Jaka instalacja będzie najbardziej opłacalna do Astry
-
- Posty: 515
- Rejestracja: 30 mar 2014, 4:02
- Auto: Astra F
- Silnik: x16szr
- Województwo: pomorskie
Re: Jaka instalacja będzie najbardziej opłacalna do Astry
Owszem zostałeś. Twój silnik się nazywa Z18XER. I to jest jego systematyczna nazwa i ta nazwą należy się posługiwać. A niestety jak wiadomo - nie ma hydropopychaczy, nie ma gazu!
Ludzie dzielą się na dwie grupy. Na tych co mają Z19DT i tych co maja 1.9CDTI EcoTec.
-
- Posty: 840
- Rejestracja: 21 lut 2011, 15:37
- Imię: Marek
- Auto: Megane IV
- Silnik: 1.2T 130KM xD
- Województwo: lubelskie
- Lokalizacja: Lbn
- Kontakt:
koszt sprawdzenia luzow zaworowych okolo 150pln, jak jakas szklanka do wymiany to koszt kolo 50-80zl szklanka? plus robota, a w skrajnym wypadku moze byc ich niby 16 do wymiany, ale czesciej tylko wydechowe
autostory: Fiat CC (2006 - 2010) -> Aster F (2010 - 2014) -> [External Link Removed for Guests] -> Megane IV
zapraszam
zapraszam
-
- Posty: 17
- Rejestracja: 16 paź 2014, 15:42
- Imię: Maciek
- Auto: Astra III
- Silnik: 1.4 PB
- Województwo: mazowieckie
[External Link Removed for Guests]
[External Link Removed for Guests]
W tym temacie macie auto takie samo z lpg.
[External Link Removed for Guests]
[External Link Removed for Guests]
Wystarczy poszukać. Wszystko da się teraz zagazować.
Nawet diesla.
[External Link Removed for Guests]
W tym temacie macie auto takie samo z lpg.
[External Link Removed for Guests]
[External Link Removed for Guests]
Wystarczy poszukać. Wszystko da się teraz zagazować.
Nawet diesla.
-
- Posty: 21
- Rejestracja: 22 kwie 2012, 12:46
- Imię: Tomek
- Auto: Astra H Kombi
- Silnik: Z18XE
- Województwo: lubelskie
Zgodnie z tym co napisano powyżej, gaz do Z18XER można założyć z tym że nie będzie to instalacja "bezobsługowa" jak w wypadku Z18XE. Obowiązkowo zaleca się kontrolę luzu zaworowego, do tego zakładać instalację u dobrego gazownika i nie oszczędzać, bo to szybko się mści. Zamiast cieszyć się bezproblemową jazdą, tracisz czas i kasę na jakieś poprawki u gazownika.
Tutaj jest jeszcze temat o LPG + Z18XE z naszego forum.
[External Link Removed for Guests]
Tutaj jest jeszcze temat o LPG + Z18XE z naszego forum.
[External Link Removed for Guests]
-
- Posty: 24
- Rejestracja: 26 kwie 2015, 17:52
- Auto: Astra G
- Silnik: 1.6
- Województwo: lubelskie
<<Ale powróćmy do pytania, jaka instalacja będzie najlepsza.
Brc ma na kilku forach bardzo złą opinie, z tego co piszą jest dla debili.
I jest tam najlepiej proponowany stag. Czemu ludzie tak nie znoszą brc.
Jest w tym trochę prawdy, czy po prostu instalacja jest tak dobra.>>
Nie znoszą BRC bo prawdopodobnie nie potrafią go poprawnie zamontować:) zwróć uwagę, że w dużej większości osoby namawiające na STAGA same go montuję, ale też nie piszą o problemach jakie mogą z nim występować.
Instalacja BRC jest od jednego producenta, wszystko jest kompletne, nie trzeba nic dobierać - trzeba ją tylko poprawnie zamontować i wyregulować, a wtedy nie stwarza problemów (tak jak każda poprawnie zamontowana instalacja). Ma gwarancję i assistance, jest montowana w wielu fabrycznie nowych autach bez utraty gwarancji producenta.
