silnik faluje, film
-
- Posty: 29
- Rejestracja: 04 sty 2015, 16:08
- Imię: maciek
- Auto: Astra J Tourer
- Silnik: 1.7
- Województwo: wielkopolskie
silnik faluje, film
witam.
od praktycznie kupna mam pewnien problem, falujace obroty, kiedy auto stoi jest to najmocniej odczuwalne, silnik przy tym tez pracuje raz glosniej raz ciszej. w zalaczniku film jak to wyglada
dzieki za podpowiedzi
[External Link Removed for Guests]
od praktycznie kupna mam pewnien problem, falujace obroty, kiedy auto stoi jest to najmocniej odczuwalne, silnik przy tym tez pracuje raz glosniej raz ciszej. w zalaczniku film jak to wyglada
dzieki za podpowiedzi
[External Link Removed for Guests]
-
- Posty: 35
- Rejestracja: 26 wrz 2014, 14:47
- Auto: Astra Sport Tourer
- Silnik: A17DTR
- Województwo: wielkopolskie
Kolego u mnie przy zimnym silniku, a widzę że taki jest na filmie zdarzy się, że kilka razy tak się stanie. Sprawdź czy tak robi na rozgrzanym. Jeśli tak, zawór SCV do wymiany. O nim już było więc poczytaj.
- dd8911
- Posty: 2
- Rejestracja: 04 paź 2014, 11:42
- Auto: ASTRA J
- Silnik: A17DTR
- Województwo: mazowieckie
Kolego miałem dokładnie takie same dolegliwości.. nie chcę straszyć, ale moja astra czeka na nowe serducho.
Jak kolega wyżej SCV, albo DPF - u mnie zapchany DPF.
Tylko dobra rada - znajdź dobry serwis, żeby mechanik znał te nowe silniki.
Jak kolega wyżej SCV, albo DPF - u mnie zapchany DPF.
Tylko dobra rada - znajdź dobry serwis, żeby mechanik znał te nowe silniki.
-
- Posty: 146
- Rejestracja: 11 sty 2015, 19:53
- Imię: Sławomir
- Auto: Astra J Cosmo
- Silnik: A17DTJ
- Województwo: śląskie
- Lokalizacja: Częstochowa
- Pomocny: 1 raz
Przesadziłeś, falujące obroty to dość częsta przypadłość, ale jeszcze u nikogo nie kończyło to się wymianą silnika, nie wiem dlaczego twój samochód to spotkało ale powód musiałbyć duuuużżżo bardziej poważny.
- KKaroLL
- Posty: 3
- Rejestracja: 07 cze 2015, 16:45
- Imię: Karol
- Auto: Astra J
- Silnik: 1.7 DTJ
- Województwo: zachodniopomorskie
- ace
- Posty: 63
- Rejestracja: 14 sty 2015, 9:18
- Imię: Łukasz
- Auto: Astra J, 2011
- Silnik: A17DTR
- Województwo: dolnośląskie
- Lokalizacja: Wrocław
Niespodzianka, od czwartku czy piątku mam ten sam kłopot (falowanie na zimnym silniku, komunikat na wyświetlaczu). Byłem dzisiaj w ASO - pierwsza reakcja: normalna rzecz przy tym silniku, można jeździć dalej. Poprosiłem jednak o diagnozę, bo słyszałem o SCV. 3 godziny siedziałem grzecznie, po czym dowiedziałem się, że 1) w moim przypadku nie miało to nic wspólnego z SCV 2) problemem były napięcia w okolicy świec (nie pamiętam, gdzie dokładnie) 3) możliwe, że walnięty mam sterownik świec. Po tym, jak przypomniałem gościowi, że wymieniałem u nich sterownik 2-3 miesiące temu, przeprosił mnie i zniknął. Wrócił, dał znać, że wyregulowali dawkę paliwa i silnik chodzi równo. Nie wzięli kasy, a jak znowu dostanę komunikat o błędzie, mam się zgłosić bez wyłączania silnika w międzyczasie. Taka sytuacja. Obroty dalej minimalnie falują - wcześniej na biegu jałowym zawsze były idealnie równe.
- thomasclaim
- Posty: 83
- Rejestracja: 06 kwie 2014, 12:59
- Imię: Tomasz
- Auto: Astra J
- Silnik: A17DTR
- Województwo: Zagranica - UE
ace dokladnie rok temu wymienilem w ASO SVC teraz przyjechalem do Pl.
Na trasie wszystko ok spalnie itd.
Podczas tych upalow samochod zaczal sie zachowywac bardzo dziwnie. Spalanie na biegu jalowym 2.2-2,5 masakra jakas spalanie na trasie 11 litrow spalanie w miescei 13 obroty falowalay wylaczylem klime rowniez pojechalem nabic klime to silnik pracowal jak kombajn w polu. zadzwonilem do ASo w Dabrowie G. kazali przyjechac nagralem ze dwa filmiki sprawdzili SVC poraz kolejny trafiony wymienili na nowhy zaprogramowali na gwarancji teraz auto spisuje sie idealnie spalanie 5,7 do 6.2
Jakies bardziej zrywne jest wczesniej takie zamulone masakra przepraszali ze to nie mozliwe itd.
Na trasie wszystko ok spalnie itd.
Podczas tych upalow samochod zaczal sie zachowywac bardzo dziwnie. Spalanie na biegu jalowym 2.2-2,5 masakra jakas spalanie na trasie 11 litrow spalanie w miescei 13 obroty falowalay wylaczylem klime rowniez pojechalem nabic klime to silnik pracowal jak kombajn w polu. zadzwonilem do ASo w Dabrowie G. kazali przyjechac nagralem ze dwa filmiki sprawdzili SVC poraz kolejny trafiony wymienili na nowhy zaprogramowali na gwarancji teraz auto spisuje sie idealnie spalanie 5,7 do 6.2
Jakies bardziej zrywne jest wczesniej takie zamulone masakra przepraszali ze to nie mozliwe itd.
-
- Posty: 92
- Rejestracja: 14 sty 2011, 20:49
- Imię: Tomasz
- Auto: Astra J Sports tourer
- Silnik: 1.7 DTJ
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Warszawa
Ja miałem dzisiaj dziwną sytuację. W sobotę wróciłem z trasy, wskazówka poziomu paliwa zbliżała się do rezerwy.
Samochód stał 2 dni i dzisiaj popołudniu odpaliłem i wracam do domu. Cały czas mam komputer ustawiony na spalanie chwilowe z racji obserwowania wypalania DPF. Dzisiaj na wolnych obrotach działo się tak: po zatrzymaniu pokazywał 0,9-1l/h (z klimą) i po chwili zaczyna spadać do 0,4 i zaraz do 0,2l/h i następują drgania jednostki. Przejechałem tak 35 km i zatankowałem pod korek 48,75l (dziwna sprawa że wskazówka nie weszła na rezerwę...) Po zatankowaniu wszystko wróciło do normy tj. 0,7l/h z klimą i 0,4l/h bez klimy.
Zbiornik paliwa się zassał w tych temperaturach czy co ?
Samochód stał 2 dni i dzisiaj popołudniu odpaliłem i wracam do domu. Cały czas mam komputer ustawiony na spalanie chwilowe z racji obserwowania wypalania DPF. Dzisiaj na wolnych obrotach działo się tak: po zatrzymaniu pokazywał 0,9-1l/h (z klimą) i po chwili zaczyna spadać do 0,4 i zaraz do 0,2l/h i następują drgania jednostki. Przejechałem tak 35 km i zatankowałem pod korek 48,75l (dziwna sprawa że wskazówka nie weszła na rezerwę...) Po zatankowaniu wszystko wróciło do normy tj. 0,7l/h z klimą i 0,4l/h bez klimy.
Zbiornik paliwa się zassał w tych temperaturach czy co ?
1.7 DTJ
- lukasz83
- Posty: 267
- Rejestracja: 19 sty 2012, 19:43
- Imię: Łukasz
- Auto: Opel Astra J
- Silnik: 1.7 CDTI DTR
- Województwo: wielkopolskie
- Pomocny: 2 razy
ja miałem podobnie rano jak jechałem do pracy +15C spalanie na światłach na rozgrzanym silniku 0,2l/h -0,3l/h mi pokazywał (auto chodziło bez klimy) po pracy już inne wskazania włączona klima i spalanie wyższe 0,7l/h-1.1l /h. Zasięg jaki mogę zrobić to jeszcze 200km. Myślę że to normalne drgania chwilowe (lekko wyczuwalne na postoju podobne jak w czasie wypalania filtra DPF) mogą występować jak masz climatronic i ustawiony na AUTO - wtedy komputer reguluje temperaturą. Bynajmniej u mnie tak jest.
- aaliyah
- Posty: 182
- Rejestracja: 13 wrz 2012, 20:07
- Imię: Bartek
- Auto: Astra J COSMO
- Silnik: 1.7 CDTI 125KM
- Województwo: wielkopolskie
z pod mojego zaworu poci się ON musiałbym wymienić uszczelkę. Ktoś może wie jaki numer i co dokładnie tam jeszcze jest? Jakiś oring czy coś jeszcze czego nie widać?
Czasem lepiej się nie odzywać i uchodzić za głupiego niż się odezwać i rozwiać wszelkie wątpliwości:)