Konsola w Astrze H - oklejenie lub zmiana na po FL
-
- Posty: 20
- Rejestracja: 09 kwie 2015, 20:32
- Auto: Astra G 2.0 DTI
- Województwo: dolnośląskie
Konsola w Astrze H - oklejenie lub zmiana na po FL
Czy próbował ktoś z was okleić konsolę w astrze H wraz z radiem i panelem od klimy ?
Niestety astra nie ma żadnej wersji kolorystycznie, która by mi się podobała... Cosmo ujdzie, a reszta to tragedia. Zastanawiam się więc, czy kupić cokolwiek i obkleić, czy obklejenie nie ma szans wyjść i muszę szukać Cosmo i zadowolić się tym co zrobił Opel. Widziałem raz na allegro Astrę z oklejonym panelem i na zdjęciu wyglądała dobrze, ale nie wiem jak na żywo, jakoś nie wyobrażam sobie jak miałbym wyciąć równe kółeczka wokół przycisków radia.
Drugie pytanie, czy poliftowa wersja będzie pasować do samochodu przed liftem ? Oczywiście musiałbym zmienić tez radio. Nie powiem żeby ten świecący czarny panel był super, ale lepszy niż przedliftowy szaro-brąz. Tu tez mam wątpliwości czy w wersji poliftowej zmieniło się coś jeszcze oprócz panela ? Jak już miałbym robić samochód na wersje FL to chciałbym żeby wyglądała w całości na oryginalną, a nie żeby od razu było widać, że jest kombinowana (wiem, że pewnie nikt nie zauważy bo mało kto się zna, ale ja będę się źle czul jak będę miał ta świadomość, że zrobiłem coś co nieudolnie udaje wyższą wersję)
Niestety astra nie ma żadnej wersji kolorystycznie, która by mi się podobała... Cosmo ujdzie, a reszta to tragedia. Zastanawiam się więc, czy kupić cokolwiek i obkleić, czy obklejenie nie ma szans wyjść i muszę szukać Cosmo i zadowolić się tym co zrobił Opel. Widziałem raz na allegro Astrę z oklejonym panelem i na zdjęciu wyglądała dobrze, ale nie wiem jak na żywo, jakoś nie wyobrażam sobie jak miałbym wyciąć równe kółeczka wokół przycisków radia.
Drugie pytanie, czy poliftowa wersja będzie pasować do samochodu przed liftem ? Oczywiście musiałbym zmienić tez radio. Nie powiem żeby ten świecący czarny panel był super, ale lepszy niż przedliftowy szaro-brąz. Tu tez mam wątpliwości czy w wersji poliftowej zmieniło się coś jeszcze oprócz panela ? Jak już miałbym robić samochód na wersje FL to chciałbym żeby wyglądała w całości na oryginalną, a nie żeby od razu było widać, że jest kombinowana (wiem, że pewnie nikt nie zauważy bo mało kto się zna, ale ja będę się źle czul jak będę miał ta świadomość, że zrobiłem coś co nieudolnie udaje wyższą wersję)
- astraTTastra
- Posty: 310
- Rejestracja: 04 mar 2015, 20:28
- Imię: KAMIL
- Auto: CASCADA
- Silnik: 1.6 TURBO
- Województwo: małopolskie
- Lokalizacja: Kraków
- Wdzięczny: 1 raz
moim zdaniem odpuść sobie oklejanie bo na pewno nie wyjdzie idealnie, bez żadnych bąbli, wystająca folia, w poprzednim aucie oklejałem i jakoś z daleko uszło ale jak się przyjże z bliska to lipa i w końcu zdrapałem.
a można jakieś foty jak wygląda przed liftem a po licie konsola ?
a można jakieś foty jak wygląda przed liftem a po licie konsola ?
-
- Posty: 20
- Rejestracja: 09 kwie 2015, 20:32
- Auto: Astra G 2.0 DTI
- Województwo: dolnośląskie
Bąbli to się raczej nie boję, bo widziałem sporo oklejonych prostych elementów i było ok, gorzej z tymi wycięciami pod przyciski, szczególnie od radia bo ich chyba nie da się wyciągnąć żeby mieć same otwory do oklejania.
