Astra h gtc turbo wzrost mocy
- takise
- Posty: 6
- Rejestracja: 23 lip 2015, 21:54
- Imię: Filip
- Auto: Astra H GTC turbo
- Silnik: z2.0lel
- Województwo: kujawsko-pomorskie
Astra h gtc turbo wzrost mocy
Witam jestem tu nowy ^^ Astre H gtc kupiłem przez przypadek bo celowałem w inny segment. Przy zakupie kierowałem się wizualnym stanem samochodu a nie mechanika (uszkodzony ocynk nie da się naprawić a silnik tak) i dlatego pojawił się problem mocowy;/ 170 koni niby coś tam jest ale jednak za mało. Szukałem w google ale oczekuje konkretnych odp na moje pytania a tam nie mogę ich znaleźć ;(
dlatego proszę o pomoc was ^^
1 gtc turbo wychodziły w 3 wersjach 170 200 i 240 te 2 pierwsze to sa te same silniki i osprzęt 3 ma juz inne wałki itp. wiec dlaczego te 2 pierwsze mimo ze różnią się tylko ecu nie da się kręcić tak samo ? to trochę nie logiczne ze identyczny układ po modyfikacji kompa ma 208 koni i 240 czemu 170 nie da sie zmodyfikować tez na 240 (musi być coś jeszcze co rożni z20lel od z20let) i o to mi sie rozchodzi co to za różnica
2 czy orientuje sie jak mocowo przystosowane sa elementy silnika ? np ile koni wytrzyma wał ile głowica ( znalazłem takie cos do innego silnika opla)
3 na ile bar chodzi moja turbina ?
4 ile wyciągacie koni bez wymiany bebechów silnika na lepsze (na fabrycznym układzie)
dlatego proszę o pomoc was ^^
1 gtc turbo wychodziły w 3 wersjach 170 200 i 240 te 2 pierwsze to sa te same silniki i osprzęt 3 ma juz inne wałki itp. wiec dlaczego te 2 pierwsze mimo ze różnią się tylko ecu nie da się kręcić tak samo ? to trochę nie logiczne ze identyczny układ po modyfikacji kompa ma 208 koni i 240 czemu 170 nie da sie zmodyfikować tez na 240 (musi być coś jeszcze co rożni z20lel od z20let) i o to mi sie rozchodzi co to za różnica
2 czy orientuje sie jak mocowo przystosowane sa elementy silnika ? np ile koni wytrzyma wał ile głowica ( znalazłem takie cos do innego silnika opla)
3 na ile bar chodzi moja turbina ?
4 ile wyciągacie koni bez wymiany bebechów silnika na lepsze (na fabrycznym układzie)
- Mushasi
- Posty: 532
- Rejestracja: 16 kwie 2014, 12:40
- Imię: Krzysztof
- Auto: Astra H
- Silnik: Z20LER
- Województwo: zachodniopomorskie
- Lokalizacja: Szczecin
- takise
- Posty: 6
- Rejestracja: 23 lip 2015, 21:54
- Imię: Filip
- Auto: Astra H GTC turbo
- Silnik: z2.0lel
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Mushasi
- Posty: 532
- Rejestracja: 16 kwie 2014, 12:40
- Imię: Krzysztof
- Auto: Astra H
- Silnik: Z20LER
- Województwo: zachodniopomorskie
- Lokalizacja: Szczecin
Tylko jak długo, bo jest przystosowana do 320 Nm.
Po za tym wadą tych skrzyń są padające łożyska 6 i 5 biegu, poczytaj trochę o tych skrzyniach
Po za tym wadą tych skrzyń są padające łożyska 6 i 5 biegu, poczytaj trochę o tych skrzyniach
- KaMYk
- Posty: 5377
- Rejestracja: 21 paź 2014, 21:29
- Imię: Krzysztof
- Auto: Dodge Charger R/T
- Silnik: 5,7 V8 HEMI
- Rocznik: 2014
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Mazowieckie
- Wdzięczny: 12 razy
- Pomocny: 132 razy
- Kontakt:
Wszystkie łożyska w tej skrzyni lubią padać. A znam ludzi z insigniami, z silnikami 2.0 CDTI robionymi na 200KM i 450NM na skrzyniach M32 i jeżdżą już ponad 2 lata i ze skrzynią spokój. A znam też takich, którzy nic nie robili i już dawno są po remoncie skrzyni. Są to awaryjne skrzynie a tuning silnika nic się do tego nie ma, jak trafisz na egzemplarz i jak dbasz o skrzynię (lepszy olej, wymieniany, nie katować jak zimna itp)
- takise
- Posty: 6
- Rejestracja: 23 lip 2015, 21:54
- Imię: Filip
- Auto: Astra H GTC turbo
- Silnik: z2.0lel
- Województwo: kujawsko-pomorskie
-
- Posty: 371
- Rejestracja: 02 lip 2014, 21:05
- Auto: Astra H GTC Turbo
- Silnik: z20lel
- Województwo: śląskie
- Kontakt:
-
- Posty: 840
- Rejestracja: 21 lut 2011, 15:37
- Imię: Marek
- Auto: Megane IV
- Silnik: 1.2T 130KM xD
- Województwo: lubelskie
- Lokalizacja: Lbn
- Kontakt:
podobno turbina sie roznia. gdzies sie spotkalem z taka informacja
autostory: Fiat CC (2006 - 2010) -> Aster F (2010 - 2014) -> [External Link Removed for Guests] -> Megane IV
zapraszam
zapraszam
- takise
- Posty: 6
- Rejestracja: 23 lip 2015, 21:54
- Imię: Filip
- Auto: Astra H GTC turbo
- Silnik: z2.0lel
- Województwo: kujawsko-pomorskie
ja czytałem ze są te same. a co do turbiny wydaje mi się ze zawór cienienia otwiera się przy większej wartości czyli mechanicznie rzecz biorąc jest to dokładnie to samo.
Tak jak wcześniej napisano, silnik zniesie może i 260... ale skrzynia padnie.
Co do 170 i 200, to niby ten sam silnik, ale auta inaczej się zachowują. 170 to raczej jest niczym v6 lub mocny diesel, 200 to bardziej wyczynowa wersja gdzie moc rośnie w miarę kręcenia. Przy zakupie zauważyłem większą dziurę w 200 ale za to jest o wiele lepszy strzał kiedy turbina się wkręci.
Co do 170 i 200, to niby ten sam silnik, ale auta inaczej się zachowują. 170 to raczej jest niczym v6 lub mocny diesel, 200 to bardziej wyczynowa wersja gdzie moc rośnie w miarę kręcenia. Przy zakupie zauważyłem większą dziurę w 200 ale za to jest o wiele lepszy strzał kiedy turbina się wkręci.