Gruzy z DE :)
Gruzy z DE :)
No to cii bo się wyda i już.
Poważnie mówię, wątek też jest taki żeby nie smarować nikomu o aucie.
Ofert z PL nie zamieszczam i nie będę właśnie dla tego i chyba nikomu by to nie wyszło.
Zapytanie z serii co sądzicie o tym albo o tym aucie to już inna bajka, tam tylko luźne spostrzeżenia.
No i tu są gruzy.
EDIT:
Może też faktycznie ten wątek powinien być przeniesiony do działu rozrywka czy coś.
Nie chcę złej roboty robić...
Poważnie mówię, wątek też jest taki żeby nie smarować nikomu o aucie.
Ofert z PL nie zamieszczam i nie będę właśnie dla tego i chyba nikomu by to nie wyszło.
Zapytanie z serii co sądzicie o tym albo o tym aucie to już inna bajka, tam tylko luźne spostrzeżenia.
No i tu są gruzy.
EDIT:
Może też faktycznie ten wątek powinien być przeniesiony do działu rozrywka czy coś.
Nie chcę złej roboty robić...
Ostatnio zmieniony 04 gru 2018, 22:04 przez Usunięty użytkownik 861235, łącznie zmieniany 1 raz.
- mk5
- Posty: 6262
- Rejestracja: 10 sty 2013, 21:21
- Imię: Marek
- Auto: Seat Leon
- Silnik: 1.9TDI
- Województwo: lubelskie
- Wdzięczny: 96 razy
- Pomocny: 114 razy
Temat jest fajny, czasami nawet fajne autka sie trafiają. Auta mozemy oceniac, natomiast o sprzedajacym trzeba ostroznie mimo ze wiemy o co chodzi
Co do przebiegu, mimo ze podejrzanie niskie podejrzewam ze niektóre posłuża jeszcze. Co by nie pisac to były pancerne jednostki...
Co do przebiegu, mimo ze podejrzanie niskie podejrzewam ze niektóre posłuża jeszcze. Co by nie pisac to były pancerne jednostki...
Ostatnio zmieniony 04 gru 2018, 22:22 przez mk5, łącznie zmieniany 1 raz.
No i pyk, Nowy Rok a stare Ople jakby niezmienne...
Nie ma co jeździć z Zarebskym do Berlina, najlepsze sztuki są już w kraju
[External Link Removed for Guests] <-- Cena bardzo dobra i to już chyba X16SZR, buda robiona widać ale to w zasadzie na plus, LPG na Bingo M za 1600 zł i super fura, tylko czy motor zdrowy ?
[External Link Removed for Guests]? <--- Ładna Corsa B, ładna nic dodać, na grzyby na ryby, dla Babci albo Dziadka albo na pierwsze auto...tanioszka w utrzymaniu, co by nie mówić...
[External Link Removed for Guests]? <--- Ładna Frotka Sport i 2.0 8V , no cena taka bo off road w modzie... no i jak na terenówkę to po zdjęciach można powiedzieć że naprawdę nie zdarta
[External Link Removed for Guests] <---- Hmmm Vectra B w liftbacku...ale ma wieelki kuper...ale tak poza tym całkiem dobrze wyglądą...
No i na koniec taki jeden importer aut baardzo tanich...Cena zawsze coś mówi, trzeba tylko słuchać...
[External Link Removed for Guests]? <--- Ja bym Viki B w X16XEL nie brał...ale ta się trzyma kupy mimo wszystko...pewnie lubi olej na stare lata, nie mniej to Vectra, to nie kompakt , motor można zrobić
[External Link Removed for Guests]?
Miała dzwona widać ale ma chyba założony zdrowy zderzak i całe lampy, a chłodnica jednak wbita konkretnie więc pas przedni się pewnie deko zwężył... A może mi się wydaje?
Buda w sumie super jak na OB. Jak chcę się Omegę B to już ciężko wybrzydzać, tylko dla niektórych za słabe 2.0 8V
Trochę kładzie temat automat...
Najładniejsze polifty, wiadomo, ale tu jest 2.0 8V, dobry motor co oleju nie pije to już pół sukcesu...
A ten silnik wręcz woła... Daj mi LPG...
Pół żartem pół serio oczywiście...
No to gruzy więc luz...Nie ma co się napinać, cena też niska...
