Astra h- problem z lpg
- nismo
- Posty: 3672
- Rejestracja: 14 sty 2011, 14:53
- Imię: Michał
- Auto: Astra J HB & Astra H Kombi
- Silnik: b14net & z18xe
- Województwo: zachodniopomorskie
- Wdzięczny: 1 raz
- Pomocny: 141 razy
Re: Astra h- problem z lpg
Wtryskiwacze i reduktor sa jednego producenta i jest to wysoka jakość, myślę ze montaż lub serwis jest temu winien
-
- Posty: 39
- Rejestracja: 24 maja 2018, 5:57
- Imię: Łukasz
- Auto: Astra H 1.9
- Silnik: Z19DTH
- Województwo: podlaskie
- Lokalizacja: Białystok
- Kontakt:
Wtryskiwacze ok , sterownik w najuboższej wersji ... a reduktor taki sobie ogólnie W Białymstoku mamy zagłębie technologii LPG i czy Ja czy Moi znajomi pracujący w zakładach instalującymi LPG nie uważam żeby wszystko co było AC było dobre . A reduktor jest ALEXA raczej a nie AC . Nie zmienia to faktu że potrzeba koledze porządnego specjalisty .
Moja Astra H Cosmo Estate ---> Re: Czarna Astra COSMO Estate by lukaszgrb
Zapraszam do obejrzenia i komentowania
Zapraszam do obejrzenia i komentowania
- dawid75
- Posty: 1283
- Rejestracja: 02 paź 2008, 14:49
- Imię: Dawid
- Auto: Meriva
- Silnik: Z18XE LPG
- Województwo: śląskie
- Lokalizacja: Częstochowa
- Wdzięczny: 1 raz
- Pomocny: 2 razy
- Kontakt:
Na pewno trzeba zmienić gazownika, dysze w Baracudzie są wymienne, zastanawia mnie fakt sterownika Staga i reszty od Alexa. Ktoś już przy tym chyba majstrował. Z reguły sterownik i i reszta gratów leci od jednego producenta jeśli ma w miarę dobre graty a Stag takowe posiada. Co innego jeśli tak nie jest - na przykład moja instalacja. No chyba , że instalka ma już nalatane ze 100 tys. lub więcej i poleciały graty i ktoś zaczął je wymieniać, tylko programowo albo nie umie albo nie da się ich zgrać. A najlepszym rozwiązaniem jest zakup sterownika stag z serii Q i po problemie, fakt to trochę droga opcja, ale jak nie będzie można zgrać/ustawić instalacji to opłacalna w dłuższej perspektywie czasu.
P.S. Może być używany sterownik.
P.S. Może być używany sterownik.
Zatrzymał się kierowca na siusiu i mówi do swojego małego:
- Widzisz, jak tobie się chce to ja zawsze staje...
- Widzisz, jak tobie się chce to ja zawsze staje...
- nismo
- Posty: 3672
- Rejestracja: 14 sty 2011, 14:53
- Imię: Michał
- Auto: Astra J HB & Astra H Kombi
- Silnik: b14net & z18xe
- Województwo: zachodniopomorskie
- Wdzięczny: 1 raz
- Pomocny: 141 razy
W obu autach mam cały zestaw Alex czyli shark1200(poprawiona wersja), baracuda i nano. Tez mnie dziwi tak dziwny dobór. Profesjonalnych warsztatów w Polsce jest bardzo mało, nie polecam jezdzic na drutowanej instalacji
-
- Posty: 39
- Rejestracja: 24 maja 2018, 5:57
- Imię: Łukasz
- Auto: Astra H 1.9
- Silnik: Z19DTH
- Województwo: podlaskie
- Lokalizacja: Białystok
- Kontakt:
Absolutną bzdurą jest pisanie że zazwyczaj wszystko leci od jednego producenta ... Wszystko się zakłada tak żeby produkty ogarnęły auto każdy gazownik ma Swoje sprawdzone komponenty w zależności od zamożności portfela właściciela auta i nie prawdą jest że wszystkie produkty Staga są dobre w Swojej klasie cenowej ... Elektronika Staga jest w Mojej ocenie najlepszą dostępną na rynku w Swojej klasie cenowej aczkolwiek go fast jest czymś mega na siłę i nie poleciłby go nikt ze znanych Mi sprawdzonych osób montujących instalacje gazowe . To jest następca Staga Eco który też był mocno okrojony... aktualnie powinniśmy zaczynać minimum od Qboxa choćby w najniższej Swojej wersji ... Ale Miało być tanio zapewne i było ... Ale Sam fakt że gazownik rozwiercał dysze jest czymś absurdalnym co nie dało efektu i tym bardziej takie jest trzeba go zmienić i to jak najszybciej na kogoś polecanego przez ludzi na forum choćby ...