Brc ma na kilku forach bardzo złą opinie, z tego co piszą jest dla debili.
I jest tam najlepiej proponowany stag. Czemu ludzie tak nie znoszą brc.
Jest w tym trochę prawdy, czy po prostu instalacja jest tak dobra.>>
Nie znoszą BRC bo prawdopodobnie nie potrafią go poprawnie zamontować:) zwróć uwagę, że w dużej większości osoby namawiające na STAGA same go montuję, ale też nie piszą o problemach jakie mogą z nim występować.
Instalacja BRC jest od jednego producenta, wszystko jest kompletne, nie trzeba nic dobierać - trzeba ją tylko poprawnie zamontować i wyregulować, a wtedy nie stwarza problemów (tak jak każda poprawnie zamontowana instalacja). Ma gwarancję i assistance, jest montowana w wielu fabrycznie nowych autach bez utraty gwarancji producenta.
-
- Posty: 27
- Rejestracja: 13 kwie 2015, 20:48
- Imię: Marcin
- Auto: Astra 2006
- Silnik: 1.8
- Województwo: mazowieckie
Ty wstaw zdjęcia do swojego tematu. Chciałbym zobaczyć jak u ciebie wygląda instalacja gazowa.Melisek pisze:. . .
Wystarczy poszukać. Wszystko da się teraz zagazować.
Nawet diesla.
Jestem ciekaw jak to wygląda pod maską.
- Domingez
- Posty: 12
- Rejestracja: 23 kwie 2015, 11:55
- Auto: Astra H
- Silnik: X17DTL
- Województwo: pomorskie
Miałem BRC sequent 24 chyba i polecam bardzo dobra instalacja
-
- Posty: 27
- Rejestracja: 13 kwie 2015, 20:48
- Imię: Marcin
- Auto: Astra 2006
- Silnik: 1.8
- Województwo: mazowieckie
Tego br(c)ka miałeś w tej astr(z)e ? To silniczek 1,7 czy się grubo mylę.
[Podpis to nie miejsce na poezję, w dodatku w obcym języku]
-
- Posty: 24
- Rejestracja: 19 lip 2014, 15:19
- Imię: Cezary
- Auto: Astra H 1.8 Cosmo Kombi
- Województwo: warmińsko-mazurskie
Panowie, zastanawiam się nad zagazowaniem. Silnik 1.8 / 125KM / 2004r. Instalacja Stag 4 (chyba plus), co do poszczególnych podzespołów nie jestem w stanie powiedzieć tego. Pytanie brzmi czy przy 201k przebiegu nie zaszkodzi to silnikowi ???
- Darroo
- Posty: 672
- Rejestracja: 26 kwie 2013, 12:52
- Imię: Darek
- Auto: Renault Megane IV Grand Coupe
- Silnik: 1.3 TCE
- Rocznik: 2018
- Województwo: zachodniopomorskie
- Lokalizacja: Szczecin
Jeżeli silnik jest zdrowy to dobrze dobrana instalacja LPG i co bardzo ważne prawidłowo zainstalowana nie zaszkodzi mu.
Sterownik Stag 4 jest już trochę przestarzały i ja wybrałbym na dzień dzisiejszy Qbox, do tego wtryskiwacze Barracuda i reduktor KME Tur i będziesz zadowolony. Tylko ktoś kumaty musi Ci to jeszcze zainstalować i wystroić.
Jest jedna ważna zasada, że na LPG oszczędza się po zamontowaniu a nie podczas montażu.
Sterownik Stag 4 jest już trochę przestarzały i ja wybrałbym na dzień dzisiejszy Qbox, do tego wtryskiwacze Barracuda i reduktor KME Tur i będziesz zadowolony. Tylko ktoś kumaty musi Ci to jeszcze zainstalować i wystroić.
Jest jedna ważna zasada, że na LPG oszczędza się po zamontowaniu a nie podczas montażu.