Witam wszystkich jestem nowy na forum z góry przepraszam jeśli temat był już poruszany ale nie mogę nigdzie znaleźć, mam problem przy włączonym zapłonie słychać dziwne buczenie coś jak pompa paliwa tylko głośniejsze (dodam że to nie pompa paliwa ponieważ ona pompuje i po chwili jej nie słychać a tamto nadal pozostaje) pozostaje również po włączeniu silnika i wtedy dalej to słychać aż do momentu zgaszenia auta , wyłączeniu zapłonu i odczekaniu około 7sekund . na Youtube znalazłem ktoś miał taki sam dźwięk tutaj wstawię filmik może ktoś będzie wiedział o co chodzi ? z góry bardzo dzięki za pomoc !
[External Link Removed for Guests]
buczenie po włączeniu zapłonu
- mat15krk
- Posty: 12
- Rejestracja: 25 maja 2018, 21:34
- Imię: Mateusz
- Auto: Opel Astra H
- Silnik: Z19DT
- Województwo: małopolskie
-
- Posty: 25
- Rejestracja: 01 mar 2017, 22:33
- Auto: Astra H 1.9cdti
- Silnik: 19dt
- Województwo: wielkopolskie
- mat15krk
- Posty: 12
- Rejestracja: 25 maja 2018, 21:34
- Imię: Mateusz
- Auto: Opel Astra H
- Silnik: Z19DT
- Województwo: małopolskie
Jak możesz to wsluchaj się bardziej jest taki dźwięk jakby właśnie pompa paliwa tylko u mnie głośniejszy. Dodam jeszcze że jak podniose maskę to ten dźwięk wydobywa się gdzieś ze środka w głąb
-
- Posty: 25
- Rejestracja: 01 mar 2017, 22:33
- Auto: Astra H 1.9cdti
- Silnik: 19dt
- Województwo: wielkopolskie
- mat15krk
- Posty: 12
- Rejestracja: 25 maja 2018, 21:34
- Imię: Mateusz
- Auto: Opel Astra H
- Silnik: Z19DT
- Województwo: małopolskie
Nie, nic ale nigdy tak nie miałem zawsze słychać było pompę paliwa przez parę sekund i było cicho a teraz doszło to coś i utrzymuje się od włączenia zapłonu do wyłączenia zapłonu czyli przez całą jazdę również. Jeśli to ma jakieś znaczenie to dodam że pojawiło mi się to po tym jak odebrałem auto od mechanika który robił mi szczelność klimy
- mat15krk
- Posty: 12
- Rejestracja: 25 maja 2018, 21:34
- Imię: Mateusz
- Auto: Opel Astra H
- Silnik: Z19DT
- Województwo: małopolskie
Sprawa się wyjaśniła, mechanik który robił mi szczelność klimy urwał mi czujnik zaworu ciśnienia EGR który dotykał karoserii (wisiał tylko na kablach) i przez to ten dźwięk. Mam do Was pytanie czy ten czujnik ma być 'aktywny', załączany razem z zapłonem i wyłączany z zapłonem?
Ostatnio zmieniony 04 cze 2018, 22:41 przez mat15krk, łącznie zmieniany 1 raz.