Cosmo przed liftem wygląda tak:
Cosmo po lifcie było w wersji jak powyżej i takiej:
Jeszcze jest srebrna konsola w wersji sport, ale jej nie biorę pod uwagę:
Cosmo przed liftem wygląda tak:
Cosmo po lifcie było w wersji jak powyżej i takiej:
Jeszcze jest srebrna konsola w wersji sport, ale jej nie biorę pod uwagę:
- marwisn
- Posty: 4598
- Rejestracja: 18 cze 2012, 19:46
- Imię: Marcin
- Auto: Seat Leon
- Silnik: 1.4 TSI
- Województwo: wielkopolskie
- Lokalizacja: Poznań
- Wdzięczny: 1 raz
- Pomocny: 26 razy
- Kontakt:
Ja ma konsolę MATT-CHROME, a listwy i kierę oklejone w srebry carbon. Razem ze skórzanym czarnym wnętrzem wygląda całkiem przyzwoicie .
Piano Black strzasznie szybko łapie kurz i odciski. Ciągła polerka .
Piano Black strzasznie szybko łapie kurz i odciski. Ciągła polerka .
DO - AF - ZA - AH - AK - SL
[External Link Removed for Guests]
[External Link Removed for Guests]
-
- Posty: 20
- Rejestracja: 09 kwie 2015, 20:32
- Auto: Astra G 2.0 DTI
- Województwo: dolnośląskie
Kolor skomplikowany nie jest, ale problem ten sam co przy oklejaniu czyli jak równo pokryć radio omijając przyciski. Poza tym piano black miał być wyjściem awaryjnym jakby nie dało się okleić, a oklejać chciałem czarnym carbonem lub czarnym szczotkowanym matem.
marwisn jeśli chodzi o to piano black to chyba rzeczywiście zrezygnuje jak mówisz, ze to ciężko otrzymać w czystości bo raczej nie należę do tych co codziennie sprzątają. W sumie u Ciebie ten srebrny nawet jakoś wygląda ( coraz bardziej się do niego przekonuję, ale jak zaczynałem szukać astry to od razu go odrzucałem). Problem tylko w tym, że tego srebrnego w wersji Cosmo nie było, a ja muszę mieć pół skóry.
No cóż, chyba pozostaje mi ten szarobrąz z Cosmo, no chyba, że jeszcze znajdzie się ktoś kto to oklejał i mu wyszło, albo jakaś firma która robi takie rzeczy. Szkoda, że tej oklejonej astry na allegro już nie ma :/
marwisn jeśli chodzi o to piano black to chyba rzeczywiście zrezygnuje jak mówisz, ze to ciężko otrzymać w czystości bo raczej nie należę do tych co codziennie sprzątają. W sumie u Ciebie ten srebrny nawet jakoś wygląda ( coraz bardziej się do niego przekonuję, ale jak zaczynałem szukać astry to od razu go odrzucałem). Problem tylko w tym, że tego srebrnego w wersji Cosmo nie było, a ja muszę mieć pół skóry.
No cóż, chyba pozostaje mi ten szarobrąz z Cosmo, no chyba, że jeszcze znajdzie się ktoś kto to oklejał i mu wyszło, albo jakaś firma która robi takie rzeczy. Szkoda, że tej oklejonej astry na allegro już nie ma :/
- marwisn
- Posty: 4598
- Rejestracja: 18 cze 2012, 19:46
- Imię: Marcin
- Auto: Seat Leon
- Silnik: 1.4 TSI
- Województwo: wielkopolskie
- Lokalizacja: Poznań
- Wdzięczny: 1 raz
- Pomocny: 26 razy
- Kontakt:
Nie bardzo kumam czy ty masz już auto i chcesz oklejać czy dopiero szukasz (mam mieć pól skóry i odpowiedni kolor kokpitu).
Ja miałem najtańszą tapicerkę (Elba czy jakoś tak). Skórę wrzucałem we własnym zakresie (przeszczep z anglika). Wyszła mnie coś koło 800 pln za kompletną tapicerkę (fotele, kanapa, boczki). Robota niezbyt skomplikowana.
Tak było na początku (foto pożyczone - wersja classic) :
A tak teraz (foto pożyczone, ale u mnie jest właściwe identycznie) :
Kolor listew miałem taki - wg opla to jest kolor węgiel . Straszny shit.
Po oklejeniu folia jest tak. Wg mnie dużo lepiej.
Co do zmiany koloru polecam hydrografikę. Idealnie nadaje się do takich zastosowań. Wzorów są setki. Poniżej elementy kokpitu z mojej zafirki zrobione tą metodą .
Ja miałem najtańszą tapicerkę (Elba czy jakoś tak). Skórę wrzucałem we własnym zakresie (przeszczep z anglika). Wyszła mnie coś koło 800 pln za kompletną tapicerkę (fotele, kanapa, boczki). Robota niezbyt skomplikowana.
