INTERFEJS DIAGNOSTYCZNY
-
- Posty: 45
- Rejestracja: 14 mar 2009, 11:26
- Imię: Paweł
- Województwo: śląskie
- Lokalizacja: Katowice
- marwisn
- Posty: 4598
- Rejestracja: 18 cze 2012, 19:46
- Imię: Marcin
- Auto: Seat Leon
- Silnik: 1.4 TSI
- Województwo: wielkopolskie
- Lokalizacja: Poznań
- Wdzięczny: 1 raz
- Pomocny: 26 razy
- Kontakt:
MDI póki co.
Ori Op-com coś tam może, ale nikt tego jeszcze nie testował. Krzychu ma i szuka kogoś do testów.
Jest jeszcze Vxdiag.
Opisywany jako zamiennik MDI. Na allegro w granicach 1000 pln. Na Ali w black friday udało mi się go kupić za 320 pln.
Ja go potrzebuję jako zamiennik Tech'a, ale sprawdzę też co potrafi z AK zrobić. Niby obsługuje auta z 2016 roku. Zobaczymy...
Ori Op-com coś tam może, ale nikt tego jeszcze nie testował. Krzychu ma i szuka kogoś do testów.
Jest jeszcze Vxdiag.
Opisywany jako zamiennik MDI. Na allegro w granicach 1000 pln. Na Ali w black friday udało mi się go kupić za 320 pln.
Ja go potrzebuję jako zamiennik Tech'a, ale sprawdzę też co potrafi z AK zrobić. Niby obsługuje auta z 2016 roku. Zobaczymy...
DO - AF - ZA - AH - AK - SL
[External Link Removed for Guests]
[External Link Removed for Guests]
-
- Posty: 45
- Rejestracja: 14 mar 2009, 11:26
- Imię: Paweł
- Województwo: śląskie
- Lokalizacja: Katowice
Witam a zeby wymienic klocki tyl to trzeba uzyc interfejsu zeby cofnac tloczki przy recznym hamulcu elektrycznym?
- KaMYk
- Posty: 5377
- Rejestracja: 21 paź 2014, 21:29
- Imię: Krzysztof
- Auto: Dodge Charger R/T
- Silnik: 5,7 V8 HEMI
- Rocznik: 2014
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Mazowieckie
- Wdzięczny: 12 razy
- Pomocny: 132 razy
- Kontakt:
Nie, normalnie wymieniasz klocki, a tłoczki cofasz najlepiej za pomocą specjalnego klucza, który jednocześnie wpycha tłoczek i go obraca w prawo.
-
- Posty: 45
- Rejestracja: 14 mar 2009, 11:26
- Imię: Paweł
- Województwo: śląskie
- Lokalizacja: Katowice
Witam a jaki polecicie interfejs zeby wszystko obslugiwal przede wszystkim mojego opelka astra k jak i rowniez inne autka z wieczna darmowa aktualizacja oprogramowania pozatym czy przy wymianie klockow z tylu nie trzeba cofac czy kalibrowac recznego hamulca elektrycznego ????
- KaMYk
- Posty: 5377
- Rejestracja: 21 paź 2014, 21:29
- Imię: Krzysztof
- Auto: Dodge Charger R/T
- Silnik: 5,7 V8 HEMI
- Rocznik: 2014
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Mazowieckie
- Wdzięczny: 12 razy
- Pomocny: 132 razy
- Kontakt:
1. nie ma takiego interfejsu na rynku - przynajmniej jeszcze
2. jak się ma czym, to można kalibrację zrobić, ale nie jest to konieczne. Zacisk cofa się ręcznie poprzez wkręcanie i wciskanie, najlepiej specjalną śrubą, ale jak ktoś ma wprawę, to i kluczem do szlifierki zrobi.
2. jak się ma czym, to można kalibrację zrobić, ale nie jest to konieczne. Zacisk cofa się ręcznie poprzez wkręcanie i wciskanie, najlepiej specjalną śrubą, ale jak ktoś ma wprawę, to i kluczem do szlifierki zrobi.
Ostatnio zmieniony 05 gru 2016, 13:41 przez KaMYk, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Posty: 45
- Rejestracja: 14 mar 2009, 11:26
- Imię: Paweł
- Województwo: śląskie
- Lokalizacja: Katowice
To po wymianie sila docisku na nowych klckach sama sie reguluje ??
Witajcie to gdzie zakupic i co jaki intrfejs z oprogramaowaniem do astry K ???
Witajcie to gdzie zakupic i co jaki intrfejs z oprogramaowaniem do astry K ???
Ostatnio zmieniony 22 gru 2016, 23:58 przez Dido, łącznie zmieniany 1 raz.
- koolin0
- Posty: 4
- Rejestracja: 18 maja 2012, 17:05
- Imię: krzysztof
- Auto: ASTRA J
- Silnik: 1,4T
- Województwo: śląskie
Nie jest jakiś knif z wciśnięciem hamulca i przyciśnięciem przycisku ręcznego żeby cofnąć tłoczki, gdzieś mi się o uszy obiło ale nie znam konkretupafcio pisze:QR_BBPOST Witam a zeby wymienic klocki tyl to trzeba uzyc interfejsu zeby cofnac tloczki przy recznym hamulcu elektrycznym?
EDIT:
KaMYk pisze:QR_BBPOST 1. nie ma takiego interfejsu na rynku - przynajmniej jeszcze
2. jak się ma czym, to można kalibrację zrobić, ale nie jest to konieczne. Zacisk cofa się ręcznie poprzez wkręcanie i wciskanie, najlepiej specjalną śrubą, ale jak ktoś ma wprawę, to i kluczem do szlifierki zrobi.
Tak było w astrze J, w K są inne zaciski do elektryka.KaMYk pisze:QR_BBPOST Nie, normalnie wymieniasz klocki, a tłoczki cofasz najlepiej za pomocą specjalnego klucza, który jednocześnie wpycha tłoczek i go obraca w prawo.
- KaMYk
- Posty: 5377
- Rejestracja: 21 paź 2014, 21:29
- Imię: Krzysztof
- Auto: Dodge Charger R/T
- Silnik: 5,7 V8 HEMI
- Rocznik: 2014
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Mazowieckie
- Wdzięczny: 12 razy
- Pomocny: 132 razy
- Kontakt:
Już jest, w Chinach, więcej, czytaj tu:pafcio pisze:QR_BBPOST Witajcie to gdzie zakupic i co jaki intrfejs z oprogramaowaniem do astry K ???
http://astraklub.pl/viewtopic.php?p=1244121#p1244121
-
- Posty: 45
- Rejestracja: 14 mar 2009, 11:26
- Imię: Paweł
- Województwo: śląskie
- Lokalizacja: Katowice
witam to jak to jest z tymi klockami przy wymianie z tylu z hamulcem elektryczny bo widze ze jedni pisza ze trzeba do elektryka a inni ze po staremu mzna wymieniac wiec jak jest faktycnie ?