ostroleki
- Kontakt:
Przeciez napisal ze nie pokazuje.leszekastrag pisze:po podłączeniu do komputera nie wykazuje błędów
kupie podłokietnik przód astra g
- leszekastrag
- Posty: 2
- Rejestracja: 26 kwie 2015, 14:02
- Imię: Leszek
- Auto: Astra G
- Województwo: małopolskie
Już trzy razy był podpinany komputer i nie pokazało żadnego błędu za pierwszym razem czujnik map podmieniłem z innego samochodu ale to nie to pozostałe trzy podpięcia nie pokazały nic...........Jutro zobaczę do czujnika wałków ! Dzięki za podpowiedzi jeśli coś jeszcze będe wdzięczny.Jeszcze jedna rzecz strzelanie w wydech wcześniej tego nie było. POZDRAWIAM
-
- Posty: 515
- Rejestracja: 30 mar 2014, 4:02
- Auto: Astra F
- Silnik: x16szr
- Województwo: pomorskie
Ja nie mówię o czytaniu błędów. Wejdź w 'life diagnostic" wtedy komputer pokaże wykresy aktualnych parametrów. Potem przejedź się tak ze 5-10km z ciągle odpalonym kompem. I zobaczysz na wykresie który czynnik powoduje ten efekt.
Przykładowo - wyjdzie ci, że szarpie gdy cisnienie czegoś-tam spada poniżej iluśtam. albo gdy kąt wyprzedzenia zapłonu maleje poniżej 16st.
Tylko, że mechaniorowi też musi się chcieć. Ja musiałem w serwisie subaru płacić za usługę i jeszcze do łapy bo nikt nie chciał czasu poświęcić.
Przykładowo - wyjdzie ci, że szarpie gdy cisnienie czegoś-tam spada poniżej iluśtam. albo gdy kąt wyprzedzenia zapłonu maleje poniżej 16st.
Tylko, że mechaniorowi też musi się chcieć. Ja musiałem w serwisie subaru płacić za usługę i jeszcze do łapy bo nikt nie chciał czasu poświęcić.
Ludzie dzielą się na dwie grupy. Na tych co mają Z19DT i tych co maja 1.9CDTI EcoTec.
- scoTT
- Posty: 403
- Rejestracja: 01 mar 2011, 11:40
- Imię: Tadzik
- Auto: Astra F hb 3D, F kombi, GSI c20ne
- Silnik: x16xel, x16szr+gaz
- Województwo: podlaskie
- Lokalizacja: Białystok i 20 km akalic
- Kontakt:
Tu poruszaliśmy temat strzelania w wydech [External Link Removed for Guests]
"Opinia jest jak dupa, Watson"-powiedział Holmes. "Każdy ma własną..."
+ dodatkowo mój drugi grat Jedencztery w trakcie rozbierania, szpachlowania, malowania, składania viewtopic.php?f=100&t=830608
+ dodatkowo mój drugi grat Jedencztery w trakcie rozbierania, szpachlowania, malowania, składania viewtopic.php?f=100&t=830608
-
- Posty: 213
- Rejestracja: 18 lut 2014, 19:21
- Auto: Astra H
- Silnik: Z14XEP
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Warszawa
Miałem kiedyś przypadek strzelania w wydech w X16XEL w vectrze b. Okazało się, że rozrząd skoczył o dwa zęby. Wszyscy się dziwili, że silnik to przeżył bez poważnej awarii.