A jak ma sie ten przykład do przepalania oleju w ilościach 0.6/1000? Pokazałeś tym ze nie masz pojęcia o czym mówiszProducenci zalecają wymianę płynu hamulcowego po kilku latach ile % to robi.Jeżdżą szrotami.
Zeby ten przykład pasował to układ musiał by gubić płyn hamulcowy. Idac twoim tokiem rozumowania taki układ jest w pełni sprawny w moim rozumowaniu nie jest sprawny taki układ.
ni jak to ma sie do tematu. to co piszesz, nic z tego nie wynika i rzeczywiście masło maślanePoza tym przy "pomiarach" na 1000km.mogą być spore błędy.Nie przypuszczam że ktoś poziomuje silnik,mierzy temperaturę i mierzy suwmiarką na bagnecie.Dolewa olej z menzurki i po 1000km identycznych warunkach mierzy
Powołałeś się na normę 0.6 i ja sie do niej odniosłem. Jesli dla Ciebie pobór 6l/10tys oleju w x16sz/r jest ok to spoko.
Co do silnika 1.6 8v jeździłem nim 10 lat i swoja wiedzę o nim opieram o eksploatacje oraz na doświadczeniu osób które nie jeden taki silnik remontowali i każdy powtarzał to samo. Wiedza oparta o ludzi którzy maja brudne race, a nie krawatowców z bardzo kiepskiego magazynu motoryzacyjnego.
Sam mnie zaczepiłeś i wyraziłeś swoje zdanie
Jak byś zgadłWidzę że nie czytałeś kolego mk5 i całkowicie Jego opinie ignorujesz