Zasilanie wideorejestratora
-
- Posty: 22
- Rejestracja: 26 lip 2015, 13:24
- Auto: J ST
- Silnik: B14NET+LPG
- Województwo: małopolskie
Re: Zasilanie rejestratora
kmy, auto jest nowe, ma kilka dni, więc nie chciałem zbytnio ingerować w instalację samochodu. Chyba, że da się to zrobić bez rozcinania/rozlutowywania instalacji samochodu? Bo kabla od bagażnika jeszcze nie położyłem, to może nie będę musiał
Z tą osłoną nie wiedziałem. Szkoda, że nie napisałeś tego dzisiaj rano ale w sumie nic się nie stało, łączony przewód mi nie przeszkadza.
Z tą osłoną nie wiedziałem. Szkoda, że nie napisałeś tego dzisiaj rano ale w sumie nic się nie stało, łączony przewód mi nie przeszkadza.
- KaMYk
- Posty: 5372
- Rejestracja: 21 paź 2014, 21:29
- Imię: Krzysztof
- Auto: Dodge Charger R/T
- Silnik: 5,7 V8 HEMI
- Rocznik: 2014
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Mazowieckie
- Wdzięczny: 12 razy
- Pomocny: 131 razy
- Kontakt:
Kupujesz takie szybkozłącze na allegro:
np:
[External Link Removed for Guests]
dopasowane do przekroju przewodu. Łączysz wówczas przewody bez lutowania i przecinania.
Pytaj na forum, i poczekaj na odpowiedź. Większość rzeczy jest już opracowana.
np:
[External Link Removed for Guests]
dopasowane do przekroju przewodu. Łączysz wówczas przewody bez lutowania i przecinania.
Pytaj na forum, i poczekaj na odpowiedź. Większość rzeczy jest już opracowana.
-
- Posty: 22
- Rejestracja: 26 lip 2015, 13:24
- Auto: J ST
- Silnik: B14NET+LPG
- Województwo: małopolskie
- Quakow
- Posty: 877
- Rejestracja: 21 gru 2006, 21:30
- Imię: Tomek
- Auto: Astra J ST OPC Line 160+++
- Silnik: A20DTH
- Województwo: pomorskie
- Lokalizacja: 3City
- Kontakt:
po co ciągniecie z zapalniczek -przecież jest zasilanie na lampce jak pisał slawekg -można także użyć jakiegoś kabla z wtyczką mini-USB i polecam coś takiego -
Mam takie 2 sztuki -jedną do rejestratora i drugą do navi podłączone również do lampki w podsufitce i tam schowane kosztuje 4 zł a nie jak jakieś chińskie badziewie 10zł pod zapalniczkę.
Mam takie 2 sztuki -jedną do rejestratora i drugą do navi podłączone również do lampki w podsufitce i tam schowane kosztuje 4 zł a nie jak jakieś chińskie badziewie 10zł pod zapalniczkę.
----Diagnozy OP-COM-programowanie także ASTRA J---
- KaMYk
- Posty: 5372
- Rejestracja: 21 paź 2014, 21:29
- Imię: Krzysztof
- Auto: Dodge Charger R/T
- Silnik: 5,7 V8 HEMI
- Rocznik: 2014
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Mazowieckie
- Wdzięczny: 12 razy
- Pomocny: 131 razy
- Kontakt:
@slawekg pisał też, że musi zmienić zasilanie, bo ma jakieś zakłócenia.
Zasilanie oświetlenia pochodzi z BCM i jest sterowane elementami aktywnymi (efekt ściemniania)
Sławek by musiał przypomnieć, co mu przeszkadzało.
Od zapalniczki jest pewne zasilanie po przekaźniku i bezpieczniku. Zanika razem z wyjęciem kluczyka.
Ja akurat zastosowałem ori przetwornice z zestawu kamery Mio a nie chińskie badziewie.
Zasilanie oświetlenia pochodzi z BCM i jest sterowane elementami aktywnymi (efekt ściemniania)
Sławek by musiał przypomnieć, co mu przeszkadzało.
Od zapalniczki jest pewne zasilanie po przekaźniku i bezpieczniku. Zanika razem z wyjęciem kluczyka.
Ja akurat zastosowałem ori przetwornice z zestawu kamery Mio a nie chińskie badziewie.
- Quakow
- Posty: 877
- Rejestracja: 21 gru 2006, 21:30
- Imię: Tomek
- Auto: Astra J ST OPC Line 160+++
- Silnik: A20DTH
- Województwo: pomorskie
- Lokalizacja: 3City
- Kontakt:
- KaMYk
- Posty: 5372
- Rejestracja: 21 paź 2014, 21:29
- Imię: Krzysztof
- Auto: Dodge Charger R/T
- Silnik: 5,7 V8 HEMI
- Rocznik: 2014
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Mazowieckie
- Wdzięczny: 12 razy
- Pomocny: 131 razy
- Kontakt:
Sławek też pisał o tych 20 minutach. Każdy robi jak mu pasuje ja wolę od zapalniczki, tylko z przodu, bo ciągnięcie kabla z bagażnika to bez sensu.
-
- Posty: 146
- Rejestracja: 11 sty 2015, 19:53
- Imię: Sławomir
- Auto: Astra J Cosmo
- Silnik: A17DTJ
- Województwo: śląskie
- Lokalizacja: Częstochowa
- Pomocny: 1 raz
Dobrze miałem podłączone, a zmieniłem dlatego, że właśnie nie zawsze odcinało zasilanie, efektem tego był rozładowywany akumulator.
Do zasilania miałem podłączony rejestrator oraz inne urządzenia które miało baterię.
Tak jak @kmy napisał to zasilanie idzie z modułu BCM, a ten nie zawsze odcina zasilanie.
Jeżeli odetnie to wystarczy, że obciąży się jego obwód i napięcie wraca. łatwo to sprawdzić zostawiając włączoną lampkę w podsufitce, po 15-20 minutach ona się wyłączy, ale wystarczy, że naciśniesz jeszcze raz włącznik (wyłącz/włącz) i zasilanie zostaje przywrócone, a jest to włącznik mechaniczny, podający tylko zasilanie na żarówki.
U mnie była właśnie taka sytuacja, niby BCM zasilanie odłączał, ale jak tylko w jednym urządzeniu włączała się doładowanie baterii to zasilanie w podsuwitce wracało, i nie potrzebnie rozładowywało akumulator.
Do zasilania miałem podłączony rejestrator oraz inne urządzenia które miało baterię.
Tak jak @kmy napisał to zasilanie idzie z modułu BCM, a ten nie zawsze odcina zasilanie.
Jeżeli odetnie to wystarczy, że obciąży się jego obwód i napięcie wraca. łatwo to sprawdzić zostawiając włączoną lampkę w podsufitce, po 15-20 minutach ona się wyłączy, ale wystarczy, że naciśniesz jeszcze raz włącznik (wyłącz/włącz) i zasilanie zostaje przywrócone, a jest to włącznik mechaniczny, podający tylko zasilanie na żarówki.
U mnie była właśnie taka sytuacja, niby BCM zasilanie odłączał, ale jak tylko w jednym urządzeniu włączała się doładowanie baterii to zasilanie w podsuwitce wracało, i nie potrzebnie rozładowywało akumulator.
-
- Posty: 169
- Rejestracja: 17 lis 2008, 16:52
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: z nienacka
- Wdzięczny: 1 raz
- Pomocny: 1 raz
- Kontakt:
A ja mam podłączony do skrzynki bezpieczników przez tzw. bypass bezpiecznika
wkładasz do skrzynki bezpieczników w miejsce bezpiecznika i masz dodatkowy obwód bez cięcia skręcania.
A jak Ci nie jest już to potrzebne to po prostu wypinasz i już. Bez utraty gwarancji i mieszania w instalacji przewodów.
wkładasz do skrzynki bezpieczników w miejsce bezpiecznika i masz dodatkowy obwód bez cięcia skręcania.
A jak Ci nie jest już to potrzebne to po prostu wypinasz i już. Bez utraty gwarancji i mieszania w instalacji przewodów.
Opel Astra J ST 1.4T <140KM> 2011
Opel Astra F Combi 1.4i <C14SE>
Opel Astra F Combi 1.4i <C14SE>
- ElPablo
- Posty: 170
- Rejestracja: 04 sty 2015, 15:53
- Imię: Paweł
- Auto: Astra J
- Silnik: 16XER
- Województwo: małopolskie
- Pomocny: 1 raz
slawekg pisze:Ja u siebie i dwóch znajomych u których instalowałem kamerki (Mio 538) zasilanie mam pociągnięte z najbliższego miejsca jakie może być czyli z lampek do czytania w podsufitce, złącze E37, zaciski 1 (+12V) i 6 (masa)
Opis złączki
[External Link Removed for Guests]
Zasilanie w tym miejscu pojawia się po odblokowaniu auta (kluczykiem), i jest wyłączane po 20 minutach od wyłączenia silnika, więc nie jest podawane cały czas.
Żeby nie przerabiać oryginalnego zasilacza przystosowanego do gniazda zapalniczki, użyłem zasilacza:
[External Link Removed for Guests]
Podłączyłem go przez bezpiecznik 1A (taki na przewodzie), zasilacz zamontowałem za pomocą rzepa na podsufitce.
Witam,
Nie mogę zobaczyc co jest w tych linkach ( przekierowuje na jakąs strone gdzie trzeba sie zalogowac).
EDIT:
Ragless pisze:A ja mam podłączony do skrzynki bezpieczników przez tzw. bypass bezpiecznika
wkładasz do skrzynki bezpieczników w miejsce bezpiecznika i masz dodatkowy obwód bez cięcia skręcania.
A jak Ci nie jest już to potrzebne to po prostu wypinasz i już. Bez utraty gwarancji i mieszania w instalacji przewodów.
Pod jakie bezpieczniki to podłączyłeś?