ABS - problem i rozwiązanie
- Darian
- Posty: 3156
- Rejestracja: 28 wrz 2008, 18:37
- Imię: Darek
- Auto: Astra J ST OPC Line`11
- Silnik: A20DTH
- Województwo: pomorskie
- Lokalizacja: GWE - Rumia
- Pomocny: 4 razy
- Kontakt:
Re: ABS - problem i rozwiązanie
ABS i wspomaganie układu kierowniczego jest podpięte pod jeden bezpiecznik więc logiczne jest, że po odpięciu bezpiecznika oba układy nie będą działać...
Moje autko => Szara Eminencja
- pwiktor95
- Posty: 1
- Rejestracja: 14 sie 2015, 21:15
- Imię: Wiktor
- Auto: Astra G
- Województwo: łódzkie
Witam, po wymianie piasty i podpięciu czujnika wszystko było dobrze do dziś. Dziś jadąc autem zaświeciła się kontrolka ABS i licznik przestał wskazywać prędkość. Po podłączeniu pod komputer wyskakuje błąd "00039 Nieprawidłowy Sygnał Sensora Prędkości Przedniego Lewego Koła". Czym to może być spowodowane ? Czujnik ABS jest nowy. Dodam, że po usunięciu błędu nie świecił się do momentu aż nie użyłem hamulca. Może ktoś coś doradzi ?
-
- Posty: 34
- Rejestracja: 17 maja 2015, 15:44
- Imię: Grzegorz
- Auto: Astra G Kombi 1.6 16V
- Silnik: Z16XE
- Województwo: małopolskie
-
- Posty: 385
- Rejestracja: 23 sie 2015, 20:15
- Imię: Wojtek
- Auto: Astra G
- Silnik: z18xe
- Województwo: mazowieckie
Zprawdz przewod czy gdzies sie nie uszkodzil no i zobacz wtyczke.
Opel Astra g bertone 1.8 , srebrna, alu 16 opel, 2004r.
Zrobione mac audio mpx 2500 przod, crunch gpx 1000.4 tyl, jbl gt5-12
Co w planach wygluszenie drzwi, zmiana glosnikow przod i tyl.
pomoc w doborze zestawow jak i czesci audio, pomoc w montazu
Zrobione mac audio mpx 2500 przod, crunch gpx 1000.4 tyl, jbl gt5-12
Co w planach wygluszenie drzwi, zmiana glosnikow przod i tyl.
pomoc w doborze zestawow jak i czesci audio, pomoc w montazu
- isra
- Posty: 5
- Rejestracja: 07 paź 2015, 20:58
- Auto: Astra G
- Silnik: X20XEV
- Województwo: lubelskie
Pisiek - mam dokładnie ten sam problem co ty. W sensie abs i tc się zapala, a wystarczy zgasić silnik, wyłączyć zapłon i zapalić ponownie i problemu już nie ma a ABS działa. Czy rozwiązałeś swój problem? Wiem że temat stary, ale może posiadasz rozwiązanie. Dzięki z góry.
-
- Posty: 217
- Rejestracja: 07 cze 2008, 9:16
- Imię: Michał
- Auto: Astra G
- Silnik: X18xe1/LPG
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Lokalizacja: Elbląg
- Kontakt:
Lewa piasta do wymiany, tylko kup coś dobrego np. SKF.isra pisze:Pisiek - mam dokładnie ten sam problem co ty. W sensie abs i tc się zapala, a wystarczy zgasić silnik, wyłączyć zapłon i zapalić ponownie i problemu już nie ma a ABS działa. Czy rozwiązałeś swój problem? Wiem że temat stary, ale może posiadasz rozwiązanie. Dzięki z góry.
- isra
- Posty: 5
- Rejestracja: 07 paź 2015, 20:58
- Auto: Astra G
- Silnik: X20XEV
- Województwo: lubelskie
Zasmuciłeś mnie, bo kolejne wydatki :/ zanim jednak wymienie musze udać się do ASO na sprawdzenie która piasta, bo u mnie z prędkościomierzem problemu nie ma. Zanim jednak ASO to pewnie przyda się posprawdzać wszystkie przewody? może ktoś wie jakie powinny być opory na ABS i przewodach i gdzie te przewody od ABS idą do silnika? Ogólnie to problem dosyć dziwny, bo męczę się z nim ponad półtora roku, lub nawet więcej. Pewnie was to przerazi, ale problem jest o tyle dziwny, że gdy nastają chłodne noce czyli koło 10stopni to mi się ten ABS świeci. Całe lato zaś, to i poprzednie gdy noce są ciepłe takiego błędu z zapalaniem ABS nie było, np. tego lata zapalił się jak faktycznie poranek był chłodny. Za to jak już się ABS zaświeci, to wystarczy zgasić i zapalić samochód i już jest dobrze. Aż do momentu dłuższego postoju, bo jak się znowu zgasi silnik na 5 minut to nadal wszystko dobrze. Dodam że przy zapalonych kontrolkach ABS nie działa, a przy zgaszonych działa bardzo dobrze. Stawiam na przewody, no chyba że ten mój SIMTEC 70 w X20XEV odpierdziela i mu się robią gdzieś zimne luty, tylko czy on za ABS odpowiada?
Może ktoś podpowie co jeszcze można sprawdzić przed wymianą piast. Dodatkowe pytanie - Rozumiem że SIMTEC 70 nie posiada kodów błyskowych poprzez zwarcie pinów? Chciałem się upewnić, zanim zacznę łapy wsadzać.
Może ktoś podpowie co jeszcze można sprawdzić przed wymianą piast. Dodatkowe pytanie - Rozumiem że SIMTEC 70 nie posiada kodów błyskowych poprzez zwarcie pinów? Chciałem się upewnić, zanim zacznę łapy wsadzać.
- grzechu86tonie
- Posty: 1284
- Rejestracja: 09 cze 2009, 19:17
- Imię: Grzegorz
- Auto: byla Astra F jest Astra G
- Silnik: 1,4 8v / 1,6 8v
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Okolice Ostroleki
- Kontakt:
Znajomy mial problem z absem w bertonie, tez kazdy mu radzil wymiane piasty. Gdzies pod akumulatorem w trudno dostepnym miejscu jest sterownik od absu, wyciagnal go rozebral i sie okazalo ze z plytki wychodza cieniutkie jak ludzki wlos druciki zalane jakimś żelem. Juz nie pamietam czy 1 czy 2 mial przerwane ale to bylo cala przyczyna.
kupie podłokietnik przód astra g
- isra
- Posty: 5
- Rejestracja: 07 paź 2015, 20:58
- Auto: Astra G
- Silnik: X20XEV
- Województwo: lubelskie
-
- Posty: 217
- Rejestracja: 07 cze 2008, 9:16
- Imię: Michał
- Auto: Astra G
- Silnik: X18xe1/LPG
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Lokalizacja: Elbląg
- Kontakt:
z ASO to sobie odpuść za samo podłączenie pod komputer biorą 150 przynajmniej w moim regionie. Podjedz do kogoś innego, zobacz może ktoś z klubowiczów ma interfejs z Twojego regionu to za symboliczny czteropak piwa Cię podłączy. Chociaż w moim wypadku z ABSem nie chciał się łączyć, albo błędów nie pokazywał. Wymieniłem piastę na intuicję.