Tak było na początku (foto pożyczone - wersja classic) :
A tak teraz (foto pożyczone, ale u mnie jest właściwe identycznie) :
Kolor listew miałem taki - wg opla to jest kolor węgiel . Straszny shit.
Po oklejeniu folia jest tak. Wg mnie dużo lepiej.
Co do zmiany koloru polecam hydrografikę. Idealnie nadaje się do takich zastosowań. Wzorów są setki. Poniżej elementy kokpitu z mojej zafirki zrobione tą metodą .
DO - AF - ZA - AH - AK - SL
[External Link Removed for Guests]
[External Link Removed for Guests]
- astraTTastra
- Posty: 310
- Rejestracja: 04 mar 2015, 20:28
- Imię: KAMIL
- Auto: CASCADA
- Silnik: 1.6 TURBO
- Województwo: małopolskie
- Lokalizacja: Kraków
- Wdzięczny: 1 raz
-
- Posty: 20
- Rejestracja: 09 kwie 2015, 20:32
- Auto: Astra G 2.0 DTI
- Województwo: dolnośląskie
marwisn dopiero chce kupić i chce wiedzieć co muszę mieć oryginalne, a co mogę sobie zmienić niezbyt dużym kosztem.
Widzę, że Ty możesz być ekspertem bo zmieniłeś praktycznie cała ta astrę
Jeśli chodzi o fotele to nie chce skór tylko pół skóry, ale to chyba nie ma znaczenia bo boki chyba są i tak od Cosmo, tak ?
Boje się tylko, że po wymianie te boki mi będą trzeszczeć. Nie wiem tez czy Cosmo się rożni tylko tymi skórami i kolorem panela czy ma jeszcze coś więcej w wyposażeniu w porównaniu to najprostszej wersji.
Generalnie czytałem opinie, że jak astra to tylko GTC bo jest lepiej wykończona itd. (wydaje mi się, że były to opinie osób które jeździły GTC właśnie COSMO, a 5D w niższym wyposażeniu bo zazwyczaj one z takim wyposażeniem występują).
Przechodząc do oklejania. Widzę, że wszystko fajnie Ci wyszło, ale jedno pytanie czy te listwy po odczepieniu i ponownym przyczepieniu nie skrzeczą, a druga duża przeszkoda to to o czym mowie od początku czyli da się okleić wszystko co można ściągnąć i zostają nam otwory, ale co z radiem ? W nim nie ściągnę (CHYBA!) panela tak żeby go oklejać bez przycisków, które wypełniają dziurę.
Widzę, że Ty możesz być ekspertem bo zmieniłeś praktycznie cała ta astrę
Jeśli chodzi o fotele to nie chce skór tylko pół skóry, ale to chyba nie ma znaczenia bo boki chyba są i tak od Cosmo, tak ?
Boje się tylko, że po wymianie te boki mi będą trzeszczeć. Nie wiem tez czy Cosmo się rożni tylko tymi skórami i kolorem panela czy ma jeszcze coś więcej w wyposażeniu w porównaniu to najprostszej wersji.
Generalnie czytałem opinie, że jak astra to tylko GTC bo jest lepiej wykończona itd. (wydaje mi się, że były to opinie osób które jeździły GTC właśnie COSMO, a 5D w niższym wyposażeniu bo zazwyczaj one z takim wyposażeniem występują).
Przechodząc do oklejania. Widzę, że wszystko fajnie Ci wyszło, ale jedno pytanie czy te listwy po odczepieniu i ponownym przyczepieniu nie skrzeczą, a druga duża przeszkoda to to o czym mowie od początku czyli da się okleić wszystko co można ściągnąć i zostają nam otwory, ale co z radiem ? W nim nie ściągnę (CHYBA!) panela tak żeby go oklejać bez przycisków, które wypełniają dziurę.
- jackmilawa
- Posty: 164
- Rejestracja: 22 paź 2011, 18:19
- Imię: Jacek
- Auto: Astra H Caravan
- Silnik: Z16XER+LPG
- Województwo: pomorskie
- Lokalizacja: Malbork
- Kontakt:
Kup samochód taki aby nie sprawiał problemów w użytkowaniu a za zaoszczędzone pieniądze na ewentualne naprawy będziesz mógł zrobić w samochodzie cuda. Moim zdaniem nie znajdziesz wymarzonego samochodu tak czy inaczej. Co do oklejania to wystarczy troche cierpliwości i zdolności i można sobie poradzić samemu choć hydrografika jest najbardziej skuteczna i dokładna na takich elementach. Co do skrzypienia przy odczepieniu i ponownym złożeniu nie skrzypią bo sam już to robiłem i oklejałem.
,,Niech MOC będzie z Tobą,,