eeeeeh co to za rupiecie , u mnie jest a właściwie było to samo, posprawdzałem wszystko łącznie z wtryskami , mechanicy rozkładają ręce a ja mam jeszcze jeden pomysł trzeba się poświęcić i ustawić luzy zaworowe.
Ja na tą chwilę mam założonego oszusta który działa kilka sekund ( oszukuje kompa co do temperatury otoczenia) i czas kręcenia obniżyłem z około 8 sekund do 2-3 sekund
Wybrałem opcję kosztów 100 pln , a nie fanaberię mechaników co do wymiany jakichkolwiek elementów bez gwarancji poprawy lub wyeliminowania usterki.
Odpalanie w ciepłe dni
-
- Posty: 15
- Rejestracja: 22 kwie 2015, 18:31
- Imię: radek
- Auto: ASTRA H
- Silnik: Z17DTH
- Województwo: świętokrzyskie
- danny88astra
- Posty: 200
- Rejestracja: 03 sie 2014, 16:25
- Imię: Damian
- Auto: Astra H Kombi
- Silnik: Z17DTH
- Województwo: wielkopolskie
- Lokalizacja: Aalsmeer, Nederland/ Złotów
Co do luzów z17dth . Mam nakulane 280tys i jak sprawdzałem u siebie to mieściły sie w normie, także wątpie.
OPEL FOREVER
Moje sreberko
[External Link Removed for Guests]" onclick="window.open(this.href);return false;
Moje sreberko
[External Link Removed for Guests]" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Posty: 15
- Rejestracja: 22 kwie 2015, 18:31
- Imię: radek
- Auto: ASTRA H
- Silnik: Z17DTH
- Województwo: świętokrzyskie
no to prosty test - odpinamy czujnik temperatury płynu i jak auto odpali od strzała to według mnie wyklucza to uszkodzenie pompy CR