Montaż przycisku SPORT
- nismo
- Posty: 3687
- Rejestracja: 14 sty 2011, 14:53
- Imię: Michał
- Auto: Astra J HB & Astra H Kombi
- Silnik: b14net & z18xe
- Województwo: zachodniopomorskie
- Wdzięczny: 1 raz
- Pomocny: 143 razy
Montaż przycisku SPORT
Panowie a w czym moze byc problem gdy nie mam możliwości zmiany indeksu, opcja ta jest wygaszona w konfiguracji wariantów programu. mam tylko osobna zakładkę w której mogę wybrać zmiene indeksu wraz z wersem która mnie nie urządza bo nie będę miał możliwości powrotu do swojego oryginalnego indeksu
Ostatnio zmieniony 24 lut 2017, 16:02 przez nismo, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Posty: 39
- Rejestracja: 12 lut 2008, 22:33
- Imię: Grzesiek
- Auto: Astra H
- Silnik: Z17DTJ
- Województwo: świętokrzyskie
- Lokalizacja: Kielce
Sprawdzałem dziś licznik. Mam YD. Nigdzie nie mogę znaleźć czy do mojego licznika podejdzie sport.
Pomożecie? Może ktoś ma YD?
Pomożecie? Może ktoś ma YD?
Szerokiej drogi
Grześ D.
Grześ D.
- marwisn
- Posty: 4598
- Rejestracja: 18 cze 2012, 19:46
- Imię: Marcin
- Auto: Seat Leon
- Silnik: 1.4 TSI
- Województwo: wielkopolskie
- Lokalizacja: Poznań
- Wdzięczny: 1 raz
- Pomocny: 26 razy
- Kontakt:
Aktywuj te funkcje op-com'em. Jak licznik ją obsługuje to wyrzuci błąd otwartego obwodu przycisku. Jak nie obsługuje to błędu nie będzie.
DO - AF - ZA - AH - AK - SL
[External Link Removed for Guests]
[External Link Removed for Guests]
-
- Posty: 39
- Rejestracja: 12 lut 2008, 22:33
- Imię: Grzesiek
- Auto: Astra H
- Silnik: Z17DTJ
- Województwo: świętokrzyskie
- Lokalizacja: Kielce
- arturb4
- Posty: 5
- Rejestracja: 29 cze 2017, 14:18
- Imię: ARTUR
- Auto: ASTRA H
- Silnik: Z18XER
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Lokalizacja: WŁOCŁAWEK
Przeczytałem wasze posty i zdecydowałem się na zamontowanie przycisku i zaprogramowanie funkcji SPORT
Przedstawione tabele kompatybilności ( DLA MOJEJ WERSJI WYPOSAŻENIA ) mają się nijak do rzeczywistości
Posiadam licznik o indeksie ZR więc postanowiłem w konfiguracji wariantów programu zmienić parametr, ustawiłem tryb sport na występuje i co widzę:
EDIT:
Wystarczył jeden telefon do przyjaciela - W każdym aucie gdzie mamy zamontowane AFL-e zegary obsługują SPORT-a
Po zamontowaniu przycisku należy zmienić konfigurację wariantów programu w IPC, Tryb sport koniecznie należy ustawić na: występuje ze sportowym zawieszeniem. To jest pierwsza część.
Następnie należy od początku zaprogramować układ ABS, PRZEDE WSZYSTKIM SZYNY CAN, następnie przechodzimy konfigurację wariantów programu - nic nie zmieniamy, nie zmieniamy też indeksu kodu! Należy przejść całą procedurę programowania modułu ABS aż przekieruje nas do modułu CIM gdzie programujemy czujnik skrętu koła kierownicy. Wszystko robiłem TECHEM-2
A oto końcowy efekt mojej zabawy:
Przedstawione tabele kompatybilności ( DLA MOJEJ WERSJI WYPOSAŻENIA ) mają się nijak do rzeczywistości
Posiadam licznik o indeksie ZR więc postanowiłem w konfiguracji wariantów programu zmienić parametr, ustawiłem tryb sport na występuje i co widzę:
EDIT:
Wystarczył jeden telefon do przyjaciela - W każdym aucie gdzie mamy zamontowane AFL-e zegary obsługują SPORT-a
Po zamontowaniu przycisku należy zmienić konfigurację wariantów programu w IPC, Tryb sport koniecznie należy ustawić na: występuje ze sportowym zawieszeniem. To jest pierwsza część.
Następnie należy od początku zaprogramować układ ABS, PRZEDE WSZYSTKIM SZYNY CAN, następnie przechodzimy konfigurację wariantów programu - nic nie zmieniamy, nie zmieniamy też indeksu kodu! Należy przejść całą procedurę programowania modułu ABS aż przekieruje nas do modułu CIM gdzie programujemy czujnik skrętu koła kierownicy. Wszystko robiłem TECHEM-2
A oto końcowy efekt mojej zabawy:
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- arturb4
- Posty: 5
- Rejestracja: 29 cze 2017, 14:18
- Imię: ARTUR
- Auto: ASTRA H
- Silnik: Z18XER
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Lokalizacja: WŁOCŁAWEK
Podobno wiele zależy od wersji oprogramowania OC. Ja np użyłem op coma do zaprogramowania zamykania centralnego zamka po prędkości 15km/h czego w moim przypadku Tech nie obsługiwał. Trzeba próbowaćnismo pisze:QR_BBPOST Czy operacje które wykonałeś tech'em można również wykonac op-com'em?
I jeszcze jedno, WARUNEK AFL-e wtedy IPC obsłuży SPORT-a, jeżeli wykonasz programowanie w takiej kolejności jak ja i jakimś cudem nie uda się to wtedy należy wyzerować i jeszcze raz przeprowadzić programowanie IPC. w żadnym wypadku nie zmieniamy w zegarach indeksu kodu. Powodzenia
Ostatnio zmieniony 10 lip 2017, 20:11 przez arturb4, łącznie zmieniany 2 razy.
- nismo
- Posty: 3687
- Rejestracja: 14 sty 2011, 14:53
- Imię: Michał
- Auto: Astra J HB & Astra H Kombi
- Silnik: b14net & z18xe
- Województwo: zachodniopomorskie
- Wdzięczny: 1 raz
- Pomocny: 143 razy
Przycisk Sport u mnie działa bez problemu, dołożyłem przycisk zaprogramowałem i zaskoczył odrazu, lecz nie działa mi funkcja wyłączania ESP
- avinx
- Posty: 39
- Rejestracja: 23 lis 2015, 13:03
- Imię: Grzesiek
- Auto: Astra H GTC
- Silnik: Z19DT
- Województwo: podkarpackie
Czy panel ze sportem z astry hatchback lub kombi podejdzie do GTC?
Druga sprawa, jak wygląda technicznie dorabianie pinów i kabli w wiązce? Nie wiem czy mam je gotowe czy nie, ale chciałbym się przygotować.
Zegary kupiłem w takim design sport, oznaczenie FH. W tabelce sprawdziłem, że przycisk mają obsługiwać...
Druga sprawa, jak wygląda technicznie dorabianie pinów i kabli w wiązce? Nie wiem czy mam je gotowe czy nie, ale chciałbym się przygotować.
Zegary kupiłem w takim design sport, oznaczenie FH. W tabelce sprawdziłem, że przycisk mają obsługiwać...