Podniósłbym też jedną kwestię czy może podnieść rocznik do 2000, bo u mnie poprzeczka na 97 r. czyli F-ka i koniec.
Potem się leją AG i Zafiry A i VB lift no i Corsy B na 1.0 i 1.2 łańcuch pełen przygód, chociaż i 1.4 16V trafi full wypas.
No przeciętna wersja (bez Bertone) Astry G za 8000 zł to już trochę fantazja bym powiedział a większość max 2002 rok... Gliwice są od 2003 ?
Do refleksji, no bo jednak czas leci co by nie mówić...
To może pół środek, wrzucam te od 1998 do 2000 z OLX, w sensie listę. niech ktoś dolepi co ciekawego widzi i komentarz też.
Żadna tajemnica jak wyszukuję, fraza Niemiec w kategorii auta osobowe i Opel i tyle.
Jeszcze szukam na Allegro i Otomoto bo czasem nie ma wszystkiego, dzisiaj tylko z OLX bo tu najwięcej importerów
[External Link Removed for Guests]
Aut z rynku z PL nie wrzucamy, ma to swoją zasadność żeby nie toczyły się zbyt głębokie refleksje co i jak i za ile, pisałem już o tym.
Te z DE mają u nas czystą kartę, a kto i jak i co i za ile to przytargał to nie ważne, ważne że coś jest...
Zresztą, to jest AKP i tyle w temacie...
Tylko GM...
kuxwa...jeszcze są Chevrolety...
Kalos miał 1.4 8V 83 KM
Evanda 2.0 zupełnie jak X20XEV
No i Lacetti/Nubira z 1.8 16V tyż jak w Oplu...
Przyjdzie czas na Chevy...
Nie ma co jeździć z Zarebskym do Berlina, najlepsze sztuki są już w kraju
[External Link Removed for Guests] <-- Cena bardzo dobra i to już chyba X16SZR, buda robiona widać ale to w zasadzie na plus, LPG na Bingo M za 1600 zł i super fura, tylko czy motor zdrowy ?
[External Link Removed for Guests]? <--- Ładna Corsa B, ładna nic dodać, na grzyby na ryby, dla Babci albo Dziadka albo na pierwsze auto...tanioszka w utrzymaniu, co by nie mówić...
[External Link Removed for Guests]? <--- Ładna Frotka Sport i 2.0 8V , no cena taka bo off road w modzie... no i jak na terenówkę to po zdjęciach można powiedzieć że naprawdę nie zdarta
[External Link Removed for Guests] <---- Hmmm Vectra B w liftbacku...ale ma wieelki kuper...ale tak poza tym całkiem dobrze wyglądą...
No i na koniec taki jeden importer aut baardzo tanich...Cena zawsze coś mówi, trzeba tylko słuchać...
[External Link Removed for Guests]? <--- Ja bym Viki B w X16XEL nie brał...ale ta się trzyma kupy mimo wszystko...pewnie lubi olej na stare lata, nie mniej to Vectra, to nie kompakt , motor można zrobić
[External Link Removed for Guests]?
Miała dzwona widać ale ma chyba założony zdrowy zderzak i całe lampy, a chłodnica jednak wbita konkretnie więc pas przedni się pewnie deko zwężył... A może mi się wydaje?
Buda w sumie super jak na OB. Jak chcę się Omegę B to już ciężko wybrzydzać, tylko dla niektórych za słabe 2.0 8V
Trochę kładzie temat automat...
Najładniejsze polifty, wiadomo, ale tu jest 2.0 8V, dobry motor co oleju nie pije to już pół sukcesu...
A ten silnik wręcz woła... Daj mi LPG...
Pół żartem pół serio oczywiście...
No to gruzy więc luz...Nie ma co się napinać, cena też niska...
Podniósłbym też jedną kwestię czy może podnieść rocznik do 2000, bo u mnie poprzeczka na 97 r. czyli F-ka i koniec.
Potem się leją AG i Zafiry A i VB lift no i Corsy B na 1.0 i 1.2 łańcuch pełen przygód, chociaż i 1.4 16V trafi full wypas.
No przeciętna wersja (bez Bertone) Astry G za 8000 zł to już trochę fantazja bym powiedział a większość max 2002 rok... Gliwice są od 2003 ?
Do refleksji, no bo jednak czas leci co by nie mówić...
