Użytkowanie Astry z fabryczną instalacją LPG

porady i pomoce
melon

Astro-maniak
Posty: 2111
Rejestracja: 07 mar 2015, 9:25
Imię: Darek
Auto: Astra J ST
Silnik: A14NET/LPG
Województwo: małopolskie
Wdzięczny: 5 razy
Pomocny: 42 razy

Użytkowanie Astry z fabryczną instalacją LPG

#981

Nieprzeczytany post autor: melon »

lezsek pisze:Mogę spróbować poluzować i poruszać, ale specjalnego luzu na ten moment tam nie widzę
Odepnij z tego czujnika kabelek, odkręć go i pooglądaj jak to wygląda. Jak nie wiesz jak do tego się zabrać to podjedź do jakiegoś gazownika i za parę złotych ci to pewnie zrobi.

maast

Astro-maniak
Posty: 82
Rejestracja: 10 kwie 2016, 23:49
Imię: Mateusz
Auto: Astra J
Silnik: A14NET
Województwo: śląskie
Pomocny: 1 raz

#982

Nieprzeczytany post autor: maast »

czarnypiotrek pisze:QR_BBPOST Wymiana medow w ASO okolo 1000zl. Jesli to nie wtryski to cewka.
diagnozę czy to cewka czy wtryski to rozumiem tylko ASO ? Dobry gazownik (DAVANTI) tego nie da rady ogarnąć/podpiąć się do instalki LPG?

czarnypiotrek

Astro-maniak
Posty: 4854
Rejestracja: 05 mar 2016, 23:31
Imię: Piotr
Auto: Octavia III/Ibiza V
Silnik: 20 CRMB/1.0CHBL
Województwo: pomorskie
Lokalizacja: Gdynia
Wdzięczny: 16 razy
Pomocny: 99 razy

#983

Nieprzeczytany post autor: czarnypiotrek »

Z tego wiem do firmowego Landi Renzo moga sie podpiac ASO lub jakies zaawansowane komputery diagnostycze np. Texa.

maast

Astro-maniak
Posty: 82
Rejestracja: 10 kwie 2016, 23:49
Imię: Mateusz
Auto: Astra J
Silnik: A14NET
Województwo: śląskie
Pomocny: 1 raz

#984

Nieprzeczytany post autor: maast »

Podjadę do mojego zaufanego gazownika (Davanti, Katowice) - zobaczymy czy coś zdziała.
Diagnostyka LPG w ASO (MM Cars, Mucha) - ok 150zl.
Ostatnio zmieniony 16 maja 2017, 12:00 przez maast, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
lezsek

Astro-maniak
Posty: 69
Rejestracja: 22 lut 2017, 17:02
Imię: Leszek
Auto: Astra J ST LPGTEC
Silnik: A14NET
Województwo: śląskie

#985

Nieprzeczytany post autor: lezsek »

Odkręciłem i jestem trochę mądrzejszy - dla potomnych zaznaczone o co (chyba) chodziło Melonowi. Z obu stron czujnika są po 3 otwory w które można wkręcić śruby przytrzymujące go.
Pytanie do tych którzy mają poprawne wskazania - jakie ułożenie jest poprawne? Bo zakładając że każde położenie jest możliwe do skręcenia to jest 9 kombinacji..
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Ostatnio zmieniony 17 maja 2017, 20:44 przez lezsek, łącznie zmieniany 1 raz.
Twenty years from now you will be more disappointed by the things that you didn't do than by the ones you did do. So throw off the bowlines. Sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover.

czarnypiotrek

Astro-maniak
Posty: 4854
Rejestracja: 05 mar 2016, 23:31
Imię: Piotr
Auto: Octavia III/Ibiza V
Silnik: 20 CRMB/1.0CHBL
Województwo: pomorskie
Lokalizacja: Gdynia
Wdzięczny: 16 razy
Pomocny: 99 razy

#986

Nieprzeczytany post autor: czarnypiotrek »

Mysle ze masz tylko 3 opcje. Bo calkowite obrocenie nie wchodzi w gre :).

Awatar użytkownika
lezsek

Astro-maniak
Posty: 69
Rejestracja: 22 lut 2017, 17:02
Imię: Leszek
Auto: Astra J ST LPGTEC
Silnik: A14NET
Województwo: śląskie

#987

Nieprzeczytany post autor: lezsek »

No niestety ale więcej opcji na pewno. Bo umieszczając w jednym ze skrajnych otworów z jednej strony z drugiej mogę do co najmniej dwóch przykręcić bo to sprawdziłem, trzeci wygląda na to że śruba zewnętrzna przeszkadza ale jakby lekko spiłować plastik to też wejdzie.
Twenty years from now you will be more disappointed by the things that you didn't do than by the ones you did do. So throw off the bowlines. Sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover.

czarnypiotrek

Astro-maniak
Posty: 4854
Rejestracja: 05 mar 2016, 23:31
Imię: Piotr
Auto: Octavia III/Ibiza V
Silnik: 20 CRMB/1.0CHBL
Województwo: pomorskie
Lokalizacja: Gdynia
Wdzięczny: 16 razy
Pomocny: 99 razy

#988

Nieprzeczytany post autor: czarnypiotrek »

Widze ze kolega z tych madrzejszych... Po czytaj jak dziala wielozawor, jak dziala ten wskaznik. Odwrocenie go spowoduje wyswietlanie kompletnych bzdur na wskazniku.

melon

Astro-maniak
Posty: 2111
Rejestracja: 07 mar 2015, 9:25
Imię: Darek
Auto: Astra J ST
Silnik: A14NET/LPG
Województwo: małopolskie
Wdzięczny: 5 razy
Pomocny: 42 razy

#989

Nieprzeczytany post autor: melon »

U mnie to wygląda trochę inaczej. Tak jak pisałem.

Awatar użytkownika
lezsek

Astro-maniak
Posty: 69
Rejestracja: 22 lut 2017, 17:02
Imię: Leszek
Auto: Astra J ST LPGTEC
Silnik: A14NET
Województwo: śląskie

#990

Nieprzeczytany post autor: lezsek »

czarnypiotrek pisze:Widze ze kolega z tych madrzejszych... Po czytaj jak dziala wielozawor, jak dziala ten wskaznik. Odwrocenie go spowoduje wyswietlanie kompletnych bzdur na wskazniku.
Ale po co ten sarkazm? Ja się nie znam, stąd pytam. Nie chcę go odwracać o 180*, domyślam się że pokaże bzdety. Mówię tylko że jest możliwe przykręcenie go na kilka sposobów i w ten sposób jego obrócenie o kilka stopni w jedną czy drugą stronę od "poziomu" o czym pisał melon..

Natomiast jeśli możesz polecić jakąś sensowną lekturę jak to wszystko działa to poproszę, chętnie się czegoś nowego dowiem :)
Ostatnio zmieniony 18 maja 2017, 18:02 przez lezsek, łącznie zmieniany 1 raz.
Twenty years from now you will be more disappointed by the things that you didn't do than by the ones you did do. So throw off the bowlines. Sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover.

ODPOWIEDZ