Moja Astra H Cosmo Estate ---> Re: Czarna Astra COSMO Estate by lukaszgrb
Zapraszam do obejrzenia i komentowania
Zapraszam do obejrzenia i komentowania
-
- Posty: 29
- Rejestracja: 25 sty 2018, 10:41
- Imię: Arek
- Auto: Astra h
- Silnik: Z16xep
- Województwo: pomorskie
Hmm czyli najlepiej znaleźć dobrego gazownika i zmienić sterownik ? Okazuje się że takie bebechy od nowości wsadził gazownik ogólnie nic nie szarpie itd, tylko właśnie po tym rozwierceniu dysz ( bo niby mnoznik był za maly) zaczęło odcinać przy 4.5 -5k obrotów. Czyli zmiana dysz i wyregulowanie ciśnienia nic nie da ? Będzie trzeba podjechać do tego gazownika co zrabal (A niby na necie same dobre opinie heh )
-
- Posty: 39
- Rejestracja: 24 maja 2018, 5:57
- Imię: Łukasz
- Auto: Astra H 1.9
- Silnik: Z19DTH
- Województwo: podlaskie
- Lokalizacja: Białystok
- Kontakt:
W żadnym wypadku nikt nie sugeruje wymiany sterownika ... Aczkolwiek napewno instalacja była by lepiej ,poprawniej wysterowana na qboxie . O różnicach między tymi sterownikami można dosyć dużo poczytać w internecie . Dla Ciebie kolego najlepiej się byłoby zwrócić do konkretnego gazownika i zmienić elementy które zmienić będzie potrzeba do prawidłowego działania instalacji z tym że niekoniecznie będzie cokolwiek aczkolwiek rozwiercone dysze na 99% co powiedz dla kolejnego gazownika jak się do Niego zgłosisz ... Inna sprawa to to że Ja nie wiem oco mu mogło chodzić apropos mnożnika a co On mógł oprócz większej dawki ,strumienia osiągnąć po rozwiercie dyszy ... Niewiem ... Zgłoś się do konrketnego cżłowieka i załątw konkretnie sprawę:)
Moja Astra H Cosmo Estate ---> Re: Czarna Astra COSMO Estate by lukaszgrb
Zapraszam do obejrzenia i komentowania
Zapraszam do obejrzenia i komentowania
-
- Posty: 29
- Rejestracja: 25 sty 2018, 10:41
- Imię: Arek
- Auto: Astra h
- Silnik: Z16xep
- Województwo: pomorskie
Czyli najlepiej iść do dobrego gazownika I pewnie będzie trzeba wymienić dysze ? Ogólnie w ogóle nie powinno się ich rozwiercac? Jest dużo tematów w których rozwiercaja dysze, ponieważ są np za małe.
- dawid75
- Posty: 1283
- Rejestracja: 02 paź 2008, 14:49
- Imię: Dawid
- Auto: Meriva
- Silnik: Z18XE LPG
- Województwo: śląskie
- Lokalizacja: Częstochowa
- Wdzięczny: 1 raz
- Pomocny: 2 razy
- Kontakt:
dysze w Baracudzie są wymienne,
Dodano po 11 minutach 53 sekundach:
Coraz więcej jest partnerskich zakładów które tylko i wyłącznie montują gotowe "fabryczne" zestawy.
Owszem, montuje się "składaki" sam mam taki jaki sobie zażyczyłem, ale generalnie monterzy wolą gotowce.
Dlaczego ? Bo najłatwiej włączyć autokalibrację i spokój.
Przy składaku już trzeba trochę więcej pomyśleć i zgrać ze sobą elementy, czego właśnie mamy przykład, listwa ok, reduktor - nie wiem, nie wypowiem się, ale sterownik nie ma "siły" i możliwości obrobić listwy i auta.
Gdyby monter był kumaty to wiedziałby, że to nie będzie dobrze chodzić.
Dodano po 11 minutach 53 sekundach:
Nie wiem gdzie widzisz tutaj bzdurę, bzdurą jest właśnie pisanie czegoś takiego.
Coraz więcej jest partnerskich zakładów które tylko i wyłącznie montują gotowe "fabryczne" zestawy.
Owszem, montuje się "składaki" sam mam taki jaki sobie zażyczyłem, ale generalnie monterzy wolą gotowce.
Dlaczego ? Bo najłatwiej włączyć autokalibrację i spokój.
Przy składaku już trzeba trochę więcej pomyśleć i zgrać ze sobą elementy, czego właśnie mamy przykład, listwa ok, reduktor - nie wiem, nie wypowiem się, ale sterownik nie ma "siły" i możliwości obrobić listwy i auta.
Gdyby monter był kumaty to wiedziałby, że to nie będzie dobrze chodzić.
Zatrzymał się kierowca na siusiu i mówi do swojego małego:
- Widzisz, jak tobie się chce to ja zawsze staje...
- Widzisz, jak tobie się chce to ja zawsze staje...
- nismo
- Posty: 3672
- Rejestracja: 14 sty 2011, 14:53
- Imię: Michał
- Auto: Astra J HB & Astra H Kombi
- Silnik: b14net & z18xe
- Województwo: zachodniopomorskie
- Wdzięczny: 1 raz
- Pomocny: 141 razy
Tak, masz niedaleko jeden z najlepszych warsztatów Lpg i radze Ci abys ograniczył wiedzę wyczytana na forum tylko do tej informacji a pytania zadawał tym którzy maja pojecie i siedzą w tym profesjonalnie a wiem ze oni dość często jeżdżą na szkoleniaCzyli najlepiej iść do dobrego gazownika