To może pół środek, wrzucam te od 1998 do 2000 z OLX, w sensie listę. niech ktoś dolepi co ciekawego widzi i komentarz też.
Żadna tajemnica jak wyszukuję, fraza Niemiec w kategorii auta osobowe i Opel i tyle.
Jeszcze szukam na Allegro i Otomoto bo czasem nie ma wszystkiego, dzisiaj tylko z OLX bo tu najwięcej importerów
[External Link Removed for Guests]
Aut z rynku z PL nie wrzucamy, ma to swoją zasadność żeby nie toczyły się zbyt głębokie refleksje co i jak i za ile, pisałem już o tym.
Te z DE mają u nas czystą kartę, a kto i jak i co i za ile to przytargał to nie ważne, ważne że coś jest...
Zresztą, to jest AKP i tyle w temacie...
Tylko GM...
kuxwa...jeszcze są Chevrolety...
Kalos miał 1.4 8V 83 KM
Evanda 2.0 zupełnie jak X20XEV
No i Lacetti/Nubira z 1.8 16V tyż jak w Oplu...
Przyjdzie czas na Chevy...
- mk5
- Posty: 6262
- Rejestracja: 10 sty 2013, 21:21
- Imię: Marek
- Auto: Seat Leon
- Silnik: 1.9TDI
- Województwo: lubelskie
- Wdzięczny: 96 razy
- Pomocny: 114 razy
Pierwsze ogłoszenie, to nie 64KM, a 72KM, poczciwy x16sz taką samą miałem tyle że granatową, jezdzi do dnia dzisiejszego, w planach jeszcze conajmniej 5 lat
Tak jest
X16SZ i R bardzo wdzięczny silniczek, aby olej zmieniać i nie zamordować głowicy źle ustawionym LPG, już 1.4NZ szybciej się podda, ale tam trzeba zapłon ustawiać i coś jest ze smarowaniem bo wałek jest otwarty na końcu i aparat uszczelnia magistralę [cenzura] z oringiem.
W tych na module już zaślepiony kulką.
SZ/R po odpaleniu odrazu cisza a 1.4 sobie klepnie parę razy.
1.4 8V był w Chevy Aveo i miał czujnik wałka rozrządu i 83 konie, wiadomo już pełny wtrysk.
W Lanosie ostatni wypust był też 1.4 8V na hybrydowym sterowniku jak w G, chyba 75 koni.
Dodano po 5 minutach 22 sekundach:
Nawet jest taki Lanos z Niemiec
[External Link Removed for Guests]
Dodano po 52 sekundach:
Sterownik hybrydowy i na ścianie grodziowej jest :O
Dodano po 17 minutach 50 sekundach:
Kod silnika to A14SMS hy hy
X16SZ i R bardzo wdzięczny silniczek, aby olej zmieniać i nie zamordować głowicy źle ustawionym LPG, już 1.4NZ szybciej się podda, ale tam trzeba zapłon ustawiać i coś jest ze smarowaniem bo wałek jest otwarty na końcu i aparat uszczelnia magistralę [cenzura] z oringiem.
W tych na module już zaślepiony kulką.
SZ/R po odpaleniu odrazu cisza a 1.4 sobie klepnie parę razy.
1.4 8V był w Chevy Aveo i miał czujnik wałka rozrządu i 83 konie, wiadomo już pełny wtrysk.
W Lanosie ostatni wypust był też 1.4 8V na hybrydowym sterowniku jak w G, chyba 75 koni.
Dodano po 5 minutach 22 sekundach:
Nawet jest taki Lanos z Niemiec
[External Link Removed for Guests]
Dodano po 52 sekundach:
Sterownik hybrydowy i na ścianie grodziowej jest :O
Dodano po 17 minutach 50 sekundach:
Kod silnika to A14SMS hy hy
-
- Posty: 118
- Rejestracja: 27 lis 2018, 18:17
- Imię: Marcin
- Auto: astra F
- Silnik: x 14nz
- Województwo: mazowieckie
- Pomocny: 2 razy
zacna bryczka,założyć lpg i młody kierowca,powinien się poczuć jakby pana Boga za nogi złapał 'Digyl pisze: ↑30 sty 2019, 10:40Tak jest
X16SZ i R bardzo wdzięczny silniczek, aby olej zmieniać i nie zamordować głowicy źle ustawionym LPG, już 1.4NZ szybciej się podda, ale tam trzeba zapłon ustawiać i coś jest ze smarowaniem bo wałek jest otwarty na końcu i aparat uszczelnia magistralę [cenzura] z oringiem.
W tych na module już zaślepiony kulką.
SZ/R po odpaleniu odrazu cisza a 1.4 sobie klepnie parę razy.
1.4 8V był w Chevy Aveo i miał czujnik wałka rozrządu i 83 konie, wiadomo już pełny wtrysk.
W Lanosie ostatni wypust był też 1.4 8V na hybrydowym sterowniku jak w G, chyba 75 koni.
Dodano po 5 minutach 22 sekundach:
Nawet jest taki Lanos z Niemiec
[External Link Removed for Guests]
Dodano po 52 sekundach:
Sterownik hybrydowy i na ścianie grodziowej jest :O
Dodano po 17 minutach 50 sekundach:
Kod silnika to A14SMS hy hy
i te silniki są wytrzymałe,więc brać nie gapić się!
Ja bym jeszcze odkleił kapustę z maski, ramkę chrom grilla na czarno pomalował i założył stalowe 15 z całorocznymi 205/50/15, rozmiar jak w GSI, dużo lepiej się drogi trzyma, tylko ET musi być jak w F-ce 49 czy tam 45, bo na 35 będzie trzeć, ale można i stalowe z Corsy D 16-tki dać wtedy chyba 195/45/16 i uuu, będzie twardo jak w Hondzie
Ciekawie wygląda waga Lanosa niby 1080–1218 kg , F-ka też podobnie 933–1230 kg
3D z małym silnikiem najlżejszy więc te 75 kunia styknie, do 150 km/h powinien lekko iść.
No może kapustę bym zostawił i też na czarno ?
Całkiem przyjemne autko, ma długie drzwi i sztywna buda,można też coś modzić
Krągłości znowu w modzie jakby spojrzeć na nowe mercedesy
[External Link Removed for Guests]
Dodano po 11 minutach 5 sekundach:
No nie, skłamałem, lekko idzie do 120 km/h potem gorzej, no to jednak 8V
[External Link Removed for Guests]
Dodano po 1 godzinie 42 minutach 54 sekundach:
Swoją drogą to chyba najdroższy lanos jaki jest
Ciekawie wygląda waga Lanosa niby 1080–1218 kg , F-ka też podobnie 933–1230 kg
3D z małym silnikiem najlżejszy więc te 75 kunia styknie, do 150 km/h powinien lekko iść.
No może kapustę bym zostawił i też na czarno ?
Całkiem przyjemne autko, ma długie drzwi i sztywna buda,można też coś modzić
Krągłości znowu w modzie jakby spojrzeć na nowe mercedesy
[External Link Removed for Guests]
Dodano po 11 minutach 5 sekundach:
No nie, skłamałem, lekko idzie do 120 km/h potem gorzej, no to jednak 8V
[External Link Removed for Guests]
Dodano po 1 godzinie 42 minutach 54 sekundach:
Swoją drogą to chyba najdroższy lanos jaki jest
Jest przestój w lutym u importerów jak widać.
Ale coś jest, kto głodny na gruza z DE coś znajdzie
Corsy B to hit, są zawsze...
[External Link Removed for Guests]? <--- 1.2 ale wspoma jest, ABS jest, tapicera w ciapki, tylko to już polift a stara kierownica? może po 98 albo 99 była taka jak w AG.
Ten też na DIS-ie, bezobsługowy układ zapłonowy, tylko kable i świece.
[External Link Removed for Guests] <--- 1.4 8V i to fajny motor bo na module nie na kopułce, nie ma ABS ale wspoma jest i alufelgi...ładna taka w sumie.
Czemu kuxwa do F-ki pchali NZ-ty na kopułce a nie te na module jak w Corsie B...czemu Byłby prościutki swap z 1.4 na 1.6 ehh...
[External Link Removed for Guests] <--- Viki B... na oko jest ok, ciekawe jak motor
[External Link Removed for Guests] <--- To auto ma 39 lat...
Gaźnik!! gaźnik to już rzadkość...
Ale coś jest, kto głodny na gruza z DE coś znajdzie
Corsy B to hit, są zawsze...
[External Link Removed for Guests]? <--- 1.2 ale wspoma jest, ABS jest, tapicera w ciapki, tylko to już polift a stara kierownica? może po 98 albo 99 była taka jak w AG.
Ten też na DIS-ie, bezobsługowy układ zapłonowy, tylko kable i świece.
[External Link Removed for Guests] <--- 1.4 8V i to fajny motor bo na module nie na kopułce, nie ma ABS ale wspoma jest i alufelgi...ładna taka w sumie.
Czemu kuxwa do F-ki pchali NZ-ty na kopułce a nie te na module jak w Corsie B...czemu Byłby prościutki swap z 1.4 na 1.6 ehh...
[External Link Removed for Guests] <--- Viki B... na oko jest ok, ciekawe jak motor
[External Link Removed for Guests] <--- To auto ma 39 lat...
Gaźnik!! gaźnik to już rzadkość...
Marzec...
A w marcu jak w garcu
[External Link Removed for Guests] <-- takie cabrio do ogarnięcia...
[External Link Removed for Guests]? <--- Kombi, klima, ale korbka... no i 1.6 16 Voltów, pewnie lubi olej, no coś tam już chrupie...
[External Link Removed for Guests]? <--- Corsa 1.2 16 Voltów pewnie, klima ale i korbka.
[External Link Removed for Guests]? <--Frotka ostatni wypust za 14 koła...sporo...no ale ładna niby.
Dodano po 31 minutach 37 sekundach:
W tych bardzo tanich czasem brak wszystkich kwitów (mały brief)
Staram się na to uważać, ale różnie bywa.
To temat do tej cabrio, bo może tak być.
A jest wiele innych to chociaż uczciwie piszą że brak papierów.
Zwracam na to uwagę.
Pierwsza sprawa zawsze to kwity czy jest komplet żeby auto zarejestrować!
Dodano po 13 minutach 50 sekundach:
Ta F-ka kombi 98 rok, może być w sumie.
Jakiś leżak salonowy i pierwsza rejestracja w 98.
Kwity prawdę powiedzą.
W kombi najważniejsze gniazda sprężyn tył i podłużnice.
Poszyciówka to standard jak to w F-ce.
Do ogarnięcia.
Liczy się podłoga, to co w środku, F-ka to trudna miłość ale wdzięczna
A w marcu jak w garcu
[External Link Removed for Guests] <-- takie cabrio do ogarnięcia...
[External Link Removed for Guests]? <--- Kombi, klima, ale korbka... no i 1.6 16 Voltów, pewnie lubi olej, no coś tam już chrupie...
[External Link Removed for Guests]? <--- Corsa 1.2 16 Voltów pewnie, klima ale i korbka.
[External Link Removed for Guests]? <--Frotka ostatni wypust za 14 koła...sporo...no ale ładna niby.
Dodano po 31 minutach 37 sekundach:
W tych bardzo tanich czasem brak wszystkich kwitów (mały brief)
Staram się na to uważać, ale różnie bywa.
To temat do tej cabrio, bo może tak być.
A jest wiele innych to chociaż uczciwie piszą że brak papierów.
Zwracam na to uwagę.
Pierwsza sprawa zawsze to kwity czy jest komplet żeby auto zarejestrować!
Dodano po 13 minutach 50 sekundach:
Ta F-ka kombi 98 rok, może być w sumie.
Jakiś leżak salonowy i pierwsza rejestracja w 98.
Kwity prawdę powiedzą.
W kombi najważniejsze gniazda sprężyn tył i podłużnice.
Poszyciówka to standard jak to w F-ce.
Do ogarnięcia.
Liczy się podłoga, to co w środku, F-ka to trudna miłość ale wdzięczna
-
- Posty: 863
- Rejestracja: 07 maja 2016, 12:38
- Imię: marcin
- Auto: astra G
- Silnik: Z18XE+lpg
- Województwo: zachodniopomorskie
- Wdzięczny: 159 razy
- Pomocny: 2 razy
Ten lanos juz ok.rok stoi.Ta efka ,chyba za 7400 w stanie prawie salonowym ,tez nikt sie nie garnie.Ogolnie bardziej zadbane,i przy okazji drozsze slabe maja wziecie.Bo ,albo ktos juz cos kupuje pod klasyka,a jak ma wybor ,i na dojazdy kupic ,to wybiera gruza za 2-3 kola max.