Wymiana taśmy i kierownicy
-
- Posty: 373
- Rejestracja: 19 lut 2015, 12:54
- Imię: Marcin
- Auto: Astra J HB
- Silnik: 1,4 Turbo
- Województwo: śląskie
- Wdzięczny: 1 raz
- Pomocny: 5 razy
Re: Wymiana taśmy i kierownicy
Witam,
Ciężko Ci będzie znaleźć same przyciski. Lepiej, szybciej i taniej będzie kupić całą kierownicę z przyciskami. Możesz ją kupić w dobrej cenie za 80-100 zł - kierownica będzie kiepska ale przyciski będą dobre a przecież Ci na tym zależy...
Na moim zdjęciu w tym wątku masz sposób ich wymiany - podmieniałem je u siebie na stare... Delikatna sprawa - ale myślę że dasz radę.
Ciężko Ci będzie znaleźć same przyciski. Lepiej, szybciej i taniej będzie kupić całą kierownicę z przyciskami. Możesz ją kupić w dobrej cenie za 80-100 zł - kierownica będzie kiepska ale przyciski będą dobre a przecież Ci na tym zależy...
Na moim zdjęciu w tym wątku masz sposób ich wymiany - podmieniałem je u siebie na stare... Delikatna sprawa - ale myślę że dasz radę.
- remian80
- Posty: 3
- Rejestracja: 26 wrz 2015, 14:24
- Imię: Remigiusz
- Auto: Astra J
- Województwo: wielkopolskie
- Lokalizacja: Gowarzewo
Witam,
Jestem nowym na tym forum szukam podpowiedzi czy istnieje możliwość aktywowania funkcji tempomatu oraz sterowania radiem.
Opel Astra J 2014 r 1,4 TURBO LPG
Radio CD400
Miałem normalną kierownicę bez skóry i bez sterowania wymieniłem na taką ze skóry i z sterowaniem tempomatu jak i radia, jednocześnie została wymieniona taśma. W samochodzie do taśmy była wiązka z odpowiednią ilością kabli. W serwisie powiedzieli mi że to się da aktywować ale trzeba do GM się zwrócić o jakieś kody i pliki.
Czy może ktoś z Was robił taką przekładkę i czy rzeczywiście jest to tak skompilowane z tym aktywowaniem tych funkcji.
Z góry dziękuję za informacje i pozdrawiam.
Jestem nowym na tym forum szukam podpowiedzi czy istnieje możliwość aktywowania funkcji tempomatu oraz sterowania radiem.
Opel Astra J 2014 r 1,4 TURBO LPG
Radio CD400
Miałem normalną kierownicę bez skóry i bez sterowania wymieniłem na taką ze skóry i z sterowaniem tempomatu jak i radia, jednocześnie została wymieniona taśma. W samochodzie do taśmy była wiązka z odpowiednią ilością kabli. W serwisie powiedzieli mi że to się da aktywować ale trzeba do GM się zwrócić o jakieś kody i pliki.
Czy może ktoś z Was robił taką przekładkę i czy rzeczywiście jest to tak skompilowane z tym aktywowaniem tych funkcji.
Z góry dziękuję za informacje i pozdrawiam.
-
- Posty: 1258
- Rejestracja: 18 sty 2013, 20:02
- Imię: Arek
- Auto: Astra J Sedan
- Silnik: A14NET
- Województwo: wielkopolskie
- Pomocny: 10 razy
- Kontakt:
Jesteś z Wlkp. Nie wiem skąd dokładnie napewno uruchomi Ci to Marcin Włodarski z Autoflasf: [External Link Removed for Guests]
Astra J Sedan Executive A14NET, AFL, NAVI 950 IntelliLink, Oryginalna kamera cofania, Dual Exhaust
[External Link Removed for Guests]
[External Link Removed for Guests]
- remian80
- Posty: 3
- Rejestracja: 26 wrz 2015, 14:24
- Imię: Remigiusz
- Auto: Astra J
- Województwo: wielkopolskie
- Lokalizacja: Gowarzewo
aras2 - Tak z Wlkp. dokładnie niedaleko Ciebie bo z Gowarzewa. Dzięki za kontakt jutro sobie zadzwonię i porozmawiam z Panem Marcinem.
janpat - Dzięki za info w serwisie już byłem i niestety rozłożyli ręce. Zbyt wiele zachodu u nich żeby to zrobić.
janpat - Dzięki za info w serwisie już byłem i niestety rozłożyli ręce. Zbyt wiele zachodu u nich żeby to zrobić.
- janpat
- Posty: 1293
- Rejestracja: 04 lip 2014, 10:18
- Imię: Janusz
- Auto: Astra J GTC OPC Line
- Silnik: A14NET
- Województwo: łódzkie
- Lokalizacja: Piotrków Tryb.
- Wdzięczny: 3 razy
- Pomocny: 27 razy
Co niektóre (a raczej większość) serwisy jak ma coś programować to ucieka od tematu. Rozkładają ręce i mówią że się nie da.
.........Astra J GTC OPC Line Bi - Color..........
-
- Posty: 37
- Rejestracja: 03 lis 2015, 12:39
- Imię: Roman
- Auto: Astra IV
- Silnik: A20DTH
- Województwo: śląskie
Witajcie
Jestem po wymianie kierownicy na wersje podgrzewaną .
Niestety po tej operacji pojawiły się błędy
Jak zaprogramować na nowo czujnik pozycji kierownicy i jak wyeliminowac pozostałem błedy.
Jestem po wymianie kierownicy na wersje podgrzewaną .
Niestety po tej operacji pojawiły się błędy
Jak zaprogramować na nowo czujnik pozycji kierownicy i jak wyeliminowac pozostałem błedy.
- KaMYk
- Posty: 5377
- Rejestracja: 21 paź 2014, 21:29
- Imię: Krzysztof
- Auto: Dodge Charger R/T
- Silnik: 5,7 V8 HEMI
- Rocznik: 2014
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Mazowieckie
- Wdzięczny: 12 razy
- Pomocny: 132 razy
- Kontakt:
A wszystkie złączki podłączyłeś?
tak wygląda, jakby nie było połączenia z modułem.
Ostatni błąd to od klawiszy sterowania tempomatem.
B3794 08
The BCM detects an invalid voltage signal on the cruise control switch signal circuit for 1 second.
[External Link Removed for Guests]
Albo taśma jest walnięta. Wróć do swojej.
tak wygląda, jakby nie było połączenia z modułem.
Ostatni błąd to od klawiszy sterowania tempomatem.
B3794 08
The BCM detects an invalid voltage signal on the cruise control switch signal circuit for 1 second.
[External Link Removed for Guests]
Albo taśma jest walnięta. Wróć do swojej.
Ostatnio zmieniony 19 lis 2015, 18:42 przez KaMYk, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Posty: 37
- Rejestracja: 03 lis 2015, 12:39
- Imię: Roman
- Auto: Astra IV
- Silnik: A20DTH
- Województwo: śląskie
No własnie wszystko podłączone najpierw mialem CIM z nowej taśmy lecz doczytałem ze może być problem wiec wróciłem do wersji starej ( przełożyłem ). Z modułem to chyba gada gdyż obrót kierownicą zmienia np pozycje kiery tak samo regulacja kierownica.
- KaMYk
- Posty: 5377
- Rejestracja: 21 paź 2014, 21:29
- Imię: Krzysztof
- Auto: Dodge Charger R/T
- Silnik: 5,7 V8 HEMI
- Rocznik: 2014
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Mazowieckie
- Wdzięczny: 12 razy
- Pomocny: 132 razy
- Kontakt:
Tu masz pierwszy błąd
[External Link Removed for Guests]
Natomiast błędu z serii U dotyczą komunikacji pomiędzy modułami po szynie szeregowej
[External Link Removed for Guests]
Natomiast błędu z serii U dotyczą komunikacji pomiędzy modułami po szynie szeregowej