Wymiana całego zawieszenia na nowe???
-
- Posty: 400
- Rejestracja: 06 sty 2008, 20:08
- Imię: Damian
- Auto: Renault Megane
- Silnik: 1.9 dCi 130 km
- Województwo: śląskie
- Lokalizacja: Sławków
- Kontakt:
Wymiana całego zawieszenia na nowe???
KOledzy mam Asti z 97roku z Belgii niby ma przejechane 170tyś z tyłu wymieniałem amorki na nowe przodu nie robilem nic nie stuka dodatkowo ale chodzi mi czy jak bym wszystko wymienił na nowe to czy dalej by sie tukło (bo jednak tłucze sie niekiedy) nie mam na mysli tutaj sportowego zawieszenia ale jakies takie lepsze zeby było moze "jak z fabryki" no bo skoro bym wymienił.... to było by nowe.... i ile by taka "operacja" kosztowała... mam na mysli amorki przód tył i spręzyny przod tył no bo co jeszcze?
-
- Posty: 4227
- Rejestracja: 22 gru 2006, 14:37
- Imię: Marek
- Auto: astra f, insignia, fiat 125P
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
wymień to co się tłucze, może to być jakaś tulejka bądź np łącznik stabilizatora.
A powiem ci dlaczego tylko to co jest uszkodzone A więc oryginał to jest orginał i czasem część zamienna dobrej firmy nie może się mu równać lepiej orginał w dobrym stanie niż nowy zamiennik np. Od nowości czyli przez 14 lat poduszka skrzyni biegów śmigała jak należy, niestety po tylu km i takim czasie trzeba byłą ją wymienić :/ poskąpiłem i kupiłem tańsza która po pół roku jazdy była w gorszym stanie niż ta oryginalna po 14 latach :/ wymieniłem więc jeszcze raz tym razem wziąłem dobrego producenta i o wile droższą i już po 1.5 roku jazdy na niej czuję że się powoli już wyrabia :/ i to samo tyczy się innych części
jak masz oryginalne części to zostaw je jak są a wymieniaj tylko te uszkodzone które mają luzy i wkładaj części zamienne dobrej jakości, więcej zapłacisz ale dłużej pojeździsz
A powiem ci dlaczego tylko to co jest uszkodzone A więc oryginał to jest orginał i czasem część zamienna dobrej firmy nie może się mu równać lepiej orginał w dobrym stanie niż nowy zamiennik np. Od nowości czyli przez 14 lat poduszka skrzyni biegów śmigała jak należy, niestety po tylu km i takim czasie trzeba byłą ją wymienić :/ poskąpiłem i kupiłem tańsza która po pół roku jazdy była w gorszym stanie niż ta oryginalna po 14 latach :/ wymieniłem więc jeszcze raz tym razem wziąłem dobrego producenta i o wile droższą i już po 1.5 roku jazdy na niej czuję że się powoli już wyrabia :/ i to samo tyczy się innych części
jak masz oryginalne części to zostaw je jak są a wymieniaj tylko te uszkodzone które mają luzy i wkładaj części zamienne dobrej jakości, więcej zapłacisz ale dłużej pojeździsz
-
- Posty: 826
- Rejestracja: 28 mar 2007, 14:14
- Imię: Paweł
- Auto: oBoRa
- Silnik: Benzynowy
- Województwo: łódzkie
- Lokalizacja: Łódź
jeżeli masz worek pieniędzy to rób, amorki przód ok 100zl/szt podobnie tył, sprężyny tak samo, do tego wahacz z tulejami no i poduszki mc persona, powiem tak lepiej chyba jechać na stacje kontroli pojazdów zrobić test zawiasu i będziesz wiedział co masz do wymiany
Pozdrawiam
Cr2ShEr - Paweł
[External Link Removed for Guests]
------------------------------------------------
Cr2ShEr - Paweł
[External Link Removed for Guests]
------------------------------------------------