Wymiana taśmy i kierownicy
- scalac
- Posty: 5
- Rejestracja: 27 cze 2015, 16:57
- Imię: Tom
- Auto: Astra
- Województwo: śląskie
Wymiana kierownicy
Witam,
Posiadam Astrę J Enjoy z 2011. Miałem podstawową kierownicę, bez sterowania. Udało mi się zakupić nową funkcyjną kierownicę, wymieniłem podstawowa na wielofunkcyjną. Po wymianie okazało się, że pali mi się kontrolka na zegarach ESP oraz błąd 68.
Ze stara kierownicą była taśma dwu pinowa, więc obsługa radia CD300 nie wchodziła w rachubę. Wymieniłem taśmę na z wtyczką wielopinową. Sterowanie radiem z kierownicy nie działa.
Pytanie mam jak zlikwidować błędy - gdzieś już wyczytałem, że mogą pochodzić z czujnika skrętu kierownicy. ESP - ? nie wiem ale też świeci. Przed demontażem wszystko było OK.
Jak uaktywnić sterowanie radiem CD300 ?
Czy tempomat też da się odblokować ?
Tomasz
Posiadam Astrę J Enjoy z 2011. Miałem podstawową kierownicę, bez sterowania. Udało mi się zakupić nową funkcyjną kierownicę, wymieniłem podstawowa na wielofunkcyjną. Po wymianie okazało się, że pali mi się kontrolka na zegarach ESP oraz błąd 68.
Ze stara kierownicą była taśma dwu pinowa, więc obsługa radia CD300 nie wchodziła w rachubę. Wymieniłem taśmę na z wtyczką wielopinową. Sterowanie radiem z kierownicy nie działa.
Pytanie mam jak zlikwidować błędy - gdzieś już wyczytałem, że mogą pochodzić z czujnika skrętu kierownicy. ESP - ? nie wiem ale też świeci. Przed demontażem wszystko było OK.
Jak uaktywnić sterowanie radiem CD300 ?
Czy tempomat też da się odblokować ?
Tomasz
- GameMaster
- Posty: 124
- Rejestracja: 28 maja 2013, 21:10
- Imię: Mateusz
- Auto: Astra H
- Silnik: Z16XEP
- Województwo: dolnośląskie
- Lokalizacja: Głogów
- Kontakt:
ten temat dotyczy wymiany kierownicy w AH nie AJ więc nie tu powinieneś zadać to pytanie.
Nie musisz być wielki by zacząć, ale musisz zacząć aby być wielkim.
Lepszy jeden mały czyn, niż tysiąc wielkich planów.
Lepszy jeden mały czyn, niż tysiąc wielkich planów.
-
- Posty: 1692
- Rejestracja: 11 mar 2015, 10:17
- Imię: tomek
- Auto: Zafira C fl
- Województwo: podkarpackie
- Lokalizacja: Rzeszów
- Pomocny: 18 razy
radio może wymagać programowania błędy masz na nowej czy wróciłeś do starej i nadal są błędy? proponuje połączyć te dwa tematy http://astraklub.pl/viewtopic.php?t=830841
Moja Asia zginęła w wypadku drogowym 09-10-2017 mam nadzieje ze godnie ją zastąpi Zafira C fl
- scalac
- Posty: 5
- Rejestracja: 27 cze 2015, 16:57
- Imię: Tom
- Auto: Astra
- Województwo: śląskie
Cześć qtom,
Przed wymianą - brak błędów
Wymiana kierownicy - pozostała oryginalna taśma - błąd 68, błąd trakcji ESP
Wymiana taśmy - błędy te same
Przed wymianą - brak błędów
Wymiana kierownicy - pozostała oryginalna taśma - błąd 68, błąd trakcji ESP
Wymiana taśmy - błędy te same
- KaMYk
- Posty: 5375
- Rejestracja: 21 paź 2014, 21:29
- Imię: Krzysztof
- Auto: Dodge Charger R/T
- Silnik: 5,7 V8 HEMI
- Rocznik: 2014
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Mazowieckie
- Wdzięczny: 12 razy
- Pomocny: 131 razy
- Kontakt:
A jak wrócisz do starej kierownicy?
Generalnie, to nie jest tak prosto, że wymieniasz kierę i pasuje.
Dla przykładu podam, że zamiana kierownicy z przyciskami przedliftowej z tempomatem na kierownice poliftową z tempomatem i limiterem prędkości sypie błędami, trzeba zostawić stare przyciski.
System twojego auta nie jest zaprogramowany, a może nawet i nie okablowany do kierownicy multimedialnej plus tempomat.
Skontaktuj się z Marcinem Włodarskim z firmy Auto Flash k/Bydgoszczy, to jedyny człowiek w Polsce, który ogarnia zmiany oprogramowania systemów na nie seryjne, czyli po zmianie wyposażenia na inne.
"Auto Flash" Marcin Włodarski
Auto Flash [External Link Removed for Guests] marcin@autoflashonline.pl
tel. 600 011 634
86-014 Wojnowo 46
woj. kujawsko-pomorskie
Generalnie, to nie jest tak prosto, że wymieniasz kierę i pasuje.
Dla przykładu podam, że zamiana kierownicy z przyciskami przedliftowej z tempomatem na kierownice poliftową z tempomatem i limiterem prędkości sypie błędami, trzeba zostawić stare przyciski.
System twojego auta nie jest zaprogramowany, a może nawet i nie okablowany do kierownicy multimedialnej plus tempomat.
Skontaktuj się z Marcinem Włodarskim z firmy Auto Flash k/Bydgoszczy, to jedyny człowiek w Polsce, który ogarnia zmiany oprogramowania systemów na nie seryjne, czyli po zmianie wyposażenia na inne.
"Auto Flash" Marcin Włodarski
Auto Flash [External Link Removed for Guests] marcin@autoflashonline.pl
tel. 600 011 634
86-014 Wojnowo 46
woj. kujawsko-pomorskie
- scalac
- Posty: 5
- Rejestracja: 27 cze 2015, 16:57
- Imię: Tom
- Auto: Astra
- Województwo: śląskie
-
- Posty: 54
- Rejestracja: 02 mar 2015, 23:48
- Imię: Slawek
- Auto: Astra J
- Silnik: A20DTH
- Województwo: śląskie
-
- Posty: 229
- Rejestracja: 16 paź 2015, 20:54
- Imię: Rafał
- Auto: Astra J Sport Tourer 1,7CDTI
- Silnik: 1,7DTL
- Województwo: mazowieckie
- Pomocny: 3 razy
Są trzy rodzaje taśm bez podgrzewania kierownicy taką jak ja miałem 20817720 91V0732K ,taśma z podgrzewaniem i trzecia taśma z dodatkowym bezpiecznikiem ,ta z dodatkowym bezpiecznikiem jest starsza te nowsze są bez bezpiecznika