bojesiewody pisze:QR_BBPOST Tej metody już nie polecam,
Na listwie CR ciśnienie osiąga wartość około 1500 atmosfer. Z tym nie ma żartów
U mnie po 3 czy 4 krotnym włączeniu zapłonu, jak podaje instrukcja odpalił bez problemów i kombinowania, układ się sam odpowietrzył i wypełnił paliwem. Filtr był zamontowany suchy.
Musiała być naprawdę minimalna nieszczelność, bo na MOPie dokręciłem jeden wtrysk dosłownie 0,5-1mm i przeciek ustał. Spisuje sobie tankowania w program na telefonie, jestem ciekaw jak bardzo wzrośnie mi spalanie przez ten przelot.
Szczelność sprawdziłem doświadczalnie - na autostradzie wypalił się DPF i nie zmieniłem się w pędzącą kulę ognia - czyli paliwo już nie ucieka.
Generalnie filtr spełnił swoje zadanie. Wraz z paliwem wypłynęło sporo różnego syfu.
Przy rozrządzie chce wymienić wszystkie filtry i olej. Moja Astra od kilku miesięcy "świergota" podobno to od filtra paliwa. Rzeczywiście zaczęło się to chwile po wymianie filtrów. Nie pamiętam jaki filtr paliwa był zakładany ostatnio ale czy jak kupie KNECHTA sugeruje się wysoką ceną czyli zakładamy że jest lepszy . Czy skończy się to świergotanie???
Ciekawe jak kształt i obecność "grzybka" w filtrze paliwa wpływają na "gołębia"? Bo zauważyłem różnicę w konstrukcji tego elementu MANN vs BOSCH. Co gdyby to całkiem wyłamać?
PS. Kupiłem BOSCHa i nasadkę 36 - w sobotę "bye bye! gruchaczu"
Ostatnio zmieniony 27 kwie 2017, 8:45 przez KonstantinPol, łącznie zmieniany 1 raz.
konstantynopolitanczykowianeczka czy konstantynopolitaczykiewiczówna ?
Paulus pisze:QR_BBPOST Ile km już jeździsz w "ciszy" na boschu?
W grudniu 2016 kupiłem aśkę. Nie słyszałem tego "gołębia" . Nieopatrznie wymieniłem filtr paliwa na blue print ( bo akurat taki miał gość na półce w sklepie) a wymontowałem boscha. Dopiero po wymianie przyleciał gołąb czy duszek i zacząłem zgłębiać temat. Po ponownej wymianie przejechałem ok 1500km . Wiem, że to nie dużo ale będzie dobrze
Jestem tu gdzie stoję, ale jeśli się ruszę, to mogę się zgubić.
Polecam Filtron'a nie ma żadnych dziwnych odgłosów a wspieramy naszych. Współpracuje jako warsztat z filtrami od Filtron'a i nigdy nie było problemów , nie ważne jaka marka auta
6000km temu wymieniłem filtr paliwa właśnie na Filtrona... spadła jedynie częstotliwość występowania tego "efektu", więc przyzwyczaiłem się i tyle. Przy kolejnej wymianie spróbuję wyrobu innego producenta. Do Filtrona nic nie mam bo widzę że u konkurencji problem również występuje.