Witam po dłuższej przerwie..
Panowie, mam problem ze swoją Astrą 1,9 CDTI w wersji 150KM.
Objawy są takie, że przy mocniejszym wciśnięciu pedału paliwa, w momencie, kiedy silnik potrzebuje zwiększoną dawkę paliwa wyskakuje mi kontrolka kluczyka i oczywiście silnik przechodzi w tryb awaryjny... Po restarcie kontrolka gaśnie, silnik pracuje prawidłowo, jest moc powyżej 2000 obrotów, znowu do momentu zwiększonego obciążenia i zapotrzebowania na paliwo.
Co zostało sprawdzone ?
W sumie prawie wszystko, EGR, DPF, kolektor dolotowy wraz z listwą sterującą-wyczyszczone, sprawdzona przepływka, turbina, wymieniony filtr paliwa...wszystko ok.
W tamtym tygodniu podjechałem w końcu do ASO, po podłączeniu do kompa pokazał błąd 0001 - niskie ciśnienie szyny, polecono mi wymianę regulatora ciśnienia przy pompie. Kupiłem nowy za 400 zł, został skalibrowany w ASO ( przynajmniej tak twierdzą )... i niestety dalej to samo. Wyjeżdżam z ASO -wsio ok, jest moc, następnego dnia objawy wracają, ASO z kolejnych zaleceń to poleciło jeździć z niedokręconym korkiem paliwa, a teraz koncepcja związana jest ze sprawdzeniem pompy paliwa i baku, czy jakiś glut się nie zrobił.
Poradźcie proszę bo mi ręce opadają...
kod błędu 0001
-
- Posty: 24
- Rejestracja: 24 cze 2012, 6:49
- Imię: Grzegorz
- Auto: ASTRA H
- Silnik: Z19DTH
- Województwo: dolnośląskie
- Lokalizacja: wałbrzych
-
- Posty: 24
- Rejestracja: 24 cze 2012, 6:49
- Imię: Grzegorz
- Auto: ASTRA H
- Silnik: Z19DTH
- Województwo: dolnośląskie
- Lokalizacja: wałbrzych
-
- Posty: 82
- Rejestracja: 06 mar 2015, 22:45
- Imię: Pawel
- Auto: Astr H 1.9 150km
- Województwo